Scorito Tour 2018

1 2 ... 193 ... 255 256
JimKro

Ik weet niet of het al benoemd is, maar wat een held is die Dan Martin zeg. Gewoon in de favorietengroep geëindigd na een nare val gisteren. Terwijl dit op voorhand zijn moeilijkste dag zou gaan worden. Even ook buiten Scorito om hoop ik dat hij dit keer echt een keer de kans krijgt om op het podium te komen.

Ik ben trouwens net zo blij voor (en om) Kruijswijk. Heb echt het gevoel dat hij wel eens hogen ogen kan gooien. Dit wordt echt zijn terrein in de komende weken.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Inmiddels sta ik eindelijk boven de 97 procent.

Met mijn klimteam Froome, Valverde, Nibali, Dumoulin, Uran, Yates, Fuglsang en Majka met nog Alaphilippe en evt GVA en Sagan achter de hand hoop ik een mooie slag te slaan.

Kristoff, Greipel en Degenkolb zijn vooralsnog fijne keuzes gebleken in het sprintteam.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Eerlijk zeggen wat vinden jullie van mij bergteam Nibali valverde bardet dumoulin Mollema Roglic Latour

Karperdrol

Kevin,

Ik vind het magertjes..

raymankapeens

Een beetje raar zelfs

kevinraar

Ik had Porte die was gevallen ik kan mij bergteam aanvullen met Alaphilipe van avermaet of sagan

Ajvenema

Dat wordt huilen, Kevin!

Koenniiee

Zoals je zelf al zegt, het is wat mager en onzeker (hoe lang is Dumouling goed, Roglic, etc.)

joenique

Lijkt me ook wat magertjes

kevinraar

Had meer klassement renners kunnen nemen dat gaat het weer teksten van me sprinters

snoek1974

'@ Kevin raar , je hebt toch niet 12 sprinters .

kevinraar

9 sprinters

Phoenix0000

9 sprinters en na 9 etappes waarvan 5 sprintetappes op plek 3500 staan. Dat is best knap ;-)

JimKro

Ik heb nu na het WK even de tijd om wat reacties en filmpjes terug te kijken. Ik krijg echt enorme kippenvel bij het zien van Degenkolb's reactie vlak na de finish en zijn interview. Wat gun ik het die man zeg. Prachtige renner en volgens mij een hele sympathieke vent.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Mensen die nog vraaktekens zetten bij Dumoulin???? Hahaha hoeveel overtuiging hebben jullie nodig die rijd (zonder pech of vallen) gewoon top 5

kevinraar

Ben het mee eens enige die boven dumoulin kunnen eindigen zonder pech van dumoulin zijn Nibali Froome Bardet en valverde

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Terpstra speciaal meegenomen voor deze etappe, helaas niet zo gelopen als gepland. Voor de rest wel Degenkolb opgesteld en een kleine 200 punten gescoord. Nu de bergen in, zonder Porte. Ik moet het nog maar zien.

Papa Bart

Het blijkt dat Porte zijn hele rechterschouder in puin ligt. Dan zijn de commentaren van die Ochowicz niet minder dan uiterst onprofessioneel en zoniet meer dan hufterig! Opzouten met dat fossiel!

Pietje Precies

'@Jasper, wat een vreemde post. We hebben tot nu toe 5 sprintetappes, 1 TTT, 2 muurtjes en een mini Parijs-Roubaix gehad....

Over de meeste GC-renners valt nog erg weinig te zeggen. Hooguit of een renner er beter/slechter voorstaat dan vooraf verwacht en of een renner blessurevrij is. That's it.

Op Porte na heeft vervolgens iedereen de eerste 9 etappes overleefd (zowel fysiek als qua achterstand in het klassement). Dus de komende dagen gaan we pas te weten komen wie er de Tour in ieder geval niet zullen gaan winnen en wie er een serieuze kans blijven maken.

Verder is er bij Dumoulin altijd, en zeker nu die al een grote ronde in de benen heeft, het risico dat ie laat in de ronde één hele slechte dag gaat hebben waarin ie erg veel tijd verliest. En er komen nog zat etappes die daarvoor in aanmerking komen. Oftewel, zeker nog een heel groot vraagteken.

kasjaar

'@pietje, ben 't niet helemaal met je eens over die één slechte dag visie. Verder wel trouwens.
Naar mijn weten is Tom niet een renner als Porte of Yates die het erg goed doet en er dan ineens in 1 keer helemaal doorheen zakt. Tom zal of het niveau wel hebben om bij de beste te blijven of hij eindigt er waarschijnlijk structureel net onder, met enige mogelijkheid tot verslechtering of verbetering naarmate de koers vordert. Tenminste, dat is hoe ik Tom heb zien rijden afgelopen jaren.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Ik zie Tom er niet doorheen zakken, maar zonder voorsprong en met de ploeg die hij nu bij zich heeft ook te kort komen in die etappes met meerdere bergen.
Quintana zal oorlog willen maken en ik zie Dumoulin daar niet zomaar op reageren.

Jasperdewaal11

'@pietje
Volgens mij heeft hij nooit laten lopen of is er doorheen gezakt wanneer hij een klassement wil rijden. Bovendien oogt hij uiterst scherp dat kan jij toch ook niet ontkennen. Daarnaast heeft hij 1 groot voordeel: types als Quintana, Bardet legt hij er dubbel en dwars op in de tijdrit !

Koenniiee

Huh, Dumoulin is toch verre van een zekerheid? Tom zal het inderdaad niet zomaar laten gaan, maar kan echt niet met de allerbeste bergop als die gaan rijden.

Bardet, Quintana (vooral als die gaan) en Fuglsang lijken wat mij betreft erg sterk, Dumoulin kun je weinig over zeggen (behalve het vlak) en zelfs dan is de Mur nog maar een hele kleine graadmeter. Thomas en Martin heb ik ook wel goed gevoel bij, trouwens. Maar wat is dat waard?

Froome zal in de 3e week er weer staan. Nul garanties, voor niemand eigenlijk na zo’n eerste week (+ voorjaar voor sommigen) en dus is het simpel: geen zekerheid.

Laatst gewijzigd
leonstar

Voor mij is Gerraint Thomas favoriet. Die oogt bijzonder sterk. Verder vindt ik valverde erg goed rijden en verwacht ik die op podium.
Vraagtekens voor mij zijn Froome en Tom ivm giro (kunnen zij t wel waar anderen faalden: top zijn in beide rondes, ik denk t persoonlijk niet maar is erg onzeker)
Overige favorieten: Uran, Nibali, Quintana (verwacht ik allen top 5)

verder verwacht ik wel top 10 maar geen podium; Landa, fuglsang, roglic, yates

rond plek 8-15 verwacht ik mollema, kruiswijk, dan martin, barguil, zakarin, latour, izaguirre

Dit is wat ik ervan verwacht dus wat voor waarde je eraan hecht moet je zelf weten uiteraard!

Ohjaikdoeooknogmee

Zeer tevreden met mijn bergteam voor de komende etappe. Bardet,Nibali,Froome,Valverde,Ala,De Gendt, Roglic, voor de laatste 2 plekken twijfel ik tussen Latour,Yates en Jungels. Iemand een idee? Hoeveel kans geven jullie de ontsnapping eigenlijk?

1 2 ... 193 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.