Morgen in alle scenario's een mooie dag voor Alaphilippe, die speel ik dan ook met daarnaast niet veel keus (al heb ik voor morgen nog wel wat leuke renners): Valverde, Froome, Yates (ah toeee, het is maar 3 kilometer), Fuglsang, Majka moeten dat wel kunnen. En dan neem ik GVA en Sagan er wel bij mee.
Btw; Degenkolb, Démare?! Morgen 3 kilometer aan 10 procent in de laatste 4 kilometer, dat lijkt me echt wat te gortig hoor. Een minuut kan makkelijk verloren worden door de AK mannen die niet goed zijn morgen denk ik.
'@elstupido: niet nog even genieten van behoorlijk goede keuzes? 24e algemeen, dat is wel erg lekker!
Morgen ga ik maar voor de ak-mannen + alaphlippe, Sagan (8 punten + mss een leuke verrassing) en Greg. Andere optie voor greg zou nog Moscon zijn met 8 standaard punten, maar geloof eigenlijk wel in Greg, met deze vorm had hij ook wel iedereen aan gort gereden in de klassiekers. Alleen zonde dat hij vandaag nog even meesprintte, had verwacht dat hij juist ging sparen om morgen in de vlucht te gaan
Ik blijf rond de 94 procent a 95 procent zitten. Stijg en dal niet veel. Voor morgen heb ik alaphillipe (c), valverde, Martin. Majka, sagan, g. Thomas, boasson hagen, roglic en latour. Beetje mix tussen klassement en vlucht.
Al denk ik dat g. Izagirre morgen voor de winst mee gaat doen. Alleen heb ik die helaas niet.
'@jori
24e op dit moment is niks om ontevreden over te zijn nee. Dat gaat lekker. Maar met Porte en nibali in mijn team blijft er na de laatste week + eindafrekening weinig van over.
Wat ik hiervan mee neem is dat de tactiek vooraf aardig klopte, en dat ik een beetje mazzel nodig heb om echt om de knikkers mee te spelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.