Scorito Tour 2018

1 2 ... 185 ... 255 256
Jasperdewaal11

14 Juli dus Demare (c) kom maar door

Koenniiee

'@Jasper ; Lekker opportunistisch, ik houd er van!

rosco

Nu 97,8% plaats 770.

Mijn bergteam is, Thomas, Froome, Porte, Tj, Quintana, Landa, D. Martin, Roglic, G. Martin.

Veel vertrouwen in dit team, mede door de koppels van Sky, Movistar, Bmc wat bij etappewinst nog extra punten oplevert.

Als opvullers nog mogelijk, ala moscon en L. Rowe ivm teampunten.

snoek1974

'@ fringale

Roglic en Bernal ben ik ook benieuwd naar heb ze uiteindelijk niet gekozen omdat het bij beide onduidelijk is wat ze in een koers van 3 weken doen qua klassement of zijn dit je 2 aanvallerd , denk dat etappe 15 te zwaar is voor Sagan , al blijft het Sagan .

Misschien gaat er in etappe 15 wel klassement renner aanvallen in de afdaling , maar lijkt een etappe voor aanvallers en anders voor puncheurs zoals Valverde , D Martin en Alaphalippe .

kasjaar

Kan nu al niet wachten op morgen. Dan is er tenminste eindelijk weer wat spektakel, val bijna in slaap op dit moment..

Jasperdewaal11

'@koen ja je moet wat als je van 93% omhoog wil al komt het beste terrein voor mijn ploeg er nog aan ;)

Zadelpen

97% Dazzler, en ben er heel tevreden mee, na de eerste dag stond ik op 40%. Had calimiteiten plus dat was ook mijn eigen keuze een beetje. Die eerste twee etappes door zien te komen en dan vanaf de ttt knallen met opvullers.

En het loopt vrij aardig. Dan komen straks de bergen er aan, en dan heb ik mijns inziens een hele sterke ploeg, plus ik kan ook nog eens aanvullen mochten er renners uit- of tegenvallen.

Er wordt hier uitermate goed gescoord, want met 97% ben je in dit topic nog niet veel. Komt wellicht doordat er nu enkel betalende leden mee doen, en op dit forum zitten daar dan weer de fanatiekste tussen. Moet nog flink aan de bak wil ik echt indruk gaan maken dus.

Niet meer van deze tijd dergelijke etappes zoals gisteren en vandaag. Maar dat hoor ik nu al jaren en jaren... saaie bedoeling tot 10 kl voor de streep. Vraag me af, gaan ze dit nu eindelijk eens echt veranderen? Je kan ook hele leuke sprint etappes verzinnen lijkt me.

wesley1983

De etappe van vandaag 10-15 km minder lang was ideaal geweest want om 16 uur begint België-Engeland, lol.

Papa Bart

hahaha, lieverds, er komen nog twee uitslagen EN een rustdag, en dan gaan we pas klimmen, al kijk ik net als jullie inmiddels ook wel uit naar een stuk stevig klimwerk. Alas, morgen moet nog wel een beetje spektakel opleveren lijkt me zo....

pierlo12

Op dit moment op 101,3% en voor de bergen nog Froome, Porte, Thomas, Quintana, Landa, Valverder, Bardet, Martin, Martin, Heras, Dione de Graaf en Navardauskas.

Wexweasel

Op dit moment op mijn afstandbediening hard aan het zoeken waar ze de tour nog wel uitzenden.
Nu op 80%

Wielrenfan3

De Belg zendt het altijd uit

Rob94

Goh wat een verrassing dat Impey niks presteert nu ik hem wel opstel

Wielrenfan3

Goh wat een verrassing dat Laporte niks presteert nu ik hem wel opstel

Twaburov

Waardeloze vent die Laporte

Gladiool

Zat achter de valpartij..

Rob94

Blij dat ik Laporte gisteren wel had meegenomen haha, doet het nu wat minder pijn.

Casey

Laporte?

Laten we het over Groenewegen hebben, wat een held!

RemcovanderMaas

8e plek nu in algemeen klassement, en eerste in de forum poule.
Laat die bergen maar zitten, meer sprint etappes aub 😆

pierlo12

Kittel knap 17e achter Phinney, koopje zo voor 4.000.000. Morgen maar even niet naar scorito kijken.

jlmr1990

Morgen in ieder geval maar Kristoff, Sagan, Degenkolb en Colbrelli meenemen.

Twijfel erg over Démare. Lijkt niet heel best in vorm.

Pietje Precies

Ai, voorlopig een lekkere Scorito-dag. Maar dit hoort wel een DQ voor Gaviria te zijn. Zou pijnlijk zijn nu nog maar 48% hem als kopman had.

Verder is de val van Dan Martin wel een vervelende smet, lijkt me bijzonder onprettig morgen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik zie nu Degenkolb 3e in de uitslag op letour.fr. Dus beide DQ lijkt definitief.

jlmr1990

Gaviria en Greipel gedeklasseerd.

RemcovanderMaas

Dan ga ik flink zakken helaas.
Gevalletje “te vroeg gejuicht” hier :-)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 185 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.