Scorito Tour 2018

1 2 ... 227 ... 255 256
Babba1411

Excuses.. Bedoel eventuele punten voor Fuglsang

kasjaar

Pff, moeilijke etappe. Twijfel nog over eventueel Caruso/G Martin ipv Bardet (5 zekere punten)

kasjaar

Twijfel ook over to Greg of niet to Greg. Gaf zelf aan dat hij waarschijnlijk niet zal gaan aanvallen tot aan de rustdag.

Phoenix0000

Colbrelli

elstupidoloco

'@phoenix

In welk scenario? Vanuit de kopgroep? Dan zie ik de izagirre broertjes betere papieren hebben binnen die ploeg

Lassayd

Zal een Jungles aanvallen vandaag? Heb niet veel aanvallers dus twijfel om hem op te stellen.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 14 ***
Score:
4836
Kosten: 55,50

SAGAN Peter
THOMAS Geraint
ALAPHILIPPE Julian
GAVIRIA Fernando
VAN AVERMAET Greg
DEGENKOLB John
KRISTOFF Alexander
GROENEWEGEN Dylan
FROOME Christopher
GILBERT Philippe
MARTIN Daniel
DÉMARE Arnaud
LAMPAERT Yves
DUMOULIN Tom
COLBRELLI Sonny
CARUSO Damiano
BERNAL Egan Arley
VALVERDE Alejandro
PASQUALON Andrea
ROGLIC Primoz

kevinraar

Tempo wil jij OOK voor mij team steeds neerzetten per dag wat mij maximaal punten had kunnen zijn
Dit is mij team
Sagan
Groenewegen
Demare
Greipel
Cort
Laporte
Dupont
Boudat
Kittel
Valverde
Nibali
Dumoulin
Roglic
Mollema
Bardet
Latour
Porte
Kung
Van avermaet
Alaphilipe

jsprunk

Dat kun je toch gemakkelijk zelf uitrekenen?

fringale

Top 10 binnengeduikeld, sprak hij met enige trots, maar dat maakt de stress er niet minder om. Gokken op een lange vlucht zodat klassementsmannen buiten de top 20 vallen of gaat een kleiner groepje op pad en dus toch maar wat zekerheid inbouwen. Ik ga gokken op het eerste scenario, want heel wat onthoofde teams, en ik heb een hekel aan "witte sterretjes" in de kopgroep. Ik verwacht ook 10 renners uit een Franse ploeg in de ontsnapping.

Op de laatste klim zie ik de tenoren geen oorlog maken, maar in de afdaling wel. Bardet en Roglic die luttele tijd terugnemen omdat Sky en Dumoulin geen risico's willen nemen.

kevinraar

als ik zelf wel makkelijke kan het ik het wel gedaan

Wielerfan999

'@kevinraar

Gewoon berekenen per dag hoeveel kopmanpunten je misgelopen bent en hoeveel punten je had kunnen scoren van mensen die bij jou op de bank zaten ten opzichte van de mensen die bij jouw in het team stonden die dag. Niet heel moeilijk

kevinraar

heb het uitgerekend als het klopt heb nu 3195 punten had maximaal 3414 punten kunnen halen klopt dit?

Stuff

https://www.wielerkrant.be/nl/nieuws/lees/2018-07-21/greg-van-avermaet-eerlijk-over-waardeverhoudingen-op-de-heuvels

Greg wel of niet opstellen. Na aanleiding van bovenstaande zou ik zeggen van niet...

arjenzvob

Die kevinraar wordt echt steeds gekker hoor. Enkele dilemma's in zijn dagelijks leven:
- Zal ik mijn disney-onderbroek aandoen of toch mijn huidskleur ballenknijper
- Tanden poetsen of niet
- Ga ik vandaag op de fiets of met de auto naar mijn werk
- Veeg ik met links of met rechts mn reet af

Sorry, moest even....

En on-topic: blijft toch een mooi spelletje dit he. Ik moet er alleen altijd voor waken dat ik kan genieten van de prestaties van renners die ik niet heb, zoals Dumoulin. Ik vind op dit moment Alaphillipe mijn grootste gemis.

hartstikkebedankt

Kristoff voor 6 punten of GVA, dat is helaas het niveau van mijn dilemma's momenteel....

Edit en natuurlijk Alaphilippe of Majka als (c) vandaag, of toch Valverde. Waar gaan jullie voor?

Laatst gewijzigd
Zwaluw

nageteld. Klopt precies.

fringale

'@ arjenzvob : herkenbaar gevoel, en dan vooral anti-supporteren voor diegenen die mee zijn in de vlucht maar die je die dag op de bank hebt gelaten

@ hartstikkebedankt : GVA verwacht ik vandaag niet, maar Kristoff ook niet...ik zou dan nog eerder voor een Degenkolb of Demare gaan wegens net iets meer kans op winst van een teamgenoot (Mollema en Vichot maar FDJ vooral mathematisch dan want nog alle 8 renners in koers en gisteren niemand mee in de vlucht, dus dat wordt strafexpeditie vandaag)

kevinraar

ik neem denk sagan als kopman twijfel nog tussen hem alaphlippe en valverde

Connotador

Mooi team, Fringale! Succes.

elstupidoloco

'@kevin, @zwaluw

Ik kwam 8 punten hoger uit. Misschien verstandig om nog even na te rekenen

RemcovanderMaas

Elstupidoloco, jij kan ook fout zitten hè. Heb je het zelf wel even dubbel gecheckt ;-)

kevinraar

had ik tussen plek 1000 en 1500 gestaan

Connotador

'@kevinraar,

Anderen hebben natuurlijk ook punten verspeeld en konden dus ook hoger staan... Denk wel dat de een betere keuzes maakt dan de ander, maar uiteindelijk verliest iedereen een percentage van zijn maximale punten.

Je kan er maar 9 selecteren en één kopman maken.

Laatst gewijzigd
kevinraar

kopman is soms best lastig twijfel nu tussen sagan alaphlippe en valverde neig naar sagan vluct haalt het denk ik weer sagan blijft op de klim in de buurt komt in de afdaling weer terug wint de sprint denk ik

1 2 ... 227 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.