Scorito Tour 2018

1 2 ... 169 ... 255 256
fietswinkel

Latour gaat sowieso mee, hij zag er gisteren goed uit.

Twee namen die ik weinig hoor zijn Roglic en Uran. Die moeten dit toch ook aardig kunnen?

Jasperdewaal11

'@ Kevin er staan 3 quicksteppers kort in het klassement dus dat zij geel kunnen overnemen vandaag is reeel dan zijn de teampunten niet te negeren en daarom twijfel ik. Niet dat ik niet denk dat Dumoulin niet goed is.

kevinraar

wie heb je nog meer?

Jasperdewaal11

Valverde (c)
D Martin
Nibali
G Thomas
Fuglsang
GvA
Latour
Sagan

Die kunnen dit allemaal aan

Pom titcock

Als 9e man vandaag;

- Jungles(teampunten flip)
- Fuglsang?
- Uran?

Ik twijfel als een malle!

kevinraar

dan kan je daarbij nog dumoulin doen

ik heb ook 2 renners die dit best goed kunnen er niet in krijg dat zijn roglic en mollema

Laatst gewijzigd
tiemenb

Jungels of Latour?

Jeffrey81

Jungels én Latour!

daannnnn

Jungletour!

Karperdrol

hahahah niveau ligt weer hoog. lekker zeg.

TomTriomfeertTour

'@superheld,
Ik heb zelf voor Uran gekozen. Volgens de bookmakers zal de kans dat Flipje wint max 40% zijn en stel dat hij ongeveer 30% kans heeft om 2e te we worden. Ev voor teamgenoten is dan: 0,4 x 18 + 0,3 x 8 + eigen punten = 9,6 +eigen punten. Een Uran moet je dan zo'n vijf plekken hoger schatten dan Jungels(ervan uitgaande dat ze in de top 20 belanden). Ik geloof daar wel in, maar aan jou de keuze natuurlijk. Fuglsang zie ik dan weer minder hoog eindigen dan Uran.

mhvaal

Sagan is heer en meester in dit soort etappes. Heeft de meeste punch en gaat vandaag dan ook weer winnen!

Matt89

Ik ga niet voor de trui en eventuele teampunten van Gaviria kiezen. Ik verwacht dat Valverde deze etappe 'gewoon' wint. Mocht Alaphilippe of Gilbert het geel pakken, dan zijn dat 14 punten voor Gaviria. Ik verwacht dat al mijn renners minimaal 14e worden.

Twijfel wel voor de twee laatste plekjes tussen Colbrelli, Latour, Bardet, Fuglsang, G Martin en TJ. Gebaseerd op gisteren moet ik gaan voor Colbrelli en Latour. Gebaseerd op mijn gevoel moet ik sowieso Colbrelli meenemen, die reed gisteren lekker omhoog en zie ik wel bij de beste eindigen. Dan is het dus kiezen tussen Bardet en Latour. Gelet op gisteren moet ik Latour meenemen, maar ik durf Bardet niet te banken. Iemand een twitterbericht gezien met de plannen van AG2R?

Pom titcock

'@TomTriom Thx, dan doe ik met je mee.

En wie is je capo dan?

Valverder, Sagan of toch flipje?

Karperdrol

'@matt89,

Colbrelli...ik heb hem nu op de bank zitten. zijn jouw onderbuikgevoelens goed?
Ik twijfel erg om hem alsnog mee te nemen.

Matt89

Mijn onderbuikgevoelens zijn vaak goed ja. Ik moet alleen leren om er op te vertrouwen :)

Voor wat betreft Bardet/Latour vind ik het echt heel lastig. Ik kan ze ook beide meenemen en Yates banken maar dat is ook wel een risico..

Fcmitch

'@Karperdrol

Vraag het anders aan Kevin!

kierewietje

Valverde (c)
Sagan
Nibali
Dumoulin
Thomas
Froome
Fuglsang
Roglic
Teejay

Op de bank o.a. Jungels, Colbrelli, Degenkolb. Misschien Jungels erin ivm mogelijke teampunten, maar voor wie?

skylimit

'@kierewietje voor Fuglsang, Roglic, Dumoulin of Nibali, waarbij ik verwacht dat Fuglsang de minste kans op een top-10 notering heeft.

Masterw

wie durft impey op te stellen? Uiteraard er van uitgaande dat je hem ook hebt :-)

TomTriomfeertTour

'@superheld, ik ga dan wel gewoon voor Flipje

skylimit

impey zit op de bank vandaag, gok op mijn darkhorse daniel martinez, en laat fuglsang en jungels buiten de ploeg ten faveure van latour en porte.

Mittavic

Froome en Porte opstellen vandaag?

jelle013

'@matt89 Klasse, dat is ook mijn spel!
Van onderstaand team verwacht ik allemaal top 20, zo niet, dan krijgen er een paar een disciplinaire schorsing! Ik verwacht ook gewoon dat Valverde vol voor de winst gaat, ik begrijp niet goed waarom mensen als ze Ala en Valverde hebben toch voor Ala kiezen als kopman... Gisteren was vrij duidelijk toch? Of heb ik iets gemist..

Ik hoor verder de naam Landa ook niet vallen hier.... Kan zomaar een Dark Horse zijn voor deze etappe.. (gisteren 21e!), voor Bardet zelfs!
Twijfel zit hem dus bij mij in mijn laatste renner.. Landa/ Bardet... Wat zouden jullie doen?

Voor vandaag wordt mijn team:
Valverde (c)
Alaphilippe
Roglic
Nibali
Sagan
Colbrelli
Froome (ja, die gaat gewoon vooraan finishen 100%)
Fuglsang
Bardet

thomas14

Zouden jullie Uran of Nibali opstellen?

1 2 ... 169 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.