Scorito Tour 2018

1 2 ... 211 ... 255 256
RemcovanderMaas

Ik sta nu 88e Kevin, op 99,8%

kevinraar

hoe krijg je dat voor elkaar met dit bergteam?

RemcovanderMaas

Ik stond na de eerste 9 ritten 6e .....
Verval is nu ingezet :-)

kevinraar

je hebt ook elke de sterkste 9 opgesteld waarschijlijk ik heb dat wel eens niet gehad

RemcovanderMaas

Heb de complete top 7 van het puntenklassement, dat dan weer wel :-)
Jammer dat de bergploeg zwaar tegen valt. Fuglsang, Yates, Valverde, Porte, Jungels ..... had er meer van verwacht

Gladiool

Hatseflats. 100 plekken gestegen naar 36. En ik lijk het sterkste bergteam te hebben bovenin. Ik kan zelfs Valverde en Fuglsang thuislaten voor Moscon en Castroviejo, of Sagan, als ik wil.

Gaat dit dan echt iets worden?

ivo001

Ik ben van ~7000 gestegen naar ~4900. Als dat op dit tempo doorgaat :)

Vanaf nu toch maar Moscon opstellen als 9e renner. Maar wie haal ik dan uit mijn bergploeg? Navarro vandaag helaas net niet volgehouden, denk dat die morgen rustig doet. Of gaat hij voor de bollen? Fuglsang en Zakarin helaas ook niet zo top.

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@remco hoo even. Ik sta 88e op dit moment op 99,7%, dus ben je hier nou aan het liegen?

RemcovanderMaas

Kpenty, 81e zie ik
MAAStheater
Zeker verkeerd gekeken :-)

kevinraar

hoe krijg je het voor elkaar met zulke renners zo hoog te staan?

RemcovanderMaas

Kijk eens rustig naar mijn team zou ik zeggen, en kijk dan eens naar de etappe uitslagen
Verder ken ik de mensen van Scorito heel erg goed en ze zorgen er altijd voor dat ik in de top 100 sta natuurlijk

TimodeJ

Vandaag een goede dag. 304 punten en gestegen naar de 95% ondanks dat Valverde geen punten pakt. Hopelijk kunnen m'n mannen deze opmars volhouden.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 11 ***
Score:
3918
Kosten: 54 miljoen

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
VAN AVERMAET Greg
THOMAS Geraint
ALAPHILIPPE Julian
GROENEWEGEN Dylan
DEGENKOLB John
MARTIN Daniel
GILBERT Philippe
KRISTOFF Alexander
FROOME Christopher
GREIPEL André
LAMPAERT Yves
COLBRELLI Sonny
DÉMARE Arnaud
VALVERDE Alejandro
CARUSO Damiano
VAN GARDEREN Tejay
LATOUR Pierre
KITTEL Marcel

Eén plaatsje onder Kittel staat onze grote trots, Tom Dumoulin! Zullen we 'm er alvast in fietsen?

rosco

Bij scorito plaats 222 (99,3%). Zeer goed bergteam, er zit nog meer in. Ook gunstig dat Kittel en Cav eruit zijn. Hoop bij de eerste 100 te komen.

snoek1974

'@ Kevin raar

Heb 5 renners binnen de eerste 10 en 6de renner op de 11de plek

Vandaag goede dag met 1 , 2,3 , 6 en 9 , geklommen naar de 28ste plek

kevinraar

doe je goed

BarryE1

Hebben ze de verkeerde Yates weer opgetrommeld voor vandaag? Wat was er met hem aan de hand zeg?!

Jasperdewaal11

300 plekken omhoog naar 1320 (96%) helaas D martin kopman ipv een thomas of dumoulin dan had het nog beter gekund. Maar only way is up ;)

@ kevin ik had er 4 bij de eerste 10 en 5 bij de 11 ;)

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Yates, fuglsang, jungels of toch voor de zekere punten van sagan....2 plekjes te vergeven

wesley1983

Wat een domme koers heeft Quintana vandaag gereden, laat gewoon Froome wegrijden en pokert een beetje samen met Bardet, dan vraagt hij nog aan Nibali om over te nemen terwijl die stikkapot zat op dat moment.
Majka gaat waarschijnlijk terug overschakelen naar plan-B, in de aanval trekken en voor de bolletjestrui gaan, zie hem eerlijk gezegd het liefst vanal zo rijden. Alhoewel Alaphilippe wel al een heleboel punten heeft, dus wordt wel moeilijk.

Niels22

In de Pyreneeën drie keer aankomst met dubbele punten, Majka maakt zeker nog kans

Ralph123

Twijfel over de kopman morgen

Cerebral36

En dan zit je opeens met Valverde Jungels Uran en Fuglsang in je team :) Sagan 8 punten Gav 6 en misschien 9 Ala 6 of minder afhankelijk van zijn plek in de bollenstand. Echt niet verwacht dat ik nu al moest gaan denken om dat soort mannen er in te zetten voor de AK mannen. Mijn team om Valverde maken wissel op de laatste dag pakt even helemaal verkeerd uit haha. The only way is down lijkt het. Hoop dat Fuglsang in ieder geval nog een wederopstanding beleeft. Jungels is wel klaar na die val. Rijdt nog redelijk mee, maar zie ik steeds verder wegzakken. Uran vraag ik me af of die uberhaupt start morgen. En Valverde wordt vrees ik een hele dure 5 mil knecht.

klumper

Geen beste dag voor mij.

Yates (C), Fuglsang, Valverde en Mollema maken deel uit van mijn bergteam, dan weet je het wel.

Met Thomas, D Martin, Nibali, Bardet en Sagan de punten bij elkaar gesprokkeld vandaag.

Morgen Thomas maar kopman en een plaatsje voor Moscon.

Overigens gezakt van plaats 252 naar 537(98,4 %).

Misterlucky96

Misschien domme vraag, Sagan is vandaag gescheiden van zijn vrouw, gaat dit een rol spelen in de tour denken jullie?

1 2 ... 211 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.