Scorito Tour 2018

1 2 ... 161 ... 255 256
nasibal

Ik ben vooral benieuwd, dat als Matthews ziek is, of er mogelijk nog meer een beetje ziek zijn.

Imbatido

Lastige Scorito-rit. Ik zou graag mijn gevoel volgen, maar het kan nogal slecht uitpakken om potentiële top-5 renners - in het meest gunstige geval - te banken.

Laatst gewijzigd
Elpiedro

Die 100/200 meter a 11% is natuurlijk wel een scherprechter zo'n 500 meter voor finish. Echter heb je daarna dus nog wel 500 meter om terug te komen....

Jori

'@ Jasper:
maar 94 punten voor Kristoff is dus gemiddeld een 6e plek in de sprint. Dat vind ik wel fors met dit deelnemersveld, zie toch al 8 sprinters die ik direct hoger aansla. En Kristoff heeft volgens mij in geen enkele koers gemiddeld 6e gesprint. Maar misschien ben ik ook wel beetje biased, doordat ik het moeilijk kan verkroppen dat ik hem netjes heb weggezet als niet belangrijk en betere opties voor het budget...

Voor mensen trouwens die dus zo dicht mogelijk bij hun pouletje willen blijven, enkele goede extra informatie bronnen:
sporza live topic:
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/tour-de-france/2018/etappe-5/

sporza twitter lijst wielrennen, hier verzamelen ze veel tweets van team en renners, oa informatie over Impey vandaag is er te vinden: https://twitter.com/sporza/lists/wielrennen

Jori

Matthews zelfs opgegeven! Toch niet zo'n scenario voor Sunweb zoals Dauphiné?

SKA lijkt nu wel een schot in de roos voor velen, helaas zelf niet :(

Jori

'@El Piedro: Terugkomen? Hoe dan? Het is echt een mini weggetje daar, je moet van voren zitten en blijven zitten. Sterker nog, een sterke aanvaller kan hier gewoon een gat slaan, omdat er weinig ruimte is om meer te organiseren en bepaalde kanshebbers daar wel net op/over het limiet zitten. Sagan is bijvoorbeeld ook geen uitgemaakte zaak, gezien zijn slechte TTT benen bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik wel. En geen Matthews...

Jasperdewaal11

'@ Jori

Ik had hem zelf op 78 punten ingeschat ongeveer dus dat is meer top 8. En ja ik zie Kristoff nou eenmaal als iemand die altijd en overal wil mee sprinten en ook doortrekt tot de finishlijn vandaar. Echter hem ik hem erop het laatst uitgeknalt voor Cavendish omdat ik dacht dat die zijn Recordje ging aanvallen van Tour overwinningen slechte keuze!

Laatst gewijzigd
kevinraar

gelukkig heb ik matthews niet in mij team ik neem toch maar roglic mee inplaats van nibali

Masterw

roglic en nibali zouden beiden kunnen, gevoel gewoon volgen, etappe bijna niet te voorspellen, beetje geluk aan je zijde nodig met zulke ritten.

vevie

Matthews zelfs afgestapt

PatrickLefevreisking

Ik heb 2 plekken over voor EBH, Cort, Fuglsang, Impey, Yates en Jungels.
Wie zal van deze renners de meeste punten opleveren? Zit namelijk echt te twijfelen of Cort en Impey mee gaan sprinten.

Elpiedro

'@Jori
Ik kijk net de rest van het filmpje van McEwen af, en je hebt gelijk, terugkomen wordt moeilijk. De eerste 10 renners die de 11% doorkomen gaan voor de ritwinst. En idd, als iemand een gat slaat kan ie zo voor blijven omdat er geen samenwerking daarachter is. Toch maar Kristoff enzo eruit!

wesley1983

Heb voor deze etappe Impey en Kwiatkowski mee, al is het wel een vraagteken als ze gaan meedoen voor de ritoverwinning. We zullen zien!

JapieJapo

Laat meeste sprinters thuis, ziet er toch vrij zwaar uit. Jokerje = Bernal

fringale

'@jori : bedankt voor het filmpje

kevinraar

beter geweest gewoon elke etappe alle 20 renners opstellen dan kan helaas niet

bart1e

Yates of gaviria, ik heb Impey al opgesteld vanwege zijn kwaliteiten in deze rit. Gavaria heeft het voordeel van teampunten en yates dat hij makkelijk dit overleeft en ook meestal voorin met een sprint eindigd

Jori

Kan iemand mij redden voor ik echt stomme dingen ga doen? Heb nu Alaphilippe ipv Sagan als kopman gezet(!!)

RemcovanderMaas

Tompot, ik geef Cort inderdaad nog 1 kans.
Wordt het vandaag weer niks, dan is het jammer maar helaas

Karperdrol

yates, Thomas, G. Martin of toch Kristoff... nog 1 plekje over. wie o wie

nasibal

'@Jori zojuist hetzelfde gedaan.

wesley1983

'@Jori: het lastige met Quickstep is dat ze meerdere kandidaten hebben. Naar mijn gevoel spelen ze vandaag Gilbert uit en morgen dan Alaphilippe, alhoewel ik hem ook wel kort zie eindigen vandaag. Dus heel moeilijk in te schatten, dan maar veilig op Sagan als kopman inzetten lijkt me het beste!

Primavoormij

Als ik het me goed herinner eindigde Demare vorig jaar heel sterk in een soortgelijke etappe. Mijn gevoel zegt echter dat hij dat kunstje dit jaar niet weer gaat flikken.

Poeksel

7% toch in de laatste kilometer?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 161 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.