Bardet wordt hier bestempeld als iemand die niet over kasseien kan rijden. Weet niet waar dat vandaan komt? In 2014 en 2015 eindigde hij telkens redelijk vooraan, en met Naesen als beschermer zie ik eigenlijk vandaag ook geen problemen, alhoewel niemand vrij is van pech. Ik stel hem gewoon op!
Mijn team voor vandaag :
Nibali
Valverde
Froome
Dumoulin
Sagan (C)
Greipel
Degenkolb
Kristoff
Colbrelli
------------
Ik weet niet waarom, maar ik kan Froome niet op de bank laten zitten vandaag.. Ik verwacht toch iets speciaals van hem op die kasseien. Maar voor hetzelfde geld gaat hij op zn plaat vandaag ;)
'@Wesley, goed dat jij 't zegt. Bardet wordt hier aardig onderschat. Volgens mij denkt iedereen hier dat die alleen goed kan klimmen, maar die kan ook wel een aardig eindje sturen. Bovendien heb ik m op Strava een paar wereldwijde top 10 resultaten zien zetten op kasseien. Als hij geen pech heeft zal hij vandaag echt niet veel tijd gaan verliezen.
Ik heb nu:
Fuglsang
Thomas
Nibali
Jungels
Van Avermaet
Colbrelli
Demare
Sagan (C)
Kristoff
Bankie: Moscon, Kwiatkowski, Greipel, Gaviria, Groenewegen en Laporte. Twijfel met name over Greipel en Kwiatkowski. Omdat die goed kasseien kunnen vreten en snel zijn. Maar wie moet er dan uit he. Arghhh! Hopen dat deze Scorito dag gauw voorbij gaat.
Ik verwacht een flinke daling voor vandaag met mijn ploeg. Geen Nibali, Valverde, Thomas, Froome en Dumoulin in mijn selectie. Heb ervoor gekozen om renners van sterke teams op kasseien mee te nemen en van de sprinters degene die niet moeten uitkijken naar een kopman. Sagan (c), Porte, Bardet, Fuglsang, Kwiatkowski, Gaviria, Démare, Laporte. Voor het laatste plaatsje ging het tussen Degenkolb en Kristoff, gekozen voor de eerste omdat D.Martin hier wel eens hulp van de Noor kan nodig hebben. Hopelijk komen naast D.Martin ook Quintana, Bernal, Majka, Yates en Latour de rit goed door zodat ze in de running blijven voor een goed klassement. Fingers scrossed en hopen op geen rampgevallen voor mijn scoritoploeg.
Edit: Tiesj ging ik hier wel goed kunnen gebruiken voor deze etappe, maar het is nu zo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.