Scorito Tour 2018

1 2 ... 184 ... 255 256
vasnd

'@zeewolde dat exact het dilemma waar ik vaker mee blijf stoeien. Als het perfect valt dan is hij zonder meer topfavoriet. Maar een renner als Sagan is zo stabiel..

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@Wesley1983, nu pakt Impey leuk 28 punten, maar hoe vaak heb jij hem al opgesteld? 4x?

Zo ja, dan is dat dus 7 punten per keer en zijn het de lui die elke keer voor een opvuller hebben gekozen die harder zullen lachen ;)

Ik heb overigens helemaal geen Impey, dus van mij mag ie weer lekker stoppen met sprinten en hand in hand met Cort finishen.

Reus

Nou met de 7+2 tactiek heb je wel gelijk een “probleem” als meneer Cort niet meer mee mag doen in de sprint.. Waarom is hij de man die bij Fuglsang moet blijven?

Zadelpen

Het is niet verplicht Cort te nemen bij hantering van de 7+2 regel.... met de 7+2 regel gok je er juist op dat twijfelaars als Cort minder punten pakken dan een opvulling.

Team Zadelpen is zelfs voor de 6+3 regel gegaan. Dat lijkt gekkenwerk, en dat siert ons. We rijden momenteel rond met een vet percentage van 97%.

Laatst gewijzigd
JimKro

'@Drostje

Ik vind hem geestig :p

wesley1983

'@Pietje: klopt wel wat je zegt, maar Porte met 8 punten is mijn hoogste teampuntenpakker, dus als je dit nu vergelijkt met zijn 28 punten komt dit eigenlijk redelijk gelijk uit, ben gewoon tevreden dat hij eindelijk eens meesprint. Baal er wel een beetje van dat ik Impey erin heb gedaan een dag voor de deadline voor Dupont, alhoewel hij ook al punten opgebracht heeft in de ploegentijdrit. Voorlopig 52 punten voor een 750k renner is goed, maar niet super. Ik verwacht wel nog punten van Impey in de tijdrit die nog moet komen.

Laatst gewijzigd
sjappie

Jahaa, jongons. 3e in de Flitswielpoule met een team waar iedereen jaloers op moet zijn. Veur inhoudelijke tips/tools/beargumenteerde gokjes, vraag het gerust. Ook andere vragen zijn welkom. Van alle markten ben ik thuis. Hopelijk is mijn bericht voldoende om weer een paar faalscoritoobsessiekneuzen uit de tent te lokken. Proost

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Ik ben langzaam wel benieuwd rond welk % team zadelpen stayert op dit moment?

Pietertje

'@Sjappie Nice haha

nasibal

Staat maar 4 posts boven die van jou dazzler :)

kasjaar

Volgens mij doet 't hele forum het wel erg goed! Nog beter dan afgelopen Giro. Maar misschien komt dat omdat er meer mensen meedoen..?

steefje9

Na een hele magere giro nu goed van start. 97.8% om precies te zijn. Cavendish voor het eerst vandaag in de punten, Laporte gelukkig gewoon opgesteld en met sagan als kopman gewoon voldoende gescoord. Al mijn 9 renners in de punten dus dat is fijn. Morgen nog zo'n dag hopelijk. Is er nog de mogelijkheid om deel te nemen aan de forum poule!? Ben dit helaas helemaal vergeten...

Casey

Dan doe ik ook even lekker mee..

Momenteel op 99,2 %.
Om van te kwijlen...

Koenniiee

Ik ben nog niet zeker van handhaving van mijn plek in de bergen/aanval etappes met Froome, Landa, Valverde, Bardet, D.Martin, Thomas, TJ en Latour. Toch nog niet hét gevoel, op Latour en Valverde na, maar het is ook nog vroeg. Denk dat anderen wel wat korter gaan eindigen.

sjappie

Beetje uitkateren nu. Ik zit ff ieders berekening terug te lezen over wel of niet Laporte gisteren. Sommige mensen hebben echt teveel tijd, haha. Heel terecht trouwens dat de niet-opstellers gestraft worden voor hun enigszins tragische ik-kies-voor-een-paar-zekere-puntjes-tactiek... Dat ie 5e zou worden had ik niet gedacht maar daar gok je toch gewoon op in een dergelijk geval... Met de veilige tactiek zul je niet de poule winnen...

jlmr1990

Vandaag toch maar weer Alaphillipe ipv Thomas als opvulling. Scheelt in het ergste geval 4 punten en kan me flink wat extra opleveren als Gaviria wint (en die kans is best groot).

fringale

Dan heb je 1e, 2e, 3e, 4e, 6e, 12e, 13e en 15e van de rituislag en dan zak je nog naar plaats 370. Dat ik één van de weinige zekerheden, genaamd Laporte, na een zoveelste omgooiing van de teamselectie, vergeten ben er weer in te zetten, gaat me nog tot Parijs achtervolgen, vrees ik. Wel blij dat m'n naaste achtervolger (in m'n eigen subpoule) gisteren het vertrouwen in Laporte én Impey even bijster was, zoals dat vandaag met mijn vertrouwen in Magnus Cort, het geval zal aijn. Dan maar voor de boni van TJ.

De gok om Martin en Valverde thuis te laten breekt me nu al zuur op, al volgt een eerste balans pas na de rit van morgen. En hoop ik dan wel tevreden te zijn over de gok om ook Porte, Quintana en Landa thuis te laten.

Stuff

99,8% hier. Maar wellicht een mager bergteam zonder Nibali, Porte, Quintana, Bardet, Landa, Yates, Uran en Zakarin. Dus we zullen nog wel wat gaan zakken vrees ik 🙂

snoek1974

'@ fringale

Wie zitten er dan in jouw klim team ?

Heb juist ingezet op de eerste etappes en sta 46 ste nu , maar ben benieuwd of mijn klim team de lijn voor me kan vasthouden , heb nu de volgende staan voor etappe 10 .

Froome , Nibali , Valverde , Dumoulin , Thomas , Barguil , Majka , Latour en D Martin ( als back up nog TJ , Gaudu en Alaphalippe )

wesselvanoers

'@kielabokki

precies dat. had hem vorige vuelta meegenomen door zijn prestaties in de vuelta van 2016, maar hij sprintte geen 1x mee en daarom deze tour vanaf dag 1 nooit over getwijfeld om hem mee te nemen en met succes :)

joenique

Ik ben enorm benieuwd naar de verschuivingen zodra de bergen er aan komen. Op dit moment 99,1% en de hoop dat met volgende renners te behouden: Froome, Nibali, Thomas, Martin, Roglic, Majka, Fuglsang, Valverde, Jungels en TJ 🤞

kevinraar

ik hoop in de berg nog wat te stijgen is dit team goed genoeg om minimaal 90 procent te halen
nibali porte dumoulin bardet valverde roglic mollema latour

fringale

'@snoek : een vaste kern van 7, te weten :

Froome, Thomas, Bernal, Bardet, Dumoulin, Roglic, A. Yates

...opgevuld met TJ en/of Alaphilippe en/of Moscon (voor de boni) en/of Sagan...die ik bijv. in etappe 15 wel zou durven uitspelen (mocht groen mathematisch nog niet zeker zijn)

conclusie : Fuglsang ipv Magnus Cort ware beter geweest en verder hopen dat Bernal zijn talent bevestigt, dat er heibel komt in het Movistar-kamp, dat Nibali achter de feiten aan afdaalt, dat Porte zich zelf weer uit de race fietst en dat D. Martin niet krijgt wat hij op basis van zijn doorzettingsvermogen verdient...

Martinho237

Verwachten we nog afstappers op de rustdag mannen?

JapieJapo

Cav en Kittel plus een zooitje dat de kasseien van te dichtbij heeft gezien...

1 2 ... 184 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.