Tja ik zou Latour eigenlijk ook graag opstellen maar zou totaal niet weten voor wie. Zie eigenlijk elke andere renner wel hoger eindigen of meer zekerheid hebben op punten.
Edit: denk dat 't potentieel hoger ligt dan Froome, Thomas en Bardet alleen minder zekerheid dus voelt niet goed om te wisselen.
'@bartje, Greg zal zijn gele trui koste wat 't kost willen verdedigen. Dus greg.
@jelle, 't is ff zoeken maar 't is een indrukwekkende eindsprint die hij nog in zet. Hij was 1km en 300 meter voor de finish nog nergens te bekennen. Alleen is mijn hoofdvraag of hij morgen Bardet moet ondersteunen en daar heb ik nog geen goed antwoord op kunnen vinden. Als 't antwoord nee is neem ik m mee.
Kasjaar, jouw antwoord maakt het nog erger. Als GvA daar dus in slaagt, het behouden van de gele trui, moet ik elders plaats maken, want GvA in het geel na morgen betekend gegarandeerd etappe punten, en truipunten PLUS voor TJ.....teampunten en wellicht nog steeds AK punten, dus moet ik ze dan allebei houden.... Dat wordt even piekeren...
Vandaag staan we weer voor een paar lastige keuzes. G.Martin of Fuglsang opstellen ja of nee? Wat vinden jullie van mijn huidige opstelling van vandaag?
Mijn huidige opstelling voor vandaag:
J. Alaphilippe (kopman)
Nibali
Dumoulin
D. Martin
Majka
T. van Garderen
Gaviria (teampunten Alaphilippe)
Sagan
Colbrelli
Bank
Froome
Porte
Bernal
G. Martin
Fuglsang
Ik heb een soortgelijk dilemma als Ron. Eén plek voor Colbrelli, Bardet of Jungels..
Voor nu:
Valverde c
Alaphillipe
Nibali
D. Martin
Sagan
Majka
Fuglsang
Yates
Bardet (Jungels / Colbrelli)
Denk dat vd 3 Bardet de beste kans maakt als ze meteen hard naar boven gaan. Jungels kan misschien top 20 rijden met evt extra punten Alaphillipe en dan heb je nog Colbrelli... Denk dat 't net te steil zou kunnen zijn voor hem aan 't begin.
Keuzes!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.