Was net aan mijn dagelijkse betoog begonnen. Het was een vlammend artikel over de uitstekende prestaties, gaat de telefoon. Moeder Zadelpen aan de lijn. ‘Zoon’, zei ze, ga maar eens rustig zitten. Greipel en zowel Gaviria zijn terug gezet....
Dan zakt de grond even onder je zadel vandaan.... ipv winst nu verlies.... een hele treurige dag dit. Nog steeds 97%, maar er zit zoveel meer in. Zonde. 2de echte tegenvaller deze Franse koersronde.
Jammer maar helaas, ook ik had Gaviria als kopman gemaakt. Gelukkig had ik geen Greipel, maar Laporte was weer betrokken bij een valpartij waardoor ik al voor de sprint 0 punten kon opschrijven. Desondanks door het eruit halen van Gaviria en Greipel toch wat gestegen in scorito want sta nu hoger dan nog voordat ze eruit werden gehaald. Morgen de kasseien, waar ik niet veel punten verwacht.
Ik sta na die declassering van Greipel en Gaviria (c) hoger dan ervoor. Hoe dat gegaan is vraag ik me af, maar ontevreden ben ik natuurlijk niet.
Geen idee wat er morgen allemaal zal gaan gebeuren. Denk gewoon Sagan als kopman (meeste zekerheid) en dan verder nog maar gaan kijken wie er meegaan. Dat is allemaal nog niet zo makkelijk..
Gaviria als kopman en ook Greipel in mijn team, gezakt van P4 naar P17. Dik 100 pnt verloren met dit grapje. Dan. Martin ook nog eens gevallen. De afgelopen dagen morste ik hier en daar al wat punten. En nu vrees ik dat de negatieve ommekeer een feit is. In de bergen moet ik hopen op kopgroepjes vooruit of een goede Landa of een verrassing als TJ/Kwiatkowski of Moscon die punten voor mij binnenhengelen
Haha Zadelpen, ik kreeg ook zo'n belletje maar dan van een ontriefde forumkaper. Op licht belerende toon meldde hij dat het beter was het oor niet teveel naar dwingende forum adviezen te luisteren te leggen.
Gelijk heeft hij. Na het heerlijke genoegen van het in 99,9 contreien verkeren nu de langzaam maar onherroepelijke daling ingezet, zij het, voor nu met slechts 0,1%
Ben benieuwd naar morgen, ik verwacht eerlijk gezegd een paar pogingen tot een coup, maar zie eigenlijk niemand Sagan van de winst houden..
Relatief in positie niks veranderd na het wegvallen van Gaviria (c) en Greipel (niet in mijn team). Toch baal ik van mezelf dat ik niet, zoals ik vooraf bedacht had, Sagan gewoon de hele eerste week kopman heb gemaakt (behalve de TTT). Had ruim 90 punten gescheeld met die nullen van Gaviria.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.