Scorito Tour 2018

1 2 ... 208 ... 255 256
Lassayd

Thomas ook captain maken dan? Twijfel tussen hem en Valverde. Heb geen Froome.

flarss

Wat gaat Barguil vandaag doen?

Lassayd

Barguil gaat in de aanval

joenique

Mocht ik Quintana hebben ik zou er vandaag voor gaan! Movistar vuurwerk me dunkt!

Voor m’n eigen poule, laat Froome & Thomas maar pieken!

mschuts

Hmm moet Barguil wel beter zijn best gaan doen dan gisteren

Pietje Precies

Gisteren vs vandaag:
Froome 64% vs Froome 64%
Dumoulin 61% vs Dumoulin 62%
Bardet 56% vs Bardet 57%
Roglic 51% vs Roglic 55%
Nibali 47% vs Nibali 47%
Quintana 46% vs Quintana 46%
Valverde 40% vs Valverde 40%
Dan Martin 33% vs Dan Martin 34%
Yates 31% vs Alaphilippe 34%
Barguil 30% vs Yates 32%

Logischerwijs erg weinig verschil. Grootste verschil bij Roglic en bij Alaphilippe.

nasibal

Hmm, weten we dat ook weer: Caruso, Navarro en Barguil gaan voor de bergtrui.

mschuts

alaphilippe in de achtervolging dus die gaat er ook voor

christidoc

TJ in de aanval. Heb ik er vandaag niet in zitten :(

elstupidoloco

Vandaag toch maar de gok genomen om Flip niet op te stellen. Ik kan me vooraf niet voorstellen dat de kopgroep voldoende ruimte krijgt. We gaan het zien!

Wielrenfan3

Zou er iemand zijn die TJ heeft opgesteld (zonder gedwongen te zijn door gebrek aan klimmers?)

Poeksel

TJ gaat gewoon winnen vandaag natuurlijk.

hartstikkebedankt

Alaphilippe laten banken vandaag, hij gaat toch wel voor die bollentrui zo te zien

steefje9

Had eerst tj opgesteld omdat ik het gevoel had dat tie zou aanvallen. Op het laatst gewisseld met Alaphillppe, die er gelukkig ook bij zit. Maar die gaat waarschijnlijk alleen mee voor de punten.

fedjo97

Sterke kopgroep, zou fantastisch zijn als er een winaar uit komt.

Jpjedi

TJ staat er hier bij elke klimetappe in 👌👏

siets

Pfff.. Flipje gaat wel extreem gemakkelijk omhoog :)

JimKro

Nu zit ik alweer de hele dag naar Alaphilippe op kop te kijken, terwijl ik hem niet heb opgesteld... :p

Crashtester

Alaphilippe durfde ik niet nog een dag op de bank te laten, dus opgesteld. De Gendt zit echter wel nog op de bank, uiteindelijk toch Bernal opgesteld omdat De Gendt gisteren wel bizar slecht omhoog ging de eerste uren van de koers.

Starlynk

Het bevalt mij prima dat ik geen enkele aanvaller in mijn team heb. OK, ik ga Scorito niet winnen maar ik heb ook geen hoofdbrekens en frustraties over wie wanneer wel en niet opstellen :p

dazzler2120

Ik had er ook geen, Starlynk. Door het uitvallen van Porte werd gisteren Greg een veredelde aanvaller, en vandaag Kung. *zucht*

fmvbeest

'@Starlynk dat is toch een heerlijke manier om te kijken hehe. Ik heb er maar 1 meegenomen (De Gendt) en heb al dat ik toch weer elke dag moet kiezen wel of niet opstellen :p

JimKro

Tja ik heb Alaphilippe eigenlijk alleen mee als (te dure) puncher en kopmanoptie voor rit 15. Omdat ik te veel geld over had. Het is niet mijn plan om hem in de bergen op te stellen zonder dat er eerst iemand is weggevallen of heel erg tegenvalt.

zeewolde

Hier ook voor de tweede dag Alaphilippe. Meer uit nood vanwege beperkt klimteam en uitvallen Porte. Mijn sprinters, punchers en kasseienmannen hebben me wel op 99,9% gebracht, dus de kopgroep moet kan me niet groot genoeg zijn en nu maar hopen dat ze wegblijven.

wesselvanoers

Maar even serieus.. over elke klassementsman worden dingen gezegd en iedereen staat in de schijnwerpers terwijl roglic op de achtergrond al rustig in de top 10 staat :) die gaat echt een goede klassering rijden als 1e keer klassementsman in een grote ronde

1 2 ... 208 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.