Scorito Tour 2018

1 2 ... 224 ... 255 256
Diede34

Mijn oplossing is simpel: Küng...

:'}

steefje9

Ik neem tj mee. Die gaat het om gewoon proberen...!

mschuts

Dumoulin etappe 11 giro dit jaar. Vond hem toen toch redelijk punchie 😏

bart1e

Vandaag voor mijn laatste plek voor Impey gaan, of voor de zekere punten met Moscon? verwacht zelf dat ze voor Yates gaan, en elke keer als ik Impey opstel haalt hij geen punten, behalve in de sprint dat hij 7e eindigde niet opgesteld..

fmvbeest

"Om zijn Tour te redden, zal Yates de komende week op jacht gaan naar dagsucces. “We krijgen nu enkele etappes waarin ik wat kan herstellen. Ik hoop daarna voor ritwinst te gaan. Ik weet dat ik de benen heb. Het is alleen de vraag of ik ook voldoende kan herstellen”, vraagt de klimmer zich af."

http://www.wielerflits.nl/nieuws/382711/yates-na-teleurstellende-alpenpassage-kampte-met-uitdroging.html

Phoenix0000

Wie is er dom genoeg om met Alaphilippe 100km in een kopgroep te gaan zitten deze etappe?

Als er een kopgroep gaat zijn zal hij er niet tussen zitten en dus zal deze groep het niet halen tot het eind tegen UAE en QS en Movistar.

dvansteenis

'@diede Heb jij ook zo’n gevoel dat hij gaat winnen vandaag? Gisteren schär dappere poging, TJ en Caruso hebben het geprobeerd. Nu is het zijn dag!

Connotador

'@Phoenix0000,

Bij mannen als Caruso, de Izagirres, Pauwels, Herrada, Barguil etc lijkt het me sowieso uitgesloten dat ze vanuit het peloton kunnen winnen. Gaan ze nog liever met Alaphilippe naar de streep en hopen dat ze beter zijn.

QS haalt de kopgroep natuurlijk niet terug als Alaphilippe erbij zal zitten. Ik zie enkel een kans dat UAE, eventueel Movistar en wellicht LJ gaan rijden. Met de vlakke aanloop is het trouwens een redelijke loterij om erbij te zitten vandaag.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik wil dat Kung verhaal best geloven, maar waarom zou ie ineens deze rit uitkiezen? Zie hem eigenlijk nergens echt uitblinken buiten de tijdritten. Waarom het vertrouwen voor deze rit?

Misterlucky96

'@Valvuillerdemoz

Hahaha elke etappe 8 man in de top 10 is ook wel een beetje overdreven. Hou het maar bij 5. Als ik elke etappe 100% score had dan had ik nu meer dan 300 punten meer gehad en dik top 200 gestaan, helaas is dat niet het geval en bungel ik in de top 3000 door 1 keer een slechte score neer te zetten.. :(

duimp30

Ik durf Valverde niet meer kopman te maken, valt me iets te vaak tegen. Misschien maar veilig voor Thomas gaan

Connotador

'@Tompot,

Klopt, in het begin is een niet-gecategoriseerde heuvelklim (11.5 km aan 2.1%), maar vermoed dat het wel een uur kan duren voordat de kopgroep weg is. Dan zit je in het vlakke deel en dat blijft een loterij.

Ik vraag me af of Quickstep gaat rijden om Alaphilippe af te zetten voor de punch. Alaphilippe is goed, maar volgens mij verre van een zekerheid dat hij Martin, Roglic, Valverde, Thomas, Froome en evt Dumoulin op zo'n ding er even oplegt (zie ook Mur de Bretagne en in mindere mate Quimper). Grootste kans op winnen blijft voor Alaphilippe vanuit een vlucht. Buiten de bergpuntjes die hij opraapt dus een tweede reden om mee te willen in de kopgroep.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@misterlucky: d'Accord! 8 is misschien wat veel. Maar ik wou maar aangeven dat het niveau behoorlijk hoog is. Eén misser of een slechte dag en je bent gezien voor het klassement.

Imbatido

'@Connotador: 10 km à 5% = 500 hoogtemeters. Heuveltje is maar 278 meter hoog. Dus reken maar uit.

Connotador

'@Imbatido, dank! Even precies berekend nu en aangepast. 2.1%, zonder het blote oog.

Laatst gewijzigd
jlmr1990

Ga ervan uit dat Majka vandaag ook voor de rit gaat.

Diede34

Kung zat gisteren als eerste in de aanval. Samen met de Gendt. Toen ze teruggepakt werden ging TdG nog een keer. Vandaar dat ik wel geloof in Küng. Ook misschien een beetje omdat mijn alternatief Colbrelli of kristoff is...

kevinraar

ben niet de enige met dumoulin als kopman maar lieft 12 procent heeft hem als kopman

snoek1974

Voor vandaag weer teveel keuze

Alaphalippe (c)
Sagan
Gva
D Martin
Valverde
Froome
Thomas
Dumoulin
Latour

Terwijl bankzitters Barguil en Majka ook vooraan kunnen eindigen en misschien kan TJ en Gaudu verrassen in een aanvallers groepje

Ajvenema

Kung iig mee Diede! Al vermoed ik dat het eerder afgemaakt moet worden door 1 van de andere BMC's

Primavoormij

Oei ik heb zitten slapen, Sagan niet opgesteld ...

Wielerfan999

Ik ook, geen Impey opgesteld vandaag vanwege alle keren dat hij me met 0 punten heeft laten zitten

Gladiool

Peloton laat het gat voorlopig niet te groot worden... zou me goed uitkomen want buiten Sagan heb ik niemand mee, en ik voel er weinig voor dat de Gregjes en Caruso's flink punten pakken >_<

wesley1983

Dan toch niet aangedurfd om Impey kopman te maken maar heb hem wel geselecteerd voor vandaag. Geen Alaphilippe in mijn 20-koppige selectie is toch wel een gemis, van hem weet je zeker dat hij in beide situaties het aankan, nu is het een beetje gokken wie kopman te maken. Ik weet nu eigenlijk niet als ik wil dat de vlucht het haalt of wil dat de renners uit het peleton strijden voor de overwinning met mijn kopman D.Martin daarbij.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Alaphilippe (c), GVA en Sagan mee, ik zeg prima.

1 2 ... 224 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.