Wel frappant hoor. In dit topic UITGEBREID besproken waarom je nóóit Porte mee moet nemen, zeker niet voor die prijs en ondanks de TT en nu blijkt hij toch weer in veel teams te zitten.
Was er zelf ook bijna weer ingetrapt, tot 2 dagen voor de start er alles aan gedaan om Porte in mijn team te fietsen. Blij dat ik er uiteindelijk toch van afgezien heb.
'@nasibal, ik ben fan van Porte dus dat was alleen nog maar moeilijker. Ben blij dat ik aan 't einde toevallig 500k over had waardoor ik Valverde mee kon en dus ook moest meenemen.
Ik hoop nu ondertussen dat TJ er morgen lekker door zakt en dat Caruso 't gaat doen. Die was namelijk nog wel wat beter in vorm dan TJ. :)
Worden opvallend veel klassementsrijders gekozen in de dagopstelling voor vandaag. Ik ga hier voor sterke sprinters en kasseienvreters plus een Jungels. Zie hier toch wel een groepssprint komen met misschien een aantal man wie daarvoor zijn ontsnapt maar dan zou er bij wijze van spreken voor plek 5 gesprint worden en zie dus absoluut geen Valverde, Nibali, Froome of een Fuglsang die boven deze sprinters met inhoud gaan eindigen.
Jungels
Gilbert
V. Avermaet
Sagan (c)
Groenewegen
Greipel
Demare
Kristoff
Degenkolb
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.