Scorito Tour 2018

1 2 ... 183 ... 255 256
jeroen13

Voor de liefhebbers: mijn voorbeschouwing op rit 8 staat nu online op mijn website. Daarnaast ook nog een samenvatting van rit 7 gemaakt. Deze kunnen jullie terugvinden onder 'Rit 7'. Link naar website: jeroendegraeuwe13.wixsite.com/mijnsite
Hopelijk nemen jullie als koersfanaten eens een kijkje en laten jullie me dan weten waar er nog aan moet gemerkt worden. Nieuwe ideeën zijn ook altijd welkom!

dazzler2120

Pfoe wat een dag, had de complete top 6 + pasqualon & GVA. Jammer dat kittel niet te zien was... Maar mijn opwaartse lijn blijft bezig, rank 1467, 95.6%

ivo001

Cort komt flink tekort. Zorgt ook voor een tekort in mijn puntenbegroting

IL DON

Dit keer de koppositie niet gepakt door Laporte niet op te stellen. Ik ben de koppositie doelbewust aan het ontlopen, lijkt het wel

Wielerfan999

Cort bij mij op het strafbankje voor de rest voor de tour, helemaal klaar met die vent. Daarnaast vandaag Impey en Laporte niet opgesteld, vol gegokt voor Quick-Step, helaas niet dus. Morgen zal hij wel weer niet mee sprinten, want vandaag had Yates geen hulp nodig natuurlijk.

kielabokki

Als je Cort in de Vuelta had dan had je hem nu thuis gelaten.

Zadelpen

Toch een vreemde gewaarwording, dat boe geroep jegens team Zadelpen. Ja, wij zijn erg sterk, maar daar zit jarenlang bloed, zweet en trainen in. Wij wensen dat mensen positief gaan supporteren. Moedig bijvoorbeeld Il Don aan, kan die goed gebruiken want die begint er nu zo een beetje doorheen te zakken. Rechts aanhouden Il, er komt een treintje aan.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Wij vinden het dan wel weer fijn dat alle aandacht naar team Zadelpen gaat. Positief dan wel negatief.
Wij kunnen zo rustig naar de top van het klassement schuiven zonder op te vallen.
Het plan is om naar het einde van de tour te pieken en dan genadeloos toe te slaan.
De rol van underdog bevalt ons prima ;-)

BarryE1

Mensen die op Laporte geanticipeerd hebben: gefeliciteerd. Ik wilde eerst bevestiging zien, had niet zo overtuigend gehoeven ;). Had niet verwacht dat het me 24 punten zou kunnen kosten.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 7 ***
Score:
2695
Kosten: 55,50

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
VAN AVERMAET Greg
ALAPHILIPPE Julian
GILBERT Philippe
GROENEWEGEN Dylan
VAN GARDEREN Tejay
PORTE Richie
THOMAS Geraint
MARTIN Daniel
COLBRELLI Sonny
KRISTOFF Alexander
VALVERDE Alejandro
JUNGELS Bob
KITTEL Marcel
GREIPEL André
DÉMARE Arnaud
DEGENKOLB John
LATOUR Pierre
PASQUALON Andrea

Laatst gewijzigd
rosco

Zadelpen, met welke naam sta je in Scorito?

skylimit

Denk dat Kittel op de strafbank gaat, dacht dat hij vandaag alles op de rit zou hebben en gegokt door hem kopman te maken i.p.v. bijv.Groenewegen.
Kittel in geen velden of wegen te bekennen. Benieuwd of eigenlijk ook niet wat er aan hand is/was, ben wel klaar met Kittel bij Katusha.

tempo789

Vandaag weer een hele lekkere score met:
1. Groenewegen
2. Gaviria (C)
3. Sagan
4. Demare
5. Laporte
6. Degenkolb
13. Kristoff
15. Dupont
81. Alaphilippe

8 sprinters is voor mij een prima keuze gebleken tot nu toe. Zeker gezien het bestede budget. De sprinters < €2 miljoen (Laporte, Degenkolb, Dupont) scoren heel behoorlijk, de sprinters tussen 2 en 3 miljoen scoren (Demare, Kristoff) scoren een stuk beter dan de concurrenten voor dat bedrag en de toppers tussen 4 en 5 miljoen tot nu toe natuurlijk perfect.

De vraag is of m'n team staande blijft in de bergen. De gok op 3 Sky mannen vanwege de TTT pakt nog niet zo best uit en ook Dumoulin en Roglic moeten wel erg goed gaan rijden in de bergen om hun miljoenen waard te worden. Verder heb ik tot nu toe slechts één grote fout gemaakt in m'n dagkeuze, Latour zat gisteren op de bank, dus dat valt nog te overzien.

Sta nu op 97,6%. Niet slecht, maar ik ga voor het bekertje, dus daar moet nog wat bij.

kevinraar

Vandaag 281 punten gehaald is dat goed?
Had 8 renners uit de top 16 alleen kittel deed het niet wat was er met hem aan de hand?
Ik heb de nummer 1 3 4 5 8 14 15 en 16

Laatst gewijzigd
tempo789

281 punten is 48 meer dan gemiddeld. Super goed dus, kevinraar!
Wat er precies met Kittel aan de hand was, weet ik niet. Z'n teamgenoot Zabel zegt dat het erg jammer is voor Kittel en dat de ploeg in de eerste week was gefocust op succes van Marcel Kittel. Het lijkt er een beetje op alsof ze de hoop op aan het geven zijn.

kevinraar

Als hij morgen weer niet gaat doen kan ik hem mischien wisselen met bijvoorbeeld Nibali roglic of Alaphilipe

kaboutertje

Kittel gaf aan tegen Zabel dat hij te slecht was gepositioneerd in de laatste kilometer en heeft daarom laten lopen. Bron twitter katusha/zabel.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik heb ook goed gegokt met mijn sprinters. Vandaag ook de top 6 en positie 8. En verder heb ik geluk dat mijn klassements mannen nog niks tegengekomen zijn en allemaal ook in goede doen lijken. Morgen speel ik weer dezelfde opstelling en weer gaviria als kopman. Sagan en gaviria zijn het meest constant als sprinters dus daar hou ik het maar bij.

wesley1983

Vandaag topscore behaald, 364 punten en 7e beste van geheel Scorito. Vertrouwen blijven geven in de 9 renners die ik vooraf gekozen had voor de sprintetappes. Dus Laporte, Impey en Cav er gewoon in. Eerste 7, nummer 10 en 13 van de rituitslag. Zit soms vaak in mezelf te lachen als ik hier lees als sommigen een paar team/truipunten willen opstellen i.p.v renners die je vooraf meeneemt voor bepaalde etappes. Daar ben ik totaal geen voorstander van, soms lukt dat maar de kans dat je tegen de lamp loopt door veel meer punten te mislopen is er ook.
Edit: gaat lekker, in 2 dagen tijd van 75 naar 93 procent!

Laatst gewijzigd
Drostje

Man man man, wat is iedereen druk met zijn/haar prestatie te benoemen. Knap hoor mensen... Kunnen we het nu weer inhoudelijk over de Tour hebben?

Laatst gewijzigd
zeewolde

Graag

Morgen Groenewegen als kopman ?
Zag er wel heel goed uit vandaag, maar alles moet wel meezitten bij hem anders kan hij ook 4 of 8 worden.
Sagan / Gaviria is altijd top 3.

Of morgen 1 van de Fransen ?

vasnd

Nou Drostje, wat let je een inhoudelijk bericht te typen?

Rob94

Goh, wat gek dat er over prestaties wordt gepraat in een SCORITO Tour topic

rosco

Kan iemand mij vertellen waar ik op Scorito kan vinden op welke plaats ik ben beëindigd vandag (dus daguitslag)?

rosco

Sorry, ik zie het al.

1 2 ... 183 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.