Scorito Tour 2018

1 2 ... 168 ... 255 256
nasibal

'@Kasjaar

Check nee hoor. Vooral Bardet ipv Latour lijkt me meer dan prima :)

Takkaminus

Zeg het maar... nog 2 plekken over: Porte, Yates, Fuglsang of Roglic

Voor de rest:
Alaphillipe (C)
Sagan
van Avermaet
Thomas
Froome
Bernal
D. Martin

Poeksel

Ik heb net even https://www.youtube.com/watch?v=uSHa9cfGgME teruggekeken, inderdaad, topper die Alarcon. Julian zou daar kansloos geweest zijn.

kasjaar

'@nasibal, die smiley zorgt ervoor dat ik niet weet of je nou sarcastisch bent of niet haha.

Twijfel sowieso nog even door, eens kijken of ik wat over Latour zijn opdrachten kan vinden.

Jori

'@kasjaar: Ik heb Latour opgesteld, vandaar dus het commentaar van Nasibal......

nasibal

Haha Jori, niet álles op jezelf betrekken ;)

kasjaar

Hahahahaha, wordt alleen maar leuker zo

kasjaar

Tja ik zou Latour eigenlijk ook graag opstellen maar zou totaal niet weten voor wie. Zie eigenlijk elke andere renner wel hoger eindigen of meer zekerheid hebben op punten.

Edit: denk dat 't potentieel hoger ligt dan Froome, Thomas en Bardet alleen minder zekerheid dus voelt niet goed om te wisselen.

Laatst gewijzigd
Orange

Wanneer Alaphilippe 2de wordt en 6 boni's pakt, neem hij dan alsnog de leiderstrui over?

EDIT ervan uit gaande dat GVA buiten de top 3 finisht natuurlijk..

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Ik heb ook Latour opgesteld in plaats van Bardet, als je ziet wat hij vandaag op het einde nog goed maakt en voorbij rijdt, zag er veelbelovend uit (en begon op dezelfde plaats als Bardet aan de sprint).

Zie 1.24: https://www.youtube.com/watch?v=rY1mM9BTs_I

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ach ach ach wat een ellende. Ik voel mij voor morgen gedwongen te moeten kiezen tussen ploegmaats. Of GvA of TJ.
Dat is geen keuze, dat is een Gordiaanse knoop. Hakken jullie hem even voor mij door?

kasjaar

'@bartje, Greg zal zijn gele trui koste wat 't kost willen verdedigen. Dus greg.

@jelle, 't is ff zoeken maar 't is een indrukwekkende eindsprint die hij nog in zet. Hij was 1km en 300 meter voor de finish nog nergens te bekennen. Alleen is mijn hoofdvraag of hij morgen Bardet moet ondersteunen en daar heb ik nog geen goed antwoord op kunnen vinden. Als 't antwoord nee is neem ik m mee.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Kasjaar, jouw antwoord maakt het nog erger. Als GvA daar dus in slaagt, het behouden van de gele trui, moet ik elders plaats maken, want GvA in het geel na morgen betekend gegarandeerd etappe punten, en truipunten PLUS voor TJ.....teampunten en wellicht nog steeds AK punten, dus moet ik ze dan allebei houden.... Dat wordt even piekeren...

Nylz

In hoeverre moeten knechten in een dergelijke etappe hun kopmannen ondersteunen? Niet echt neem ik aan, dus neem ik Latour gewoon mee.

fietsumerin

Roglic, jungels of zakerin ?

jsprunk

'@Poeksel: ik vind vooral Simon Yates erg hoog staan in die odds. Al zou het een ideale etappe voor Adam zijn om zijn broer te laten rijden.

Koenniiee

Haha, Jori, van Latour krijg je heus geen spijt. Ook niet als dat een keuze boven Bardet is. Ik ga met je mee!

Mittavic

Vandaag staan we weer voor een paar lastige keuzes. G.Martin of Fuglsang opstellen ja of nee? Wat vinden jullie van mijn huidige opstelling van vandaag?

Mijn huidige opstelling voor vandaag:

J. Alaphilippe (kopman)
Nibali
Dumoulin
D. Martin
Majka
T. van Garderen
Gaviria (teampunten Alaphilippe)
Sagan
Colbrelli

Bank
Froome
Porte
Bernal
G. Martin
Fuglsang

Laatst gewijzigd
ronvisser

Eén plek te verdelen over Colbrelli (kan hij dit ook nog aan), Porte (zat er gisteren redelijk bij) en Dumoulin (moet dit kunnen, maar zat toch redelijk ver weg). Lastig dit soort etappes.

Vieds

Ik heb een soortgelijk dilemma als Ron. Eén plek voor Colbrelli, Bardet of Jungels..

Voor nu:
Valverde c
Alaphillipe
Nibali
D. Martin
Sagan
Majka
Fuglsang
Yates
Bardet (Jungels / Colbrelli)

Denk dat vd 3 Bardet de beste kans maakt als ze meteen hard naar boven gaan. Jungels kan misschien top 20 rijden met evt extra punten Alaphillipe en dan heb je nog Colbrelli... Denk dat 't net te steil zou kunnen zijn voor hem aan 't begin.

Keuzes!

romanoww

Iedereen lijkt Bardet zijn prestaties bij de WP, LBL en SB te vergeten. Als het even stijl wordt zit deze man vooraan.

kevinraar

Ik niet bik neem hem in mij team

Karperdrol

1 plek te verdelen – Thomas, G. Martin of Latour of toch Colbrelli?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Laatste keus Dumoulin vs Gaviria (voor de teampunten die mogelijk 18 + 6 voor groen kunnen zijn).

Alleen dan moet Flipje wel de etappe winnnen + Geel overnemen.....hmmmm

kevinraar

mensen kom op zeg waarom heb jullie zo veel twijfel over dumoulin die moet je altijd nemen als het niet vlak is

1 2 ... 168 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.