Scorito Tour 2018

1 2 ... 228 ... 255 256
Cerebral36

'@Kevin Als je je eigen gevoel volgt dan heb je het antwoord zelf al gegeven.

hupske

Kopman keuze is vandaag erg moeilijk. Wie gaat er mee in de aanval en op welke plek zullen de klassementsmannen eindigen.

Zelf kan ik alleen kiezen uit Ala, Tom, Thomas of Bardet.

Je kan op Ala gokken, maar de vraag is of die vandaag weer gaat na gisteren. Overigens moet de laatste klim en afdaling hem wel liggen. Geen zware klim en afdalen kan die als een gek.

De klassementsmannen kunnen nog een aanval plaatsen of zullen er wel 1 moeten plaatsen. De vraag is alleen hoeveel mannen uit de ontsnapping ze dan gaan opslokken op het eind. Bardet en Tom zullen het in de afdaling kunnen winnen.

RemcovanderMaas

Vandaag is gewoon lastig te voorspellen, dat probleem heeft iedereen. Er zal best een groep weg rijden, maar hoe groot die groep is weet niemand laat staan wie erbij zitten.

Zwaluw

Shit, inderdaad. Nog een keer Kevins punten geteld. Inderdaad 8 meer.

Gelukkig dat jij het geteld hebt, hou er niet van als ik een fout maak in het tellen van de punten van een persoon die ik niet ken.....

Ik ga het nu nog een keer tellen om zeker te zijn.

kevinraar

gok op sagan als kopman we zullen over een uur wel zien wie er mee zitten en wat de voorsprong is

RemcovanderMaas

Jullie zijn al uitgeteld voor de etappe begint .....

rosco

Vandaag Tj erin ipv D. Martin. Gok op een vlucht met TJ er bij.

hartstikkebedankt

Niet dat ik ze heb maar Gesink en Mollema gaan ervoor vandaag

elstupidoloco

'@remcovandermaas

Ik zou wel gek zijn... ;)

Koenniiee

Vandaag alles op een ontsnapping. Hopelijk vallen we hiermee niet uit onze hoge score:

Froome
Thomas
Moscon
Kwiat

Alaphilippe (C)
Sagan
Valverde
TJ
Boasson Hagen

Jori

Demare er nu al af, dat is nog weer een sprinter minder

Laatst gewijzigd
04398

Tijdslimiet zal vandaag wel weer met 5% omhoog gaan, Demare is eraf gereden

Jori

Alaphilippe niet mee, toch wel erg jammer, gaat klassement ook wel flink opschudden. GvA en Sagan namelijk wel

EDIT: Colbrelli ook in kopgroep, dit wordt flink zakken. Alle verwachte namen zie ik erbij, behalve dus Alaphilippe (en mss Valverde)

Laatst gewijzigd
duimp30

Weer Greg mee in de kopgroep😞

RemcovanderMaas

Greg vanmorgen eruit gehaald 😡

kevinraar

yes gelukkig alaphlippe niet mee en sagan zit er weer bij hup sagan word 2de achter mollema

Jori

Wel opmerkelijk, Alaphilippe slechts 21% gekozen en Sagan/GvA minder dan 3% (!!), wie kies je anders als kopman? Valverde ook nog wel goede keuze, heeft de kopgroep geprobeerd maar niet gelukt.
Mollema, Jesus Herrada, Vichot, Izagirre, Majka, Pauwels etc. lijken me nog beter dan Sagan/GvA, maar vrijwel niemand heeft hen. de rest lijken me allemaal gegarandeerde 0 punters (Thomas, Dumoulin, Froome, etc.)

Laatst gewijzigd
kevinraar

goed kijken 5 procent heeft sagan als kopman gekozen

Jori

hebben ze blijkbaar bijgewerkt, oa roglic stond er eerst ook niet tussen. Maar nog steeds bitter weinig, wat nog relatief goed nieuws is

Laatst gewijzigd
kasjaar

Helemaal mee eens Jori, ik hoop dan ook dat er vandaag niemand veel punten gaat pakken. Want ik ga dat zeker niet doen. Heb 3 man in de kopgroep maar heb alleen Sagan opgesteld, kan een zure dag worden als Greg goede benen heeft..

kevinraar

ik 4 man in de kopgroep waarvan 3 opgesteld kopgroep mag wel weg blijven met als winnaar mollema 2de sagan derde van avermaet

Rawolf

Vandaag impey niet opgesteld 🤔

Wielerfan999

Tja, Cort overwogen maar toch niet opgesteld. Gegokt en verloren

RemcovanderMaas

Hier nog 1, durfde Cort niet te pakken vandaag ....

kasjaar

Zo wordt het kiezen van Cort denk ik alleen nog maar zuurder haha. ;)

1 2 ... 228 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.