Scorito Tour 2018

1 2 ... 166 ... 255 256
Gids03

Zal colbrelli het morgen ook aankunnen???? t lijkt mij toch wat te zwaar voor hem

Ralph123

Colbrelli won ook de Brabantse Pijl in 2017 en 2018 2e he

Laatst gewijzigd
kevinraar

Help welke 3 van de 5 renners kiezen?
Latour
Bardet
Porte
Mollema
Roglic

Wie kopman
Sagan
Valverde
Alaphilipe

Laatst gewijzigd
Wexweasel

Hahaha
Hij is lekker @zadelpen. Het is je gegund!

Had geen tijd om het forum bij te houden vandaag, anders had ik minder sprinters opgesteld... Dus een compliment aan alle actieve forummers: het loont om mee te lezen.

pirazzi

Mollema en Bardet niet, Valverde kopman.

Jori

'@wexweasel: Meelezen? potverdikkie alles lopen uitzoeken :p

@pirazzi: Hoe kan je Mollema en Bardet laten banken? hebben zich toch wel echt bewezen op de punchaankomsten, zie bijv. recente WP en LBL
Porte lijkt me grootste risico, verder naar achter en gva zou wel eens geel kwijt kunnen raken aan Flipje of Gilbert. Roglic was ook helemaal zoek, weet ook niet of hij enkel deze etappes wil doorkomen, want had etappe 5 ook best om de boni's mee kunnen doen, maar te ver naar achteren

Laatst gewijzigd
pirazzi

90 %? Hier 97,3%!

kasjaar

'@zeewolde, Ik heb perfect berekend hoeveel punten iedereen zou gaan pakken en hoeveel ik er zou pakken met dit team. Daarmee kwam ik op 96% uit na etappe 5, een perfecte voorspelling!

Neem 't niet zo letterlijk man, waar ik op doelde was dat ik verwacht had nog niet met de top (dit forum) mee te draaien omdat ik minder geïnvesteerd heb in sprinters.

"Wat een onzin."

marconeuvel

Lastig weer morgen. Ik kan wel 13 man opstellen. Twijfel over bijvoorbeeld Colbrelli vs. renners als Bardet, Fuglsang of Uran. Colbrelli leek vandaag wel erg sterk, maar morgen zou het zomaar kunnen dat de teams van de klassementsmannen de koers harder gaan maken (en natuurlijk zijn de klimmen an sich ook zwaarder morgen).

Wat doen anderen of zouden anderen doen? Colbrelli of een van de andere drie genoemde?

Platje

Haha team zadelpen heeft altijd een mooi stukje maar heb het gevoel dat je altijd een heel stuk onder je eigen verwachting zit 😁

SJB

Heb nu voor morgen: J. Alaphilippe (C), C. Froome, A. Valverde, T. Dumoulin, D. Martin, J. Fuglsang, B. Jungels , G. Van Avermaet & P. Sagan.

Maar heb ook nog R. Urán, P. Latour en eventueel S. Colbrelli die ik zou willen opstellen. Maar ja, wie moet ik er dan uitgooien?

kasjaar

'@marco, ik denk dat dit net iets te zwaar is voor Colbrelli. Hij heeft daar namelijk niet als vandaag nog eenzelfde vlakker stuk erna waar hij voordeel zou hebben op veel punchers. Ik neem hem zelf niet mee en voor wat 't waard is, ik neem wel Bardet en Fuglsang mee op dit moment.

Laatst gewijzigd
kasjaar

'@sjb, Jungels was niet heel sterk vandaag.

leek

'@kasjaar

Laatste 500m is maar 2% toch? Lijkt me juist wel in het voordeel van Colbrelli.

Diede34

Ik wil morgen wel ten minste 1 QS-er mee aangezien de kans dat zij de etappe pakken & dus ook geel redelijk groot is. Zouden jullie dan eerder de voorkeur aan Gaviria (+ 6 groene punten) geven of juist eerder Jungels? kans om de top-5 van het klassement in te komen en een eventuele top-20 plaats..

Ik denk zelf dat je 38 mannen die er vandaag bij zaten best wel als referentie kan nemen. Daar zullen er een stuk of 10 van tussenuit vallen, dus heb je zo'n 25-30 kanshebbers voor de top-20 morgen.

kasjaar

'@leek, daar heb je een goed punt. Ben ook al meer gaan twijfelen of ik Colbrelli mee wil maar heb toch nog steeds een beetje 't gevoel alsof hij te ver weg zou zakken 't stukje ervoor.

kasjaar

'@diede, dan zou ik zeker voor Jungels gaan ja. Daar ligt 't punten potentieel toch wel aardig wat hoger als hij een goede dag heeft.

GameOfZones

Dit zei Colbrelli zelf na de rit vandaag: Andere gelegenheden voor mij? Ik weet het niet, het zou zondag zijn, maar het eerste doel is om Vincenzo te beschermen . Ik ga elke dag vooruit en kijk dan of deze gezegende fase zal komen ". (vertaald met google translate)

http://www.sportfair.it/2018/07/tour-de-france-colbrelli-sprint-tappa-5/782105/#qrqt1JU8KUZz384T.99

rosco

2 twijfels nog,

GvA meenemen of Roglic?
Wie captain, Alaphilippe of Sagan?

Falonso

'@Rosco:
GvA + Alaphilippe
Ik neem overigens Sagan als kopman, maar bij mij zijn de alternatieven Nibali, Froom en Yates...

Pier Tol

Als Impey morgen niet mee mag doen voor de etappezege zit ie officieel voor de zogenaamde spek en bonen in m’n team...

Jori

Impey zou juist vandaag voor eigen kans gaan, geen idee wat er is misgegaan. Morgen lijkt het me te zwaar voor hem

rosco

Bedankt Falonso voor je reactie.

Rutger98

Ik weet niet precies hoe ik SKA moet inschatten, zat hij er vandaag meer bij door het vlakke gedeelte of het steile gedeelte? En is hij dus ook het overwegen waard voor de Mur?

Poeksel

Nog een leuk filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=vUkN4U9sg8k

Was wel een steilere muur dan morgen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 166 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.