Scorito Tour 2018

1 2 ... 139 ... 255 256
wesley1983

Als er vanaf nu sprints komen zonder valpartijen dan zie ik eigenlijk enkel Richeze in de top-20 van quickstep naast Gaviria. 10 punten voor een overwinning van Gaviria kan dan wel nog maar is gewoon heel risicovol met Démare/Kittel/Groenewegen die ik ook tot de kanshebbers reken op een sprintoverwinning.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@wesley als Quick Step morgen 7 sec. sneller is dan Bora met Gaviria aan boord en niemand is meer dan minimaal 3 sec.sneller dan Quick Step, heeft Gaviria gewoon de gele trui weer;).

wesley1983

'@skylimit: denk dat morgen G. Of GVA de gele trui gaat pakken.

jsprunk

'@skylimit: ik verwacht niet dat Gaviria er nog aan hangt als QuickStep finisht.

nasibal

'@Jsprunk

ga ik voor 2 keer Bora (gezien de groenetruipunten, mogen ze 2 plaatsen lager eindigen voor hetzelfde aantal punten).

Please elaborate. Hoe gaat Sagan die groene trui morgen van Gaviria overnemen? Of doel je alleen op de punten van Sagan's 2e plek in dat klassement?

ONCE

Gaviria komt van de baan jsprunk, de meeste baanrenners beheersen dit onderdeel prima. Gaviria in ieder geval wel, zie geen problemen voor hem

jsprunk

Sagan heeft de groene trui :)

jsprunk

Kan zijn, maar meestal is het in een TTT niet optimaal om met meer renners te finishen dan nodig. En ik zie hem niet bij de 4 sterksten van zijn ploeg?

kasjaar

'@nasibal, Sagan heeft de groene trui toch al? Weet niet waar je op doelt?

wesley1983

'@ONCE: welcome back!

nasibal

'@Kasjaar en Jsprunk

Ah, dat is later bijgewerkt dan dat ik voor het laatst gekeken had. thnx

8bar

G.Thomas morgen in het geel?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Die valpartijen is wel jammer voor de 7+2 tactiek. Na morgen staat er iets als Thomas, GVA, Van Garderen en dan wellicht iets van twee Quick Step of Sunweb als vier en vijf. Sky en BMC zullen wel hard gaan, maar Froome en Porte staan +1.07, en dat wordt wel erg veel om goed te maken. Wit zal wellicht tussen Gaviria en SKA gaan. Bernal staat op +1.25 van Gaviria. Küng en Moscon zijn helemaal gezien. Dan gaan de truipunten de ritten daarop niet boven de 10 punten komen. Ik had toch wel op twee renners rond de 20 punten gerekend bij de winnaar van de TTT. Gelukkig heb ik zelf 8 sprinters mee.

wesley1983

Imbatido: klopt, zo zie ik het ook. Ik heb ook 8 sprinters alhoewel het wel voelt als 7 sprinters met Cavendish erbij, lol.

pierlo12

Als ik Groenewegen opstel en TLJ wordt 6e, maar Dylan komt op 2 minuten later binnen.. krijgt hij dan wel de punten?

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 2 ***
Score:
843
Kosten: 40 miljoen

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
KRISTOFF Alexander
KITTEL Marcel
COLBRELLI Sonny
DÉMARE Arnaud
JUNGELS Bob
GILBERT Philippe
GREIPEL André
RICHEZE Ariel Maximiliano
GROENEWEGEN Dylan
LAPORTE Christophe
DUPONT Timothy
PASQUALON Andrea
VALVERDE Alejandro

Weet iemand hier hoe je een tabel plakt in dit forum? Ik heb het geprobeerd met bbc code, maar dat lukt nog niet.

Laatst gewijzigd
n92

Gelukkig heb ik niet vanochtend Colbrelli er uit gehaald in ruil voor (verwachtte) Quickstep teampunten. Wel dus. Colbrelli gister zo matig dat ik dacht wissel maar voor vandaag. Geen slimme beslissing haha.

Edit: Dankjewel trouwens voor het optimale team. Altijd leuk om te lezen!

Laatst gewijzigd
Gids03

Hoe zit dat ja als groenewegen bijv met de ploegentijdrit 5min later binnen komt en ik stel hem op krijg tie dan wel de punte bijv 5e plaats??? Dat was ook mijn vraag

kasjaar

Komen toch mensen die te snel conclusies trekken van een koude kermis thuis. Ik had zelf ook Cavendish al weg kunnen later maar neem hem waarschijnlijk ook volgende etappe gewoon mee. Op basis van 1 etappe beslissen dat een renner de vorm niet heeft is gewoon een waarneming die niks waard is, twee etappes zegt wat meer maar deze eerste twee etappes was geen pijl op te trekken.

BigApple

Ik zou Cavendish echt niet meenemen in de team-time-trial ;-)

jsprunk

Edit: HTML-tabel werkt dus niet :)

Laatst gewijzigd
bakfiets

De renner krijgt de punten van de plek waar de ploeg op eindigt. Dus ook de renners op achterstand als ik goed geïnformeerd ben.

Mijn laatste plek gaat tussen yates en nibali. Ik neig nu naar nibali omdat iedereen van Scott zo ongeveer op de grond heeft gelegen. Daarom zou Bahrein zomaar hoger kunnen eindigen morgen.

tempo789

Edit: Dit was een test.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Kasjaar

Had niets met 'vorm niet hebben' te maken. Meer met 'het spelletje snappen' en kansberekening.

Een Quickstepper kon hier gewoon evenveel punten pakken als een 7/8e plaats. Misschien iets meer, misschien iets minder. De kans dat je 8 sprinters plek 1t/m8 gaan bezetten is niet heel bijzonder groot. Zelfs in dit vrijwel meest ongunstige geval pakt Jungels gewoon 17 punten voor mij bijvoorbeeld. Maar 7 minder dan Degenkolb, welke bij mij op de bank zat. Nu zijn het 7 punten verlies geworden, het hadden er ook bijna 20 winst kunnen zijn.

Vooruit, Colbrelli is een stuk pijnlijker, maar die presteert hier natuurlijk ook wel ver boven (normale) verwachting wegens omstandigheden. Daar staat weer tegenover dat met het weglaten van Cav je ook met de huidige gang van zaken gewoon 17 punten winst had gehad.

Laatst gewijzigd
kierewietje

Tsja, voortschrijdend inzicht ook toch. Durfde t in de eerste rit niet aan om jungels op te stellen en in de 2de wel. 2 x een verkeerde beslissing uiteindelijk maar ja. Achteraf is makkelijk praten.

1 2 ... 139 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.