Scorito Tour 2018

1 2 ... 226 ... 255 256
IL DON

Au, van plek 126 naar 250 gezakt. Geen Flipje in de ploeg. Wel Sagan en Greg mee. Greg scoort alleen niet, dus heb je niets aan. Had Dan. Martin cappie, maar helaas. Een beetje ongunstig koersverloop dit. Volgende week hopen op kopgroep tot de finish, ZONDER die verdraaide Flipje. Anders wordt dit een hele vervelende laatste Tourweek, zoals zo vaak. De uitvallers heb ik in mijn team en de uitblinkers, Flipje in dit geval, doet het toch wel boven verwachting goed met zijn bergtrui. Hopen dat ie laatste week moe is en hij zijn bergtrui nog kwijtspeelt..

Koenniiee

Opgeklommen naar plek 7 WF Poule. Ik gok morgen op eenzelfde etappe als donderdag qua aantal in de ontsnapping en dan maar hopen dat er geen klassementman meespringt. Dan moeten ze het kunnen redden. Natuurlijk kijken de Sky’s (met bepaalde mate) wie er voor zich fietsen. Moscon en Kwiat gaan in elk geval mee.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Het is niet mogelijk, maar daar waar ik dacht hard te gaan zakken handhaaf ik me, en stijg zelfs een paar plaatsjes. Mooi! 99,7%!

Ik voorzie voor morgen min of meer hetzelfde scenario. Wellicht met een ander poppetje hier of daar, maar neem Flipje en Sagan gewoon weer mee, en wissel Greg in voor TJ....

Ben wel benieuwd of Tom zich weer tot steen transformeert, er ligt hier toch wel een kansje..

elstupidoloco

Flipje zorgt er vandaag hoogstpersoonlijk voor dat ik nog een dagje langer de afgrond in kan kijken waar ik in de derde week onherroepelijk in donder. Mooi spel

Ralph123

'@elstupidoloco je verwoordt mijn gedachte ;(

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Gemis van Flipje weegt zwaar zeg, zeker op zo’n dag als vandaag ....
Etappes van vandaag en morgen tikkie verkeerd ingeschat helaas

Twaburov

Vandaag Il Don ingehaald(184). Morgen het debuut van Mollema in de basis van Twaburov. Caruso, Alaphilippe en Sagan(C) ook weer mee.

Ohjaikdoeooknogmee

Morgen zie ik weer de vlucht winnen, speel dus met de gedachte om Küng op te stellen. Maar ben bang dat anderen bij BMC de kans krijgen morgen... Al ben ik wel van mening dat dit parcours Küng wel zou kunnen liggen. Meningen?

steefje9

Froome werd overigens wel weer een paar keer voorzien van een "frisse" douche door zijn geliefde fans op de laatste beklimming. Vandaag helaas op het laatste moment ala als © verandert in d martin die er ook flink doorheen zakte..

kevinraar

Word morgen ook weer voor vluchters?
Dan weer Alaphilipe erbij?

IL DON

'@Steefje9

Ik hoorde dat Dan. Martin net voor de beklimming een lekke band had gehad. Ik heb het zelf niet gezien, maar dat is dan de reden dat hij tijd verloor. Misschien kan iemand dit bevestigen (of ontkennen)?

Connotador

'@IL DON,

Klopt inderdaad.

kevinraar

Morgen weer voor vluchters vandaag de fout gemaakt met dumoulin als kopman morgen maar sagan als kopman

rosco

Twijfel om Tj in de ploeg in te brengen i.pv. D. Martin

Valvuillerdemoz

'@rosco: Bij twijfel niet doen!

kevinraar

ben gezakt van 4016 naar 4371 had ik maar alaphlippe als kopman gedaan dan was ik gestegen

wesselvanoers

op unibet staat sagan als grootste kanshebber voor de overwinning morgen.. wat denken jullie hiervan? op die laatste klim gaat hij het tempo van de favorieten nooit bijhouden wanneer zij gaan versnellen en in de kopgroep gaan mannen als alaphilippem, rolland, barguil en de gendt ook sneller bergop

maar toch het blijft unibet

zeewolde

Kevin volgens mij heb je je kopmankeuze weloverwogen gemaakt. Er zijn tenminste genoeg berichten langsgekomen hier... Dumoulin zag er ook goed uit, ik zou hier niet spreken van een fout maar eerder van pech. Als de kopgroep 5 man was geweest ipv 32 had je vette punten gehad. Morgen niet meer naar de avondetappe tafel luisteren.

kevinraar

ok sagan goede keuze als kopman?

snoek1974

Morgen maar weer een combi

Alaphalippe (c)
Gva
Sagan
Majka
Barguil
Froome
Thomas
Dumoulin

9de renner twijfel
Valverde / Latour of D Martin

Verwacht scorito een punch etappe als je hun favorieten zijn / terwijl na de categorie 1 klim , bijna afdaling van 40 km waar nog veel geloste renners weer terug kunnen komen

wesselvanoers

Sagan is inderdaad een waaghals in de afdalingen en met zijn vorm zal hij er mischien wel bij kunnen zitten inderdaad.. maar dan is het nog de vraag of hij in de vlucht zit en zo niet dan is de vraag of hij daadwerkelijk wel punten gaat pakken, toch neem ik hem wel mee denk ik. Leuke gok!

Ohjaikdoeooknogmee

Voor mijn laatste plek de keuze uit Yates,Jungels en Boasson Hagen. Ik neig op dit moment naar onze Noorse vriend, omdat die wel eens mee zou kunnen zitten in de vlucht. Yates mag eerst wat presteren voordat hij van het reservebankje afkomt en Jungels valt mij tot nu toe ook wel tegen. Wie van de drie?

elstupidoloco

Twee vragen houden me op dit moment bezig wat betreft de keuzes voor morgen. Gaat Valverde in de kopgroep zitten? En gaat hij (en de kopgroep) voldoende ruimte krijgen? Die gaan ze nooit meer dan 5 minuten geven lijkt me.
Keuzes, keuzes. Met vandaag 3 van mijn 3 mogelijke mannen in de kopgroep een ideaal scenario. Kunnen ze dat nog een dag? Voorlopig de trui naar: Pierre Latour

raymankapeens

Ik moet ook nog even kiezen, graag jullie gedachtes:

EBH, SKA of Kung

Laatst gewijzigd
Babba1411

Ik word zo moe van alle reacties omtrent keuzes. Pff. Het plezier is toch juist om ZELF bepaalde keuzes te maken? Misschien kunnen we volgende tour een team samenstellen op basis van dit forum, maar wel met captain @kevinraar. Wat een held is dat!!!

Succes met de komende etappes. Kan iemand mij vertellen wie ik de komende etappes moet opstellen? Zekere punten voor Fuglsang of toch gokken met Demare (zekere punten)? @kevinraar Jouw mening...

1 2 ... 226 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.