'@starlynk bedankt voor het delen van de link. @koennnieeee denk niet dat we in dezelfde poule zitten. De plekken boven mij zijn voornamelijk mensen die alleen sprinters hebben, dus die pak ik de komende dagen wel. Thomas heb ik al, dat is tot nu toe een goede keus gebleken. Mijn laatste wissel moet de "gouden" wissel worden...
Ik zou zelf Froome vandaag als veilige keuze aanwijzen, echter gezien het klassement hoeft hij niets te doen.. Het kan een loper zijn maar ik verwacht echt vuurwerk van Movistar en Bardet/ Latour/ Nibali.. Ik vind het zelf ook jammer dat de knechten van deze teams niet meer samenwerken om het machtsvertoon van Sky wat in te dimmen..
Laten we allemaal weer genieten van een mooie koers, en iedereen succes met de teampjes! :)
Voorspelling van de uitslag:
1. Quintana
2. Bardet
3. Roglic
4. Fuglsang
5. Froome
Ohja, ik 'call' m alvast! Hahaha
Ik zie vandaag Quintana en Bardet als eerste 2 aankomen, zijn al niet veel aankomsten bergop en ze moeten beiden nog tijd goed maken met ook de tijdrit nog in gedachten. Ook D. Martin zie ik wel iets proberen in de laatste kilometers om te proberen op te schuiven in het klassement. We zullen zien!
Edit: Haha @jelle blijkt dat we dezelfde voorspelling hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.