Scorito Tour 2018

1 2 ... 173 ... 255 256
christidoc

Ik heb Porte gekozen ipv Gaviria. Wat zouden jullie gedaan hebben als je die keuze had?

TimodeJ

Valverde (c)
Martin
Latour
Thomas
Froome
Dumoulin
Sagan
Uran
Nibali

Verwacht iedereen minimaal top 20.

Jori

'@christidoc: Denk niet dat ik Porte had opgesteld, zoveel iets explosievere mannen dat een 10e plek ik al hoog zou vinden voor Porte.
Daarentegen heeft Gaviria al 6 punten en zou er dus 16 extra krijgen met Ala/Gilbert bij goed resultaat. Maar heb Porte niet en Gaviria bank

christidoc

'@Jori
18 bonuspunten zelfs :p (winst 10 en geel 8)
Aan de andere kant, als GvA of TJ het goed doet zouden er mogelijk 8 puntjes voor Porte bijkomen.

Jori

'@christidoc: Ja excuus.
En in dat scenario heb je gelijk, maar welk scenario vind je waarschijnlijker?
Het is zeker geen makkelijke keuze, maar met Gilbert, Alaphilippe en deze aankomst, zou ik op QS hebben gegokt

christidoc

'@Jori
Ik zie Valverde en D. Martin nog wel eerste en tweede worden. Maar zelfs met een derde plek van Alaphilippe is er goede kans voor hem dat hij het geel pakt. 14 punten voor Gaviria lijkt mij het meest waarschijnlijk. En dan moet Porte 14e worden. Nou ja, we zien het.

Poeksel

Waar is het muntje op gevallen, Jori?

Jori

'@poeksel: Valverde. Overall net meeste zekerheid op een top-3, schatte ik.

@Christidoc: D. Martin leek me in de sprint nog wel wat minder rap, lijkt mij qua overwinning echt tussen Valverde en Alaphilippe en Sagan te gaan

Laatst gewijzigd
Kpenty

Voor mij vandaag deze namen:

D.Martin (c)
Froome
Thomas
Mollema
Fuglsang
Dumoulin
V. Avermaet
Gilbert
Sagan

Ik zie dit te zwaar voor Colbrelli. Sagan is een wereldtopper en zie ik wel top 10 rijden. Heeft toch meer bewezen heuvelritten goed aan te kunnen. Van Avermaet zie ik het geel verliezen, maar wel top 10 rijden. Daardoor heb ik geen Porte genomen want zie in de anderen allemaal een potentiele top 10 plek en bij Porte heb ik dat gevoel toch minder. Jungels niet, omdat ik niet zeker weet of Gilbert of Alaphilippe het geel en de rit pakken en of twijfel of hij wel top 20 eindigt. Vind het niet zeker genoeg dat hij meer punten pakt dan mijn klassementsrenners die ik hier heb opgesteld.

Jpjedi

De top scorito klassement mannen hebben toch wel met name Alaphilippe als kopman, een enkele Valverde of Sagan.

Ik zie Sagan niet als eerste boven komen (Al blijft hij mij verrassen) en ik heb geen Alaphilippe (foute keuze?) enfin Valverde is mijn goudhaantje vandaag. Daarnaast GVA, Sagan, Latour en het ge-eikte rijtje. Geen Colbrelli, dit is te zwaar vermoed ik.

Maar zoals hierboven gezegd, het blijft een loterij deze etappes...

jelle013

'@Jpjedi De top van het klassement zegt natuurlijk nog niet veel, er zijn heel veel punten verdiend in de TTT, en de gevolgen daarvan. Momenteel staan er in de top voornamelijk deelnemers die veel BMC, SKY en geïnvesteerd hebben in een zeer sterke sprintploeg; ik zou me daar dus zeker niet door laten leiden.. Of ben ik de enige die daar zo naar kijkt?

siets

Dat is toch een serieus gat!

Primavoormij

'@jelle013 klopt, er zitten er genoeg bij met een zeer mager team voor de bergen

Platje

Als ik scorito mag geloven heb ik veel renners in de groep achter het peloton.. komen ze al dichterbij?

Crashtester

Alleen Roglic van 'klassementsrenners' nog op achterstand lijkt het op.

fedjo97

Roglic in groep twee. Dat is toch een flinke domper voor team lotto jumbo

Ajvenema

Roglic zou nog weleens een tegenvallertje kunnen gaan worden (voor mijn team tot nu toe iig) Te vroeg gepiekt?

JimKro

Ik zou het juist positief interpreteren (voor mij negatief, aangezien ik geen Roglic heb). Dat Jumbo het halve team op kop zet om hem terug te brengen lijkt er op te duiden dat hij definitief voor een goed klassement gaat. Of het zou puur voor de ritwinst vandaag moeten zijn, maar zoveel kans heeft Roglic daar ook weer niet lijkt me.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Net ingeschakeld: zag ik Vogelzang nou net fietsen in die tweede groep?

BarryE1

En nu niet mee betekent dat hij in het vervolg in de aanval zal gaan/moeten. Ook niet per se negatief. Enkel voor vandaag negatief.

JimKro

Het kan ook zijn dat hij vandaag 10 minuten aan de broek krijgt als Jumbo het opgeeft en daarna voor ritzeges gaat :p

Fuglsang zit in de voorste groep, als zo'n beetje de enige Astana geloof ik.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Mooie bevestiging dat Roglic GC-ambities heeft. Vandaag zit hij bij mij op het strafbankje en dat is inmiddels helemaal gepast. Hopelijk is ie echter niet te getergd om mij, en vooral QS, dat gelijk betaald te gaan zetten.

Sonny heeft vandaag van mij wel weer een plekje gekregen. Behoorlijk grote kans op 0 punten, maar als hij er wel voor gaat / het overleeft kan ie ook écht hoog eindigen. Iets wat ik bijvoorbeeld Roglic of Majka niet zo gauw zag doen.

kasjaar

'@diede, oei met dat team zul je toch een paar plekken gaan verliezen denk ik.

Fuglsang zit nog achter 't peloton dus ben blij dat ik m niet op heb gesteld. Zou top zijn als ie 't nog tot de 21e plek redt. ;)

nasibal

Fuglsang /roglic grote vraagstuk geweest vlak voor de start. Helaas verkeerd gegokt.

Primavoormij

Toch Latour moeten kiezen ipv Fuglsang! Helaasch.

1 2 ... 173 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.