Scorito Tour 2018

1 2 ... 186 ... 255 256
kielabokki

Dat is wel een beetje jammer ja. Het verschil tussen 96 en 99%.

joenique

Pffft van monsterscore naar kut-uitslag. Grrr Gaviria & Greipel πŸ˜“

RemcovanderMaas

Het is zeker terecht.
Maar wel erg jammer ....

JimKro

Helaas Gaviria kopman, maar wel gestegen tov voor de diskwalificatie.

Gladiool

Hier hetzelfde...

kaboutertje

Kopmankeuze nog niet heel gelukkig deze tour. Maar goed, niks te klagen voorlopig met een 24ste plaats.

Zadelpen

Was net aan mijn dagelijkse betoog begonnen. Het was een vlammend artikel over de uitstekende prestaties, gaat de telefoon. Moeder Zadelpen aan de lijn. β€˜Zoon’, zei ze, ga maar eens rustig zitten. Greipel en zowel Gaviria zijn terug gezet....

Dan zakt de grond even onder je zadel vandaan.... ipv winst nu verlies.... een hele treurige dag dit. Nog steeds 97%, maar er zit zoveel meer in. Zonde. 2de echte tegenvaller deze Franse koersronde.

wesley1983

Mensen met Sagan of Groenewegen kopman lijken zo winnaar van de dag te worden! Hier ook jammer genoeg Gaviria kopman, maar geen Greipel dus dat scheelt.

elstupidoloco

Hier wel Greipel, maar geen Gaviria en Groenewegen als kopman. Opeens vind ik mezelf terug op plek 72. Wonderlijk hoe het zo kan lopen. Laat de bergen maar komen!

Thijmen1411

Had per ongeluk Greipel kopman gemaakt ipv Gaviria en leek okay uit te pakken, maar maakt uiteindelijk niks uit. Was goed gestegen en ben nu weer beetje gedaald. Jammer, maar terecht...

rosco

Morgen verwacht ik een aanval van Sky met Froome, Thomas en Moscron.

Wat is jullie verwachting over morgen?

Misterlucky96

Jammer maar helaas, ook ik had Gaviria als kopman gemaakt. Gelukkig had ik geen Greipel, maar Laporte was weer betrokken bij een valpartij waardoor ik al voor de sprint 0 punten kon opschrijven. Desondanks door het eruit halen van Gaviria en Greipel toch wat gestegen in scorito want sta nu hoger dan nog voordat ze eruit werden gehaald. Morgen de kasseien, waar ik niet veel punten verwacht.

elstupidoloco

Ik heb nu de beelden een paar keer teruggezien, maar ik blijf erbij dat Greipel weinig te verwijten valt. Die wordt aangeraakt door Gaviria, raakt iets uit onbalans, keert weer terug op zijn lijn, en geeft vervolgens zelfs echt ruimte door naar het midden eruit te komen.

kasjaar

Ik sta na die declassering van Greipel en Gaviria (c) hoger dan ervoor. Hoe dat gegaan is vraag ik me af, maar ontevreden ben ik natuurlijk niet.

Geen idee wat er morgen allemaal zal gaan gebeuren. Denk gewoon Sagan als kopman (meeste zekerheid) en dan verder nog maar gaan kijken wie er meegaan. Dat is allemaal nog niet zo makkelijk..

Misterlucky96

'@Kasjaar

Je had zeker Greipel niet?

sjappie

21e in AK nu en echt een prima team voor morgen. Laat ik eens om hulp vragen...
Welke 9 doen van:
Demare
Sagan
Kristoff
Degenkolb
Laporte
Jungels
Valverde
Fuglsang
Thomas
Froome
Moscon
Avermaet
Colbrelli
Latour

IL DON

Gaviria als kopman en ook Greipel in mijn team, gezakt van P4 naar P17. Dik 100 pnt verloren met dit grapje. Dan. Martin ook nog eens gevallen. De afgelopen dagen morste ik hier en daar al wat punten. En nu vrees ik dat de negatieve ommekeer een feit is. In de bergen moet ik hopen op kopgroepjes vooruit of een goede Landa of een verrassing als TJ/Kwiatkowski of Moscon die punten voor mij binnenhengelen

JapieJapo

Hier Dylan als captain, zijn de meesten blijkbaar toch voor Gaviria gegaan...

dukeman

'@sjappie

Demare, Sagan (C), Kristoff, Degenkolb, Valverde, Thomas, Avermaet, Colbrelli en dan Fuglsang of Jungels.

Papa Bart

Haha Zadelpen, ik kreeg ook zo'n belletje maar dan van een ontriefde forumkaper. Op licht belerende toon meldde hij dat het beter was het oor niet teveel naar dwingende forum adviezen te luisteren te leggen.

Gelijk heeft hij. Na het heerlijke genoegen van het in 99,9 contreien verkeren nu de langzaam maar onherroepelijke daling ingezet, zij het, voor nu met slechts 0,1%

Ben benieuwd naar morgen, ik verwacht eerlijk gezegd een paar pogingen tot een coup, maar zie eigenlijk niemand Sagan van de winst houden..

christidoc

Meh, na de etappe stond ik op 99,5%. Nu op 98,9%. Had Greipel en Gaviria als kopman. :(

sjappie

'@Dukeman. Dank voor het meedenken. Ik zat ongeveer op hetzelfde spoor. Iemand iets gehoord over Colbrelli en de kasseien? Ook in relatie tot knechten voor Nibali/ bij Nibali moeten blijven...

jsprunk

Relatief in positie niks veranderd na het wegvallen van Gaviria (c) en Greipel (niet in mijn team). Toch baal ik van mezelf dat ik niet, zoals ik vooraf bedacht had, Sagan gewoon de hele eerste week kopman heb gemaakt (behalve de TTT). Had ruim 90 punten gescheeld met die nullen van Gaviria.

Lage rugpijn

'@jsprunk: Ach , sagan werd vorig jaar zelfs uit koers gezet maar hij is inderdaad ontzettend constant.

Misterlucky96

Weer een uitvaller. Tony Martin start morgen niet.

1 2 ... 186 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.