Scorito Tour 2018

1 2 ... 221 ... 255 256
Wielerfan999

Ik had 3 sky's opgesteld en Sagan, Kristoff, Demare, Degenkolb, Laporte en Impey. De kans dat Impey meesprintte achtte ik groter dan Cort, gezien de huidige staat van Yates. Achteraf makkelijk praten natuurlijk maar Cort zag ik Fuglsang vandaag gewoon weer beschermen, maar het blijkt weer eens niet zo te zijn...

ditisdavid

Met nog vijf sprinters over, waaronder Laporte en Hagen die hier tegenvallen, een klein wonder dat ik iets stijg. Scheelt dat ik perfect heb opgesteld vandaag. Onderschat nooit Greg van Avermaet 😉

Diede34

Voor de 2e x (naast de TTT) een 100% score met de ploeg, al was laporte op t nippertje een betere keuze dan jungels.

Thijmen1411

Voor het eerste deze Tour een perfecte dagselectie, met kopman uiteraard Sagan :)
119 plekken gestegen naar plek 1049. Had veel meer ingezeten, maar heb sinds de declassering van Greipel en Gaviria de stijgende lijn weer te pakken. Dat zal dan ook wel weer snel ophouden...

Pietje Precies

Zoals ik eerder al schetste mis ik Gaviria en Groenewegen niet echt (Greipel wel). Daardoor was er nu naast Froome (16) ook ruimte voor Majka (16), Thomas (12) en Moscon (8). Verder de sprinters slechts op plek 1, 2, 4, 9 en 19. Colbrelli valt dit jaar in de massasprints weer behoorlijk tegen.

Poeksel

Voor morgen zijn er weer lastige keuzes te maken...

Rawolf

Welke ploeg kan morgen tempo maken aan het eind bergop? Denk niet dat de quickstep ploeg bergop sterk genoeg is om Sagan te lossen.

Ajvenema

Morgen is idd weer niet te doen... Types Kristoff/Demare en waarschijnlijk ook Colbrelli hebben hier denk ik niks te zoeken? Ik hoop haast op een ontsnapping ofzo, dan hebben de meeste mensen niet teveel punten...

Stuff

Klassementsmannen + Sagan + Alaphilippe morgen lijkt me.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Zou van Avermaet morgen mee kunnen? Mijn gevoel zegt dat dit net een tikkie te zwaar voor hem is ...

BarryE1

Sagan en GvA kunnen beide niet mee lijkt me, Sagan dan nog voor de truipunten.

Misterlucky96

Toch weer aardig wat puntjes laten liggen deze etappe. Van Avermaet niet opgesteld, en inplaats van Latour De Gendt opgesteld. Al heel wat punten laten liggen deze tour, maar dat hoort ook bij het spel, als zou het wel mooi zijn geweest als ik alles goed had opgesteld. Sta nu op 3249 in scorito algemeen, had ergens bij de 200 kunnen wezen hahaha.

Kpenty

Met 4 sprinters 311 punten pakken vandaag en 10 plekken gestegen naar de 44e plek. Ik mag niet klagen.

Papa Bart

Geweldig. Ik heb vandaag een 100% score, oftewel met het team dat ik heb had ik vandaag niet meer punten kunnen scoren. Helaas zijn dat er maar 276 en dus zakken geblazen! 99,7% nu

Voor morgen, tja morgen... Flipje kopman, Roglic op zeker er ook in, twijfel tussen TJ en GvA....ooit was dit wel eens iets voor TJ

ditisdavid

Bij mij gaat Greg morgen weer mee, vooral omdat ik geen betere opties heb. Yates mag het ook nog één keer proberen, de beste andere opties zijn Démare en Degenkolb voor 4 en 3 punten...

Gladiool

Blegh. Uiteraard vallen Dupont en Laporte zwaar tegen en wordt Greg hier 5e..

joenique

Hmmm dilemma: Fuglsang / TJ of Kragh voor de de laatste plek in m’n selectie

(De andere 8: Thomas, Froome, Roglic, Valverde, Majka, Sagan, Martin en Jungles)

rosco

Voor morgen
Alaphilippe c
Froomé
Thomas
Landa
Quintana
G. Martin
D. Martin
Roglic
Sagan

wesley1983

GVA denk ik niet dat hij morgen gaat meedoen, heeft toch geen gele trui meer te verdedigen. Zijn interview vond ik wel speciaal na de rit, hij heeft zich er gewoon tussen gesmeten vandaag omdat hij het veiliger vond vooraan. Sagan heeft nu een zodanig grote voorsprong voor de groene trui dat hij eigenlijk ook niet meer moet maar hem weet je natuurlijk nooit.
Dat Colbrelli tegenvalt ben ik niet mee akkoord, in de ritten waar hij tot zijn recht komt sprint hij 2 keer naar de 2e plaats, is een renner die het moet hebben van iets lastigere aankomsten dan vandaag, maar als zelfs Greg en Lampie 5e en 6e worden snap ik die reactie ook wel. Colbrelli kan je het best vergelijken met Matthews vind ik.
Voor morgen zit een gok met Impey als kopman in mijn hoofd, ik heb toch niks meer te verliezen want heb duidelijk de verkeerde klassementsmannen gekozen. Vooral teveel rekening gehouden met de mannen die fris aan de start zouden verschijnen en eigenlijk geen enkel moment Froome en Dumoulin overwogen, het fan zijn van Quintana helpt ook niet echt. Lijkt dat zijn opvolger die duidelijk bij de verkeerde ploeg zit dan toch niet voor het jongerenklassement mag gaan, is de veel betere klimmer dan Latour en G.Martin, daarom dat ik het zo jammer vind.

Poeksel

Bernal lijkt me nog wel favoriet voor wit. Hij werd gisteren na zijn knechtenwerk nog elfde, lijkt me dat ie nog wel wit in gedachten heeft.

wesley1983

Vind het vooral vreemd met etappe 17 in het achterhoofd dat hij vandaag liet lopen. Ik weet ook niet per hoeveel man ze starten daar maar als het per 15 is dan vind ik het wel heel raar.

rosco

'@Wesley
Volgens mij starten ze per 20.

Starlynk

Vandaag weer gestegen naar binnen de 95% inmiddels. Heb voor de grap eens uitgerekend hoe hoog ik had gestaan als ik mijn last minute wissel Cavendish ipv Kristoff niet had gedaan..... Zo dom, die fout maak ik niet nog eens :)

Diede34

Geloof me, Die fout maak je nog eens ^^

Starlynk

Nee, nee, Cavendish komt er nooit meer in :D Maar ja, ik zal hem vast nog eens op een vergelijkbare manier maken :p

1 2 ... 221 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.