Scorito Tour 2018

1 2 ... 167 ... 255 256
Rob94

Dacht ik mijn team compleet te hebben zie ik Roglic en Yates in bovenstaande video weer bovenaan eindigen in "iets soortgelijks", twijfelen maar weer :D

Jori

Wie van Lotto jumbo gaat Roglic en Kruijswijk voorin houden? ik twijfel erg over Roglic, niet over zijn kwaliteiten, maar of hij ze wil tentoonspreiden en of Lotto jumbo hem daar ook meer ergens mee kan helpen? Vandaag was Lotto-jumbo nergens te bekennen, Kruijswijk heeft ook eigenlijk alles alleen gereden. Tolhoek had ik verwacht bijvoorbeeld

Poeksel

De muur van het filmpje was wel iets te steil voor GvA (18e uiteindelijk), die van morgen zou hem wel moeten liggen.

Tolhoek zat trouwens vandaag toch gewoon in de voorste groep?

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Jori

Sorrie man, nadat ik zag dat jij Alaphilippe koos ben ik tóch maar weer voor Sagan gegaan. Kan je me vast laten weten wie je morgen kopman maakt? Tot nu toe heb je mn team aardig vorm weten te geven ;)

Vandaag niet de beste score gehaald door ontbreken van Greg en Colbrelli. Die laatste maak ik me minder druk om, met een paar nullers in de sprint. Uiteindelijk kan het best zijn dat Degenkolb onder aan de streep meer punten gaat hebben. Overigens wel (op latour na) het -voor mij- best mogelijke team het veld in gestuurd en nog steeds gewoon goed bovengemiddeld gescoord. Daar ben ik zeer content mee, aangezien alle onzekerheid rondom deze etappe.

Morgen is de keuze weer reuze.

TomTriomfeertTour

Wat verwachten jullie van Uran? Ik twijfel tussen hem en Jungels. Zouden dit allebei wel moeten kunnen zou je denken

Jori

Uran sterker op dit soort aankomsten, maar Jungels kan een teambonus van 16 punten krijgen als Alaphilippe of Gilbert wint.

@nasibal: Ga toch fietsen! :p Je hebt wel gelijk dat het zeker niet mijn tour is. 1e rit groenewegen, 2e rit gaviria, 3e rit thomas, pas bij de 4e rit had ik dus de juiste kopman. Vandaag was de eerste dag dat ik Colbrelli goed had opgesteld, daarvoor 4 vd 4 verkeerd :p
Morgen heb ik Alaphilippe staan, dus de veilige keuze is dan Valverde. Ondanks mijn foutenfestijn wat me langzaam beetje tot waanzin drijft wel nu tegen de 90% aan, dus het is niet compleet hopeloos, maar een extra bekertje na mijn vuelta zit er niet in.

Volledige team: Ala (c), Valverde, Uran, Froome, Thomas, Latour, GvA, Sagan, Nibali.
Bank: Fuglsang, Gaviria (22 punten bij winst ala, gilbert), Roglic, Moscon.

Dus neem aan dat jij alvast Roglic erin hebt gezet?

Ironie wil dat mijn fout ook bij Latour op de bank lag (vs Roglic) en evt. Froome tegen Gaviria, maar dat is verwaarloosbaar

Laatst gewijzigd
Ralph123

Is Nibali een beetje een puncher? Ik twijfel erg sterk over hem, vandaag sterk, maar beduidend minder zwaar dan morgen. Twijfel tussen hem en Uran

Laatst gewijzigd
klumper

Sta op 96,9 %

Morgen ga ik voorlopig voor:

Valverde (C)
Ala
Sagan
D Martin
Nibali
Yates
Thomas
Fuglsang
Mollema

Bardet, Colbrelli, Gaviria, Moscon ernaast, helaas Benoot verloren.

noah rs

Weet iemand trouwens hoe het met Laporte gaat, na die valpartij?
En zou hij de etappe van morgen aankunnen of te steil?

Jori

De invloed van het forum hoor, mensen selecteren renners omdat ze hier zijn genoemd en hebben eigenlijk geen idee wat ze kunnen xD

Jpjedi

Vandaag twijfelde ik om Sagan kopman te maken maar hij flikte het. Ik wil het goed maken en hem meenemen morgen maar is 2x die mur niet te gek voor hem? Zelfde eigenlijk voor GVA..

Zadelpen

Nibali kan in principe alles, zeker een paar jaar geleden. Dit lijkt nu ook wel voor team Zadelpen te gelden, alleen die is dan nog wel jeugdig en fris. Ik heb een fraai team staan voor de punch van morgen. Alleen Quickstep kan nog roet in het eten gooien, maar dat is wel echt een heikelijk puntje, want dat zijn geen pannenkoeken natuurlijk.

Echter, met Valverde in de punt..... What could go wrong?

klumper

Te voor zwaar voor Laporte, nu zeker

elstupidoloco

'@noah

Ik denk dat laporte morgen wel aankan. Vandaag en gisteren 148e geworden. Ik verwacht dat hij morgen ook wel voor die toppositie in aanmerking kan komen

fedjo97

Hoe groot schatten we de kansen van Roglic morgen? Captain zal ik hem niet maken maar staat wel op papier.

Jori

'@fedjo97: hoger dan die van Laporte

ditisdavid

Voor morgen:
Alaphilippe (C)
Dan Martin
GvA
Sagan
Roglic
Yates
Nibali
Froome
Thomas

Wat betekent dat ik Uran en Fuglsang moet laten banken. Dit zijn de dagen waarop je zou willen dat je een paar pure strijkijzers had onder je klassementsrenners. En dan te bedenken dat ik Benoot ook had.

rosco

IK zie niemand iets zeggen over Porte of Quintana.
Zeker Porte moet morgen toch top 12 kunnen rijden.

Poeksel

Na 21:57 twijfel ik om Alaphilippe kopman te maken.

Weet iemand of er nog een andere renner is wiens achternaam met Ala begint? Of voornaam eventueel? Of deel van de naam? Of initialen? Liefst eentje die aan de Tour meedoet, maar ik zie Jori ook wel in staat een Vueltarenner als kopman op te stellen.

Diede34

Talansky?

Jori

Jongens, ik sta dus nu ws wel achter mensen die geen idee hebben wat een Laporte of Dupont nou is en waar zo'n Kragh nou precies goed in is....

@Poeksel: Bryan Alaphilippe. Al moet ik wel zeggen dat als het kon, ik natuurlijk good old Raul Alarcon had opgesteld ;)

Laatst gewijzigd
FabioC

Maak je geen zorgen Jori, Parijs is nog ver.

Poeksel

Dank Diede34! Talansky is gestopt, maar weet Jori veel.

Ik heb even naar de odds gekeken: https://www.nicerodds.co.uk/tour-de-france-stage-odds

Colbrelli staat 8e, vooral vanwege vandaag waarschijnlijk. Ook SKA staat relatief hoog. Als je puur naar de linkerkant kijkt staat zelfs Kruijswijk best hoog. En bij Bet365 krijg je de beste odds..

Colbrelli.

'@poeksel

Dat moet dan Alarcon worden. Zou de perfecte renner voor je Scorito zijn. Kan punchen, klimmen, tijdrijden, misschien wel voetballen en met een stroomstoring kun je hem als noodgenerator gebruiken.

kasjaar

Hahaha, heb toch ff gelachen om de berichten hier over Jori en Laporte.

Voor morgen moet ik helaas Latour, Fuglsang en G Martin op de bank laten voor Bardet en Thomas. Die gaan 't voor mijn gevoel toch beter doen. Of brengt iemand mij nog op andere gedachten?

1 2 ... 167 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.