Scorito Tour 2018

1 2 ... 157 ... 255 256
christidoc

'@Fringale

De hele aanloop is morgen een stuk moeilijker. Wie er meesprint als ze er zijn is niet moeilijk te voorspellen. Het is wel lastiger te voorspellen wie er bij zijn aan het eind.

kierewietje

Ja dit is geen punch, maar heuvel etappe en ietsje zwaarder dan 2004. Het is de tour, dus rustig naar de finish gaat sowieso nog niet gebeuren. Iedereen nog vol energie en ambitie, nog geen team de boel dirigeert.

kierewietje

Thnx Nasibal, je hebt er verstand van! Hoeveelste sta je nu?

JapieJapo

Die Belgen van Quickstep Step rijden niet voor Alaflip morgen...

nasibal

Ha Kierewietje,

Dankjewel! Momenteel ben ik net buiten de top 500 te vinden. Met slechts 1 SKY renner en 0 BMC'ers heb ik in de TTT wat in moeten leveren, maar dat trekt zich wel weer recht als het goed is :)

jsprunk

'@JapieJapo: waar heb je dat vandaan?

jp.vanoosterhout

morgen zie ik van de sprinters alleen sagan en colbrelli eraan blijven en misschien impey !

MichielH

'@jsprunk: het is een grap, lees het nog eens...

Fcmitch

Pasqualon moet dit ook redelijk kunnen verwerken.

arjenzvob

Ik vind kevinraar opvallend stil. En om nou te zeggen dat ik zijn gezever en gezeur mis....
Voor morgen een mix van machtssprinters en klassementsmannen. Sagan for the win!

wesley1983

'@JP: Matthews niet vergeten!

De val van Benoot is toch wel een klap voor mijn team. Zag in hem de goedkoope versie van GVA, zelfde ritten inzetbaar (enkel ploegentijdrit niet) + etappe 6 + punten jongerentrui. Dit alles valt nu in het water terwijl GVA het wel goed doet.

Jori

'@jsprunk: Omdat Frankrijk dus België heeft uitgeschakeld (wk voetbal)

en hoe is het mogelijk dat mensen op Kevinraar afgeven, terwijl ze zelf ook niks anders doen dan a of b vragen stellen en dit forum ook niet beter maken met inhoudelijke nieuwtjes, anekdotes of interessante strategieën?

Cerebral36

'@Wes Hier exact hetzelfde. Erg ziek van. Stond er al in voor morgen. Nu toch maar switchen.

Koenniiee

Niet moeilijk genoeg voor een aantal van mijn sprinters, die gaan dus mee. Alle ballen op Flipje, hopen dat EBH wat kan terugverdienen, Kwiat gaat mee en dan moet ik wel richting de 98% gaan. Dat is mijn doel namelijk.

kasjaar

'@jori, ben het helemaal met je eens.

@arjen, klasse reactie van je hoor. Zo afgeven op iemand die zoveel jonger is dan jij en die niet eens een reactie geplaatst heeft.

Poeksel

Eerder dit jaar werd er ook in Quimper gefinished. En wie werd er toen achtste? TJ! Vlak voor het einde zelfs nog aan de leiding.

https://www.procyclingstats.com/race/tour-du-finistere/2018
https://www.youtube.com/watch?v=edCDdRkUjtA

Laatst gewijzigd
Poeksel

En hier:

http://www.wielerflits.nl/nieuws/339967/jonathan-hivert-sprint-naar-zege-in-33e-tour-du-finistere.html

gesink/dekker

Toch frustrerend dat Cort Nielsen niet mee sprint, misschien toch teveel hoop gehad dat hij zou gaan mee sprinten. Zojuist maar wat onderzoek gedaan en kwam ik dit tegen op een Deense website, ging over etappe 2...

Op sport.tv2.dk, TV 2 Sports fietsexpert Rolf Sørensen Magnus Cort benadrukt als een mogelijke winnaar op het podium:

- Er zou iets voor hem moeten zijn, maar het hangt ook af van de wind en zijn taken op de route. Hij moet ook Fuglsang beschermen, zegt Rolf Sørensen.

ivo001

Snap nog steeds niet waarom Direct Energie Hivert niet heeft meegenomen naar de tour.

Elpiedro

Goed filmpje om de finale in het echt te zien! Bij het eerste rondje is het peloton nog wel groot, bij uiteindelijke finish toch vrijwel alleen klimmers/puncheurs over. Interessant! Die 2 'klimmetjes' op het laatst zijn genoeg om een klein beetje afstand te nemen, maar zie peloton iedereen wel terug pakken en dan een sprint met Sagan, Bling, Colbrelli, GvA, Flipje en iedereen anders die er nog zin in heeft. Vroeger was dit ook zeker wat voor Degenkolb, maar wellicht spelen ze Stuyven....Stel denk ik toch redelijk wat sprinters op aangevuld met GC mannen die vaker kort eindigen. Hopelijk handhaaf ik mijn 99.5% (geen Bling en Colbrelli)

kasjaar

'@elpiedro, ik denk eerder andersom. Renners als sagan, flip en GVA nemen afstand op dat kleine klimmetje voor 't einde. Waardoor alleen zij overblijven. Zo gebeurde 't ook in de afgelopen Finistere.

Ik neem vanwege de Finistere uiteraard Bardet mee als opvuller en twijfel nog over G Martin. Denk dat ik misschien nog opties heb als Thomas, Yates, D Martin, Froome, Die dit beter kunnen dan hem.
Alleen is de kans misschien groter dat G Martin hier meedoet.

Weet ook nog niet wat ik met Degenkolb moet. Zal Stuyven hier niet misschien de kans krijgen?

arjenzvob

Wat een geblaat over mijn reactie op kevinraar. Ik doe zelf niet aan a en b vragen zoals gesuggereerd wordt.
Ook ben ik niet het type dat denkt de wijsheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot sommige anderen...
@kasjaar: hoe kun je zeggen dat hij geen reactie geplaatst heeft ? Ja... de laatste 24 uur niet en dat viel me op.
Ik geniet van de tour. Van dit forum. En kevinraar is een fenomeen op dit forum. Maar wel iemand waar ik jeuk van krijg en blijkbaar zo erg dat ik er wel eens over begin.

Knalerwtensoep

'@Arjanzvob Als Kevinraar je niet aanstaat kun je ook gewoon over zijn reacties heen lezen. Fijn voor jou toch dat hij al een tijdje niet reageert. Maar om het dan op zo'n manier te benoemen lijkt mij niet nodig en behoorlijk offtopic.

Ontopic. Wat vinden we hier van de totale dominantie van Quickstep? Was helaas aardig voorspelbaar maar de opvullers leveren nu wel veel punten op waardoor de 7+2 behoorlijk loont.

kevinraar

Eindelijke goede dag ben gestegen van 11108 naar 8081

Valvuillerdemoz

Hahaa! Top Kevin. Dat zijn de betere berichten. Hoeveel punten had je? Ik ben met maar 224 punten vandaag, gezakt naar 7901.

1 2 ... 157 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.