Scorito Tour 2018

1 2 ... 165 ... 255 256
Papa Bart

Papa Bartje begrijpt er niets meer van: top 100 algemeen, top 20 WF, top 5 WF forum, 99,8%

Ik,heb nu een keer of zeven acht meegedaan, was nog nooit de 90% overstegen.

Verguist, vertrapt en verbrand heb ik hem al in het verleden maar ben toch TJ fan gebleven! Nog één keer dacht ik....

Voor morgen wordt het een heel ander verhaal. Dat gaat GvA niet houden denk ik, en dus verliest TJ een beetje van zijn waarde voorlopig. Andere dag ander team. Zijn er ook morgen bonificatie seconden aan de meet?

marconeuvel

Matig begonnen deze tour. Gelukkig gister een redelijke score en vandaag meer dan prima: 310 punten en 189e plaats deze etappe. Morgen hopelijk weer vergelijkbare mannen in de top, dan zit ik dus weer oké.

Imbatido

Goede inschatting gemaakt qua lastigheidsgraad van het parcours. Ik heb alleen niet echt specifiek renners hiervoor meegenomen omdat ik hier een ruime bezetting had. En ook omdat ik vermoedde dat elke Sky/BMC-renner hier als opvuller al minstens 15 punten zou opleveren. Colbrelli kan je hier natuurlijk opschrijven, maar vond ik voor de sprintritten te onzeker. Een paar mogelijke nullers in een sprintrit doet zulke ritten alweer snel teniet. En voor de Mur de Bretagne was hij voor mij teveel een twijfelgeval.

Ik had vooral Roglic hier vandaag voorin verwacht als een soort Valverde of Daniel Martin. Yates had ik ook beter verwacht. Helaas daardoor twee nullers, wat beter had gekund met Froome en Porte op de bank. Latour en Bernal dan wel gewoon top 20. En Majka pakt mooi uit met Sagan. De keuze om mijn laatste 500K uiteindelijk maar in GVA-Castroviejo te stoppen in plaats van Moscon-Benoot blijkt alvast een gelukkige te zijn geweest.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Voor morgen ook een luxeprobleem. Heb als zekere mannen Alaphilippe, Valverde, Sagan, D. Martin, Thomas en Froome. Yates staat er ook in ondanks zijn matige prestatie van vandaag. Dan heb ik nog twee plekken over voor Nibali, Fuglsang, Latour of Colbrelli. Verwacht eigenlijk dat Colbrelli dit niet aan kan, maar daarentegen lijkt het met zijn vorm wel goed te zitten.

Laatst gewijzigd
Misterlucky96

Vandaag helaas niet het maximale uit me team gehaald. Maar desondanks toch wat plaatsen gestegen in scorito poule met me 271 punten. Van plaats 731 naar 466 :)

Mats17

Moet er twee kiezen uit Fuglsang, Dumoulin, Latour, Colbrelli. Meer mensen met dit dilemma?

kevinraar

Voor morgen twijfel ik tussen deze renners
Latour
Bardet
Dumoulin
Mollema
Porte
Roglic

Welke 4 doen?

Pietje Precies

Het goed inschatten van het parcours heeft voor mij helaas weinig opgeleverd. Immers heb ik daardoor voor mannen als Roglic, Uran en Jungels gekozen in plaats van de sprinters. Maar die scoren alledrie helaas ook 0 punten. Zonde met Latour, Froome en Majka op de bank, maar helaas. Dit soort etappes kies je vaak achteraf een paar renners verkeerd.

Al met al positie gehandhaafd zonder Alaphilippe, v Avermaet en Matthews in de selectie, dus ik mag niet klagen.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Parcours goed ingeschat. Alleen verkeerde captain. Kost toch 50 punten.
Gezakt van 89 naar 250 ofzo

Vjatsjeslav

Sagan ijzersterk! Morgen wordt een interessante etappe. Als Alaphilippe wint en voldoende tijd pakt op z'n concurrenten zal hij het geel overnemen. In dat geval is het zeer verleidelijk naast Alaphilippe ook Gaviria, Jungels of andere QS'ers op te stellen (teampunten etappe + teampunten geel, Gaviria en Gilbert ook eigen punten). Wat mij betreft geen irrationele gedachte, wat jullie?

Rob94

Als als als, het is of de volle pond of helemaal niks. Tenminste, niet waar je op hebt gehoopt.

Tommytom

Inmiddels bijna toegetreden tot de top 10 op Scorito algemeen! Nog 7 plekjes omhoog...

Helaas vandaag Kwiatkowski en Jungels de voorkeur gegeven boven van Garderen en Froome. Als je TJ in je team hebt moet je hem altijd opstellen is mijn les voor vandaag. Toch ga ik morgen die regel gelijk weer breken!

Koenniiee

De top 500 binnen handbereik en voor morgen een waar top team in de gelederen. Dat moet vertrouwen aan het team geven. Jammer dat ik Latour niet had, maar die fout maak ik niet nog eens.

Trouwens, wel even een staande ovatie aan Pasqualon. Kan alleen maar top 10 rijden!

snoek1974

'@ Tommy Tom

Denk terecht

Kans bestaat natuurlijk dat Gva de gele trui morgen verliest en TJ ook plaatsen verliest , alhoewel die in 2015 in de tour ook binnen de top 10 eindigde , maar stel m morgen ook niet op .

Had toch meer sprinters vandaag verwacht dus op de reserve bank de nr 10, 12 , 13 , 14 en 20 , dus morgen met de Mur die veel zwaarder is , komen Nibali , Dumoulin , Froome en Thomas erin ipv Demare , Gaviria , TJ en Degenkolb , de andere 5 blijven erin .

Sta zelf nu 139 ste overall

BarryE1

'@Phoenix Heb je nog wel gewaarschuwd v.w.b. twijfelen aan Sagan ;)

Sjonge Jonge

Ik verwacht dat van avermaet morgen niet met de beste mee omhoog gaat en zijn gele trui verliezen. Voor morgen sagan, alaphilippe en 7 klassementmannen. Colbrelli zie ik morgen niet kunnen wat hij vandaag deed.

kevinraar

ik neem morgen zeker
sagan
van avermatet
alaphilippe
valverde
nibali
dumoulin

welke 3 van deze 5 kiezen?
latour
mollema
roglic
bardet
porte

royfitters

Latour of Bardet?

Tommytom

Jungels, Roglic, V Avermaet of zelfs Colbrelli? Lastige keuzes voor morgen....

royfitters

'-dubbelpost-

Laatst gewijzigd
kasjaar

Zoals verwacht toch wat punten gemist met Latour, Froome en Fuglsang. Maar uiteindelijk toch een lekkere 312 punten gepakt daardoor nu naar de 96%. Had verwacht (en gehoopt) hier ongeveer te staan na 5 etappes. Had dan ook wat minder geïnvesteerd in mijn sprintersteam vergeleken met anderen. En daar komt dan nog bij kijken dat ik voor 2.5m helaas Cavendish heb ipv Kristoff, maar misschien pakt hij binnenkort zijn punten nog.

Voor morgen twijfel ik nog of Latour daar ook gewoon zijn gang mag gaan, ff kijken of ik daar iets over kan vinden. Dan neem ik m zeker mee. Als kopman ook nog twijfel tussen Valverde en Flip. Leun op dit moment richting Valverde want die lijkt toch wel goed in vorm. En dan nog even twijfel tussen Yates, Fuglsang, Latour en G Martin voor die laatste plek.

snoek1974

In 2015 was die zesde , dus verwacht wel dat Gva sowieso bij de eerste 15 rijdt morgen .

Maijka , Barguil en Latour op het bankje , die misschien morgen ook wel bij de eerste 20 rijden

zeewolde

Hoe kun je nou vooraf verwachten dat je na 5 etappes op 96% staat. Wat een onzin.

Zadelpen

Nou Zeewolde.... wij van team Zadelpen verwachtten minimaal 98% na de ttt. Totale onzin gebleken natuurlijk na het echec tijdens de grand depare. 40% was ons deel. Iedereen in rep en roer, was zelfs al een gerucht gaande dat ik terug gezet zou worden naar de Zadelpennetjes, onze jeugdtak.

Gelukkig kreeg ik nog een laatste kans, want beste forummensen. Team Zadelpen is aan een ongekende opmars bezig. Un rekuperatie magnifique! We hebben onze benen gevonden en in slechts twee maanomwentelingen zijn we reeds dik over de 90% aan het spelen.

Als dit zo door gaat dan gaan we nog veel van ons zien, en dat is alleen maar goed voor de tour.

Cycling coming home!!!

Pietje Precies

Haha, lekker hoor!

1 2 ... 165 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.