Scorito Tour 2018

1 2 ... 174 ... 255 256
kasjaar

Pfff, ik ook de foute keuze gemaakt met latour. Opvallend dat hij zelfs met lekke band Bardet gewoon mee mocht sprinten. Dat onthou ik wel voor de volgende keer. Verder hopelijk geen fouten gemaakt in de opstelling maar dat zien we zo.

ditisdavid

Even kijken hoe iedereen precies is geëindigd, maar met geen Bardet of Dumoulin in mijn team is dit sowieso niet slecht. Latour lijkt een gemis te worden.

nasibal

Had stiekem wel gehoopt op geel voor QS. Dat scheelt me toch een hoop punten de komende dagen. Zowel omdat ik ze niet pak, als vanwege het feit dat ik geen BMC'ers heb.

Jori

'@christidoc: Porte toch meer dan prima keuze :p

Zelf tevreden: Mis wel roglic op 10 en Fuglsang op 15 tov Froome en Uran, maar met deze lastige etappe meer dan prima.
Kopman Valverde 1 plekje voor Alaphilippe, ook wel eens lekker :p

JimKro

Zo, lekker daggie hoor.

Laatst gewijzigd
nasibal

Gefeliciteerd Jori ;)

JimKro

Froome zat niet lekker van voren. Maar daar maak ik me niet zo’n zorgen meer om na afgelopen giro :p

Heerlijk dat Dan wint trouwens. Prachtige renner en vaak nét niet. Podiumkandidaat als ‘ie in topvorm is. En dat lijkt het geval te zijn.

Laatst gewijzigd
Crashtester

Ik ben ook wel tevreden, Roglic en Fuglsang ook hier op de bank maar maakten allebei wel indruk op me. Gestegen naar 95% nu.

Primavoormij

'@nasibal Ja het ontbreken van Greg blijkt ook hier een steeds groter en groter gemis te worden.

Kpenty

'@nasibal ik hoopte ook op quick step in het geel. Liever Jungels en Gilbert als opvulling met de kans dat Gaviria ook nog de etappe pakt dan Greg en Porte, maar goed heb komende 2 etappes wel gewoon 2 opvulrenners met zekere punten.

Welke kopman voor morgen dan weer? Ga ik weer voor de sprintkanonnen of ga ik nu gewoon wel voor Sagan omdat die toch wel overeind blijft?

JellevanderLinden

Goede dag met 305 punten, op het niet selecteren van Yates na (alleen met Colbrelli 0 punten gehaald)

Jeffrey81

Hehe...eindelijk een topdag met (nu) 305 punten. Zowaar bijna alle goede keuzes gemaakt. Had enkel beter gescoord met Martin als kopman ipv Valverde, en Kung als opvuller ipv Jungels. Maar die keuzes zou ik nooit gemaakt hebben. Zeker die laatste niet.

Jammer genoeg heb ik al veel te veel achterstand voor Scorito algemeen (nu +/- 78%) maar dat bekertje heb ik toch al. (Moest een keer gezegd worden ;) )
Sta nu wel weer eerste in mijn vrienden-subpoultje. Dat is wel lekker :D

hupske

Prima dagje voor mij. Lekker om Latour in je team te hebben. Die heeft bijna zijn geld al terug verdiend.
317 punten voor vandaag. 263 algemeen, 20e in forum poule en die van wielerflits op 96.
Zal alleen weer gaan dalen, want komen weer sprint etappes aan, dus de mannen die nog bovenin staan met op sprint georiënteerd team zullen mij wel weer even inhalen.

ditisdavid

Beetje de vraag wat ik morgen met mijn sprinters doe. Heb 4 opvullers (GvA, Alaphilippe, Thomas, Küng), 1 halfgeblesseerde sprinter (Laporte) en een niet-presterend DiData duo voor 4 plekken. Ben op dit moment geneigd om voor vier opvullers te gaan maar dan zak ik gegarandeerd weg natuurlijk...

foqu1ta

Had gewoon Dan als captain hier, alleen balen dat ik Thomas en Roglic niet opgesteld had ten faveure van Tom en Bardet..
Ach ja, in ieder geval in mijn vriendenpoule geen punten verloren.

Vjatsjeslav

Morgen gaat Cav presteren heeft hij mij beloofd..

Misterlucky96

Weer heel wat punten laten liggen vandaag... Latour, Majka, Porte en Fuglsang niet opgesteld... Van Majka baal ik nog het meest, laatste moment gewisseld voor Gaviria, dacht even teampuntjes (Klassement en etappe) mee te kunnen sprokkelen. 100 punten laten liggen, had top 100 kunnen wezen is nu 663. Achja is allemaal weer achteraf.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Hoppa, 37e plek algemeen klassement nu, vandaag 330 puntjes.
Had Valverde als kopman (helaas geen Martin) en had Fuglsang moeten pakken ipv Jungels.
Verder niets te klagen.

Poeksel

58 punten laten liggen, maar met 295 punten toch aardig gescoord.

Gilbert en Latour missen in mijn team en had ik wel graag willen hebben, maar ik weet alleen niet wie ik er dan uit had moeten halen. Benoot was voor 750k gewoon een koopje, ook al heeft ie geen punten opgeleverd, en Laporte voor 1M ook. Dus zelfs met de halve kennis van nu was de teamselectie nog lastig...

Papa Bart

Mijn scorito blijft maar gaan als een brommertje, maar vind het spelletje na het verlies van Tom vandaag ff niet zo leuk eerlijk gezegd, ook al heb ik hem niet in mijn team. Wel 309 puntjes, ik had vandaag Roglic moeten kiezen in plaats van Jungels.

Nu plekkie 32 algemeen, 13 WF, 4 WF forum, 99,9% ik geloof het bijna niet.

Voor morgen nog een keertje profiteren van de teampunten van BMC, uiteindelijk het effect van de goede TTT gok. En TJ natuurlijk 😎😎

Imbatido

Vooralsnog telkens weinig gelukkig in de laatste keuzes. Wel op 99%. Froome was doorgaans altijd wel goed voor een top 10 in zulke ritten. Majka en Porte dan weer verrassend goed, maar op de bank gehouden. Het positieve is dan weer dat er met de vorm van de renners niks mis is.

Pietje Precies

Qua Greg en Alaphilippe is het jammer dat ze ondanks een tikkeltje magere eigen prestaties toch al zoveel punten hebben gepakt door wat mazzel. Niet dat die bonusjes een enorme verrassing zijn, maar het had veel minder kunnen zijn met een overwinning voor Gaviria minder en een overwinning voor Sky. Dan zou de toegevoegde waarde van beide heren nog niet zo bijzonder zijn.

Ik ben vandaag helaas weer de Majka-punten misgelopen. Pannenkoek.

nasibal

'@Pietje

Greg en Ala zijn wel twee van die typische renners die significant meer kans hebben dan andere renners op wat jij 'mazzel' noemt. Dit zijn exact de scenario's waar je juist op 'gokt' (al vind ik gokken te random) met dergelijke renners. Tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar dat geldt voor élke etappe tot nu toe.

Niet voor niets dat die jongens ook bij zoveel mensen in het team zitten.

Misterlucky96

'@Pietje Precies

Ik weet hoe het voelt... Had Majka er op laatste moment uitgegooid vandaag... dan komt dit zeker hard aan....

snoek1974

Teveel keuze vandaag 12 man bij de eerste 20 en dan is Dumoulin nog lek gereden

Latour en Majka helaas op het bankje , toch omhoog gegaan naar 83 ste plaats maar met de 2 van het bankje zou ik 12de staan , maar verwachte vooraf meer van Froome en Nibali wat niet zo gek is .

Ff weer 2 dagen sprinten en dan kijken of bepaalde klassement renners oorlog gaan maken in de kasseienrit

1 2 ... 174 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.