Scorito Tour 2018

1 2 ... 225 ... 255 256
elstupidoloco

'@hartstikkebedankt

Zelfde verhaal hier. Het gat kan me niet groot genoeg worden

Jori

'@bartje: van de lijst:
UAE, QS, MOVISTAR, SUNWEB en TLJ
UAE heeft gister al gereden voor Kristoff en D. Martin kan de etappe wel winnen, maar neit echt tijd pakken. en dan zou hij nog mensen als Valverde en Latour achter zich moeten houden.
Movistar kan het doen voor Valverde, maar ritzege telt niet, enkel de eindoverwinning
QS ging al puur voor de vlucht en dus zeker niet zelf
Sunweb met deze zwakke klimmersploeg zichzelf nog verder in de vingersnijden omwille van mss 6 boni secondes? dat zou echt zonde zijn
TLJ met Roglic zou kunnen, maar Roglic een beetje sparen omdat je met hem in het zwaar onbekend terrein zit, lijkt me wel logisch

afijn, het lijstje is beetje mosterd na de maaltijd gezien de etappe.

Voor mijn selectie heerlijk met gva, alaphilippe (c), Sagan in de kopgroep.
Enkel Fuglsang opgesteld ipv Moscon kan ik wel als foutje zien voor 8 zekere punten.
Dacht dat ik het had aangepast, maar had dat juist voor etappe van morgen gedaan...

Laatst gewijzigd
wesley1983

Impey zit volgens Scorito in het peleton, klopt toch niet?

Jori

nope, impey draait braaf mee vooraan, lijkt er zin in te hebben

jlmr1990

Natuurlijk. Tweede keer dat ik Impey niet opstel en hij zit mee haha

bart1e

Ik ook toch geen Impey opgesteld dit keer, kan mijzelf wel voor mijn kop slaan Pff..

Connotador

'@jlmr1990 en bart1e,

Wie dan wel...?

Zwaluw

werd een vlucht he... had zelfs cort en EBH opgesteld.. Ook GVA, Sagan en Flip (c) mee....

Ohjaikdoeooknogmee

Alleen Sagan,Ala en De Gendt mee in de vlucht... Helaas niet aangedurfd met Küng, hopelijk kunnen de klassementsrenners nog vechten om plekkie 10-20 al wordt het gat nu wel erg groot

Rob94

Impey, wordt moe van die vent

Imbatido

Au, dit wordt een pijnlijke dag vandaag. Geen Alaphilippe in de ploeg, dus geen geschikte kopman, en Sagan en GVA op de bank gelaten.

Stuff

Hier ook enigszins balen. Wel Ala kopman en Sagan mee. Maar Greg niet opgesteld...

Ajvenema

Impey mee, Kung niet. Denk niet dat ie hoog gaat eindigen, maar altijd nog kans op teampunten...

Zadelpen

Zadelpen al paar dagen koortsig. Heel naar met dit weer moet ik zeggen. Daarom even afwezig. Team Zadelpen zakt langszaam af richting 94%... weer geen bekertje....

Kpenty

Geen Gilbert en Van Avermaet mee😥😥

ditisdavid

Ala kopman (dit is het koersverloop in deze etappe die ik vooraf aan de ronde verwachtte, alleen dan ook met Benoot namens mijn team), Greg en Sagan ook opgesteld (zag beide hier vooraf wel in de vlucht meedoen). Küng de enige die ik ook nog mee had kunnen nemen, maar moeilijk mezelf dat kwalijk te nemen. Lijkt een nette score te worden voor zo'n etappe.

Papa Bart

Uhm helemaal niets AK man voor de etappe, kan me niet heugen dat ik 20 minuten of meer op het tellertje heb gezien. Toch leuk om te zien, twee of drie races binnen één race.

Heb Sagan Greg EN Flipje mee, dus wellicht niet te hard zakken voor Papa.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in wat wellicht wel mijn favoriete stukje Frankrijk is...

Jori

lol, fuglsang levert toch nog puntjes op, gestolen :p

jlmr1990

Man man man ook geen Fuglsang voor de teampunten. Ik heb werkelijk alleen maar verkeerde keuzes gemaakt vandaag. Pfff

jlmr1990

Landa, Majka en Yates zijn ook een partij geldverspilling geweest zeg. Daarvoor had ik beter Roglic en Bardet kunnen nemen.

Pietje Precies

Majka was maar 2 miljoen hè. Ik heb hem helaas niet in zijn beste etappes uitgespeeld, maar als je dat wel had gedaan, haalt die zijn prijs er (door Sagan) prima uit.

Vandaag helaas een pijnlijke dag. Scenario goed voorspeld, maar helaas geen Alaphilippe in de selectie. Dus gegokt op Valverde als kopman in de hoop dat die ook mee zou zitten, maar helaas. Jammer dat ik Sagan geen kopman durfde te maken. Die heeft nu meer punten gepakt voor de groene trui dan de nummers 2 tot en met 4 bij elkaar opgeteld :p Al 9x in de top-5 (en 7e in de TTT en 8e in Mur de Bretagne) is echt ongekend.

RemcovanderMaas

Morgen eens gokken met Yates als kopman denk ik, deed geen moeite bij te blijven vandaag dus die heeft wellicht (ijdele hoop) zitten sparen

Ajvenema

Puntjes met impey, mijn Tour is goed!

Jori

'@ Pietje Precies: Alaphilippe in een etappe als deze voorspellen, is niet heel moeilijk, he :p Vooraf waren juist etappe 10,14 en 15 waar ik hem direct op zou schrijven, met 14 en 15 als kopman. Daarnaast nog de extra qs bonus in welke vorm dan ook, etappe 5 en 6, Gaviria als sprintkopman en zelfs mogelijke kans met Jungel in geel na etappe 9. Met een tour die lastig te voorspellen is, dit soort zekerheidjes en opvulkwaliteiten die mogelijk van pas kunnen komen.

Toegegeven, een aanvaller die presteert in precies de etappes die je hem vooraf geeft, is erg lekker en zeker niet altijd evident
Voor etappe 10 durfde ik hem ook bijv. geen kopman te maken, omdat maximaal een klein groepje weg zou blijven en de ak mannen die zekerheid waren, voor plek 6 zouden vechten. Hier was vooraf wel duidelijk dat er een grotere groep zou afscheiden. Zoals Gilbert al zei, 120 man willen wel in de ontsnapping :p

Grote vraag is of hij het morgen weer even uit de mouw schudt, bij mij staat hij momenteel als (c) voor morgen

Laatst gewijzigd
klumper

Morgen Mollema maar als (C), leek er vandaag wat doorheen te komen.

Verder Thomas, D Martin, Bardet, Valverde, Fuglsang, Sagan, Moscon en Ala

1 2 ... 225 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.