Scorito Tour 2018

1 2 ... 209 ... 255 256
kasjaar

Natuurlijk Alaphillipe weer niet mee omdat hij "toch niet twee etappes na elkaar gaat aanvallen" Nou wel dus.. Nu maar hopen dat ie geen top 5 rijdt en Caruso wel.

JimKro

Oh god Alejandro.

kasjaar

Gelukkig nu dan ook eindelijk versnelling vanuit 't peloton.

wesselvanoers

Hier begint het plannetje van movistar..🤔

kasjaar

Hopen dat Valverde niet als experiment of als knecht gebruikt wordt en zich echt heel goed voelt.

BarryE1

Het ziet er in ieder geval goed uit. Eerlijk is eerlijk, ook al is het voor Scorito wellicht niet handig, dit is wel wat we willen zien.

Jasperdewaal11

Soler + Valverde = mooie plannetje :)

kasjaar

Als dit werkt en Valverde in de gele trui komt zou dat erg slim zijn van movistar. Dan moet Sky namelijk echt gaan koersen ipv controleren en dat zorgt weer voor mogelijkheden voor Quintana en Landa.

Jun Allrich

'@ tompot

ik hoop en denk van wel want bij mij is Valverde captain

Pietje Precies

Jammer dat Valverde geen Dan Martin geronseld heeft om mee te gaan. Nu wordt het een lang stuk alleen straks.

Ongelofelijk dit van Bahrein. Laat Sky het werk doen man.

kasjaar

Wat een klasbak die Soler.

Starlynk

Wel mooi dat Daniel Martinez er nog bij zit.. Heb hem vandaag niet opgesteld, maar dat biedt perspectief voor de komende etappes na het ietswat teleurstellende resultaat van gisteren.

hartstikkebedankt

Jammer dat Valverde niet Bardet of Martin mee krijgt inderdaad.

kasjaar

Jezus, hopen dat Frank soort van oké is..

wesselvanoers

Frank zit weer op zijn fiets😉

kasjaar

Gelukkig.

kasjaar

Als een van die vier koplopers zich echt goed voelt zou die 't nog kunnen redden. De rest gaat 't denk ik niet halen.

wesselvanoers

Caruso en nieve de grootste kanshebbers denk ik. De achtervolgende groep zal wel worden ingehaald en benieuwd wat valverde en dumoulin kunnen, maar als het peloton serieus gaat versnellen zie ik het somber in voor die 2, maar tegelijkertijd is dat wel lekker voor mn scoritoteam haha

kasjaar

Yates eraf en Nieve valt aan vooraan, apart.

ditisdavid

Yates kopman, auw.

nasibal

Morgen mag ik na gaan denken over kopman nummer 3. Zeker nu Fuglsang er ook uit knalt.

kasjaar

Waar 't gisteren leek dat m'n renners in vorm waren heb ik nu alleen nog bardet, Thomas en Froome over in 't peloton. Tegenvaller..

Ralph123

Poh scheelt dat ik Thomas als kopman had, voor de rest is mijn bergteam erg matig

wesselvanoers

Wat een dag

JimKro

Gaat een matige dag voor me worden met Valverde als kopman...

1 2 ... 209 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.