Scorito Tour 2018

1 2 ... 182 ... 255 256
kasjaar

Hetzelfde voor mij! Dat voelt toch wel lekker :)
Cav ook eindelijk in de punten.

nasibal

Had hier de hele top 8 + 13 kunnen hebben. Helaas Laporte en Impey thuis. Dat gaat me morgen zeker niet gebeuren :)

bart1e

Stel Impey een keer niet op, en ja hoor hij wordt 7e...

Thijmen1411

Wat een overmacht!
Net als gisteren (Latour) weer verkeerde beslissing gemaakt in de dagopstelling, Thomas ipv Laporte. Had niet verwacht dat Laporte zo goed zou zijn na de afgelopen etappes na zijn val. Wel weer wat gestegen gelukkig.

Rob94

De hele top 6 had ik om dan vervolgens de nummer 7 Impey te zien... Bijna elke dag vertrouwen geven en niks presteren, typisch natuurlijk. Als ik hem had gehad zat ik 10 puntjes onder de maximale score van vandaag, maar aan de andere kant wel een geweldige dag weer! :D

nasibal

Greg pakt toch trouwens lekker puntjes hoor deze Tour, manmanman, die sluipt lekker mee in z'n gele truitje.

kasjaar

Voor 't eerst deze tour geen punten gemist. Ook dat voelt lekker, zelfs Greg eindigt voor Valverde. :)

Ralph123

Pffff misgegokt met Laporte, gedaald naar 98,2

Elpiedro

Laporte er morgen dus gewoon weer in :o was wel echt een wandel etappe dus iedereen was nog fris bij de sprint. Zelfs Cav zat er bij ;)

jsprunk

Aargh.. Laporte en Impey. Dan heb ik zo mijn best gedaan om renners te selecteren waarover je niet vaak hoeft te twijfelen wanneer je ze opstelt.

Ajvenema

och, och och, die dekselse Impey! Nu moet ik 'm ook weer gaan opstellen... Kost me toch een punt of 20 vandaag, maar goed, blij met Laporte

Imbatido

Lekkere score vandaag met 1 t/m 6 in de ploeg. Degenkolb, Laporte en Dupont doen het vooralsnog lekker voor m'n budgetsprintteam. Maarja, vandaag deed eigenlijk iedereen wel mee. Alleen Kittel was vandaag afwezig.

Misterlucky96

Ik heb de hele top 5 en plaats 12, 13 en 16. Vele hadden hier de top 6, maar ach ik ben al blij met deze score + wat teampuntjes:). De gok genomen met Laporte en dat pakte goed uit!

JellevanderLinden

Vandaag een goede score gehaald met 344 punten (1 t/m 6 + 12, 13 en 15) en er was dus geen plaats voor Impey, die ik ook niet verwacht had (dus maakt niks uit, zal er morgen ook niet in staan, want rest heeft ook geen steekjes laten vallen).

kasjaar

Nou jongens, morgen iedereen Impey erin. Kan ie vervolgens lekker als 40e eindigen. ;)

Gerlo

Wie weet wat er met Kittel aan de hand was?

kasjaar

'@gerlo, zal zo wel een nieuwsbericht zijn die daar duidelijkheid over geeft.

RemcovanderMaas

Gestegen naar plek 27, ik weet niet wat ik mee maak :-)
Morgen nog maar zo’n dag

Rawolf

Impey niet opgesteld vandaag, jammer hoor

rosco

Vandaag gestegen naar 770 (97,7), terwijl mijn lijst het niet moet hebben van massasprints. Zeer tevreden tot nu toe.

Zadelpen

Ik zit in je wiel rosco. We blijven maar stijgen waar beperkt verlies begroot was. Verbazingwekkend.

Crashtester

Maximaal resultaat met mijn sprintteam, zonder Kittel, Greipel, Kristoff, Cavendish, Cort en de uitgevallen Matthews, maar met Gaviria, Sagan, Groenewegen, Demare, Colbrelli en Laporte. Alleen Boasson Hagen is echt minder goed dan ik had verwacht en gehoopt.

Maar met een beperkt sprintteam vandaag toch gestegen naar 96,7%. Ik ben meer dan tevreden. :)

Edit: Ah, Degenkolb vergeten. Die presteert ook naar behoren.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Baal wel van Cort hoor, wat een dure miskleun is dat zeg.
Ach ja, je kan niet alles hebben

Elpiedro

Hier nog iemand die in zijn nopjes is met zijn sprint team: Gaviria, Sagan, Dylan, Demare, Degenkolb, Kristoff Laporte, Dupont - Flipje en GvA zijn heerlijke opvullers gebleken. Alleen Demare valt wat tegen. Had niet verwacht 99.2% te staan met dit sprint team

mschuts

Zeg het maar wie maken morgen allemaal Demare of Laporte Captain. Het is natuurlijk 14 juli ;)

1 2 ... 182 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.