Scorito Tour 2018

1 2 ... 207 ... 255 256
jlmr1990

Jungels vervangen door G. Martin vandaag.

JimKro

Grappig dat mensen de slotklim een loper noemen. Ik zie hem juist als super onregelmatig.

JansK

'@Barry en @Jasper

Potverjandriedubbeltjes, volgens mij sliep ik nog half ofzo ;)

steefje9

'@starlynk bedankt voor het delen van de link. @koennnieeee denk niet dat we in dezelfde poule zitten. De plekken boven mij zijn voornamelijk mensen die alleen sprinters hebben, dus die pak ik de komende dagen wel. Thomas heb ik al, dat is tot nu toe een goede keus gebleken. Mijn laatste wissel moet de "gouden" wissel worden...

TimodeJ

Uran er vandaag uitknikkeren voor de zekere punten van Sagan, of hopen dat hij voldoende hersteld is?

nasibal

'@Barry

Vooruit, grapje verder uitmelken dan maar: Froome is een Keniaan.

steefje9

Zullen er vandaag ook geen sprinters gaan sneuvelen door de tijdslimiet? Bijv, kittel, Groenewegen en Cavendish!? Kwamen gister ook maar net op tijd binnen

Poeksel

Dat lag ook aan een misrekening van de chauffeur, steefje9. Zal 'm vast niet een tweede keer gebeuren.

pieterdeconinck7

Is de tijdslimiet vandaag niet groter (hoger percentage van de eindtijd van de winnaar) omdat het aankomst bergop is?

jsprunk

De tijdslimiet zal vandaag erg krap zijn. Cav is niet goed en Dylan kan niet harder met zijn knie. Zie die twee er zomaar uit knikkeren.

Ik speel vandaag voor Yates, die zat gisteren achter de Skytrein alsof hij een ochtendwandelingetje aan het maken was.

Jpjedi

Vandaag is kans op geslaagde ontsnapping nihil imo. Ploegen als Movistar moeten vandaag aan ee bak anders rijden ze echt voor spek en bonen mee.

steefje9

Zou fuglsang meekunnen met de beste naar boven?

Koenniiee

'@Steefje Het lijkt erop dat hij in betere vorm dan ooit steekt. Heeft niet voor niets een hele ploeg om zich heen met zelfs een sprinter die niet mag sprinten. Dat zegt vaak genoeg. Gister zat hij er ook gewoon prima bij. Dus ik zou zeggen, ja!

fedjo97

Heb nu

Jungels
Alaphilippe
Barguil
Landa
Nibali
Bardet
Roglic
Bernal
D. Martin

Eventuele vervangers voor barguil/jungels zijn Bernal, Sagan, Gaviria en GvA. Jungels was niet sterk dus overweeg toch om Bernal in zijn plaats te zetten. GvA gaat het vandaag net niet redden denk ik.

fedjo97

Latour ipv Bernal heb ik nu in het team voor alle duidelijkheid. Bernal zet ik er toch in voor Jungels. Captain vind ik een hele lastige vandaag.

Phoenix0000

G.MArtin geeft in interview aan dat hij zich schaamt voor hoe hij nu op zijn fiets zit. Kan slecht staand klimmen volgens mij.
Zei dat als hij in peloton zat hij gister meer dan 10 min verloren had.

Neem dus aan dat het vandaag niet veel beter zal gaan

JvdBrink

Vandaag opgesteld:
Froome
Valverde
Nibali
Dumoulin
Fuglsang
Roglic
Jungels
Latour
Caruso

Captain vandaag is Tommeke; reed gister zo makkelijk voorin het groepje. Keurig achter de sky-trein.

mschuts

GvA net niet redden? ik verwacht eerder heeeel veel tijd verliezen vandaag :)

flarss

Team van vandaag;

Froome
Bernal
Thomas
Roglic
Alaphilippe
Latour
Barguil
Nibali
Bardet

Zit te twijfelen over de captian. Gokken op een Barguil voor de bollen/ontsnapping of toch Froome. Heb ook nog Calmejane en G. Martin op de reservebank. #keuzestress

jelle013

Ik zou zelf Froome vandaag als veilige keuze aanwijzen, echter gezien het klassement hoeft hij niets te doen.. Het kan een loper zijn maar ik verwacht echt vuurwerk van Movistar en Bardet/ Latour/ Nibali.. Ik vind het zelf ook jammer dat de knechten van deze teams niet meer samenwerken om het machtsvertoon van Sky wat in te dimmen..

Laten we allemaal weer genieten van een mooie koers, en iedereen succes met de teampjes! :)

Voorspelling van de uitslag:
1. Quintana
2. Bardet
3. Roglic
4. Fuglsang
5. Froome

Ohja, ik 'call' m alvast! Hahaha

wesley1983

Ik zie vandaag Quintana en Bardet als eerste 2 aankomen, zijn al niet veel aankomsten bergop en ze moeten beiden nog tijd goed maken met ook de tijdrit nog in gedachten. Ook D. Martin zie ik wel iets proberen in de laatste kilometers om te proberen op te schuiven in het klassement. We zullen zien!
Edit: Haha @jelle blijkt dat we dezelfde voorspelling hebben.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Laatste wijziging flip eruit voor kwia. Zie sky met froome en thomas wel geel en etappe pakken. Flip kan bergtrui houden maar zal toch niet weer aanvallen?

Laatst gewijzigd
Karperdrol

G. Thomas natuurlijk vandaag!

kevinraar

uitslag etappe
1 bardet
2 dumoulin
3 roglic
4 nibali
5 valverde

mschuts

Alaphilippe net gesproken "ja ik heb een goede nachtrust gehad en ben klaar om vandaag mijn trui te verdedigen. Dit zou kunnen door in de aanval te gaan of vanuit het peleton naar de winst te sprinten". Mooi weet ik ook weer waar ik aan toe ben vandaag.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 207 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.