Scorito Tour 2018

1 2 ... 191 ... 255 256
Platje

Waarom heb ik gaviria op de bank gezet??

Tourminator

Lampaert, wat een kerel. Zal wel op de klote krijgen straks

RemcovanderMaas

Schitterende rit vandaag.
Deze ezel heeft zich uiteraard weer aan dezelfde steen gestoten (Porte). Ik vind het zo lullig voor die jongen. Ik gun hem echt een goede tour maar het zit er gewoon niet in helaas.

nasibal

Het ziet er naar uit dat ik vanochtend het ideale team voor vandaag had.

Met nadruk op 'had'. Degenkolb en Gaviria geslachtofferd om 12 uur.

Kpenty

'@nasibal voor wie heb je ze geslachtofferd? Vooral benieuwd naar je redenatie. Waarom geen Degenkolb???

ditisdavid

Balen van Gaviria niet mee en tijdsverlies Uran. Wel gestegen met drie man bij de beste vijf. Dat mensen Porte nog meenemen met zo'n eerste week tegen deze prijs verrast me...

hupske

Auch. Wilde Degenkolb nog in mijn team zetten voor de start. Had ik de deadline gemist. Loop 50 punten mis verdikke :(

RemcovanderMaas

Ik heb Kristoff eruit gehaald voor Fuglsang.
Had gedacht dat Dan Martin op achterstand zou komen en dat Kristoff daarbij moest blijven. Kristoff zat nu ook wel bij Martin, alleen niet op achterstand .....

Elpiedro

Dupont en Gaviria had ik niet zo goed verwacht, prachtige etappe! Wel zonde van de vele valpartijen

kielabokki

Erg benieuwd naar de rest van je ploeg, als je Gaviria maar vooral Degenkolb thuis laat.

JapieJapo

DuPont wat doe je..
Idd dus veel sprinters voorin.

IL DON

Weer Gaviria en Greipel die me deze etappe nakken. Door deze 2 heren heb ik afgelopen etappe bijna 200 pnt misgelopen. En Porte uitgevallen, dus geen goede etappe. Ik daal dan ook weer verder

Aan de andere kant kon het ook erger. Kwiatkowski en Moscon scoren gelukkig geen punten. En Gaviria en Greipel sprintten gelukkig niet voor de winst, dat kon op een gegeven moment ook nog. En Dan. Martin reed na gisteren ijzersterk, wat ik niet had verwacht. Wat en baas! Dus er zijn ook gelukkig nog lichtpuntjes te zien.

hupske

Nou nog wel beetje gered door paar renners.

Demare, Kragh en Groenewegen niet in de punten. Groenewegen was het gokje, maarja die lag op de grond.

Sagan, jungels, Kristoff, Thomas, Valverde en Tom was de rest van de opstelling.
Is het dan heel vreemd dat ik Degenkolb niet op heb gesteld? Met in het achterhoofd dat ze wellicht nu voor Stuyven gingen?

Maarja wilde voor de deadline Degenkolb wisselen voor Groenewegen, omdat ik het gokje toch niet aandurfde. Terechte twijfel achteraf :p

Laatst gewijzigd
kielabokki

Hier is het ook wel voorbij. Toch nog 97.1%, maar Porte is een te belangrijke klant voor mijn ploeg helaas.

Dju!

Goelau

Bernal op 16 minuten…

ditisdavid

Als je Degenkolb, terwijl hij de voorbije acht dagen prima heeft gereden, hier niet opstelt heb je of teveel op de klassementsrenners gegokt of te veel mannen mee voor deze etappe lijkt me.

JimKro

Latour en Martin gaan het dus uitvechten voor het wit.

Stuff

Lekker Degenkolb en Greg! 260 punten en gestegen naar 26e plek in AK. Benieuwd hoe m’n team zich in de bergen gaat houden.

IL DON

Ik had ook niet zo'n goed bergteam, dus Porte is een duur gemis. Nu kan ik wel Moscon en Kwiat opstellen. Wie weet kunnen ze lang bijblijven en als Thomas geel pakt teampunten scoren. Dat is mijn hoop. Maar op het einde volgt sowieso de eindafrekening, dus het is waarschijnlijk hoogstens uitstel tot executie.

kasjaar

'@JimKro, precies! Ik zat eerst te kijken naar hoe ze allebei 5 minuten verloren hadden en te balen. Maar toen ik erachter kwam dat Bernal 16 minuten verloren had was ik weer blij haha.

Had ze allebei mee als opvullers en omdat ze nu iets hebben om nog voor te rijden heb ik ook de garantie dat ze elke etappe zo hoog mogelijk willen eindigen. Dat is echt een meevaller.

bartje

Welja..... Nog één keer gestegen, en dus wederom top 30...... 99,9%!!
Nou leuk, heerlijk zelfs, maar na vandaag nog steeds geen bekertje en die gaat er ook niet meer komen.

Porte is bij mij wel vijftig keer in en uit het team gerommeld, maar is er ten leste ingehouden om het AK, maar vooral om de Mur de Bretagne en de rit naar Mende. Dat was een groot risico, te groot zo bleek, maar ook een kans omdat Porte natuurlijk zo'n hit en/of mis klant was en dus niet door iedereen gekozen zou worden. Alas gegokt en verloren.

Maar vooral vind ik het lullig voor hem zelf. Als pleister op de wonde: Richie gozer, ga lekker naast Kelderman op de bank zitten, gedeelde smart is halve smart....

kasjaar

'@Il don, mocht Froome of Thomas de tour winnen pak je ook weer wat extra teampunten. Never give up ;)

kielabokki

Zo dacht ik ook Bartje. Laat mensen maar twijfelen, dan neem ik hem als afwijkende renner. Gegokt en verloren.

wesley1983

Wat doen Bernal, Moscon en Kwiatkowski toch bij Sky. Andere ploegen zouden gewoon blij zijn met zo’n talenten in de ploeg en zouden hun kwaliteiten volledig tot hun recht laten komen, maar Sky misbruikt ze alleen maar. Ik vind dit echt triestig om te zien allemaal. Meesten zullen wel zeggen het is de eerste grote ronde van Bernal en een leerjaar, zijn kans komt wel maar als hij straks gaat moeten werken is dit gewoon niet goed voor zijn moraal toch. Hopelijk krijgt hij alsnog vrijheid om zijn talent te tonen maar Sky kennende vrees ik ervoor.

Pietje Precies

Bernal zat die tijd hebben verloren door het effect van zijn val. Vanaf nu is knechten voor eindwinst Froome super logisch. En dat zou bij iedere ploeg de opdracht zijn.

Ik neem mijn woorden trouwens terug qua van Avermaet. Dat is inmiddels écht een gemis. Kristoff, van wie ik dacht dat hij voldoende punten zou halen maar een minder aantrekkelijke ratio zou hebben dan andere sprinters, helaas ook.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 191 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.