Scorito Tour 2018

1 2 ... 229 ... 255 256
jsprunk

Haha, je zult zien dat Cort zich hiermee in het optimale team rijdt, terwijl de meesten die hem hadden, hem vandaag op de bank hadden :)

Jopster

Cort en Majka opgesteld. Latour captain gemaakt haha. Langzaam aan het stijgen en ga vol voor de 99%. Op dit moment 97.9%.

Diede34

Ik dacht nog wel voor de Tour dat Cort hier en daar wel in de ontsnapping zou zitten. Als ik hem had gehad was ie 100% mee gegaan als kopman vandaag.

Gelukkig ben ik toch voor Kristoff gegaan. Scheelt vandaag 94 punten, maar i'll take it ;)

Connotador

'@Diede34,

Niet dat ik Cort Nielsen heb, maar hem hier achteloos kopman maken vind ik wel een iets te grote hindsight bias ;)

Diede34

Mhoa in het team dat ik heb zonder aanvallers... Maar je hebt gelijk, ik durfde Sagan en Greg ook niet aan.

Jori

grootste zege van de dag? Demare die ondanks alles toch nog gewoon met de bus over de streep komt!

@diede34: Wel Fuglsang opgesteld gezien de immer onontkoombare zege van MCN?

Laatst gewijzigd
Starlynk

De kans dat Demare Parijs haalt schat ik nog steeds niet heel hoog in ;) Zeker die etappe woensdag gaat heel lastig worden.

En ik kan niet voor Diede spreken, maar ik had zeker Fuglsang opgesteld gezien de immer onontkoombare teampunten! :D Had vandaag alleen Martinez in de punten en die had ik niet opgesteld, maar goed, die 6 extra punten (of 10 als ik hem captain had gemaakt :p) maken het verschil ook niet. Ondanks alles maar een paar plekjes gezakt. Hopelijk gaan de klassementsmannen wat meer van voren eindigen in de laatste week!

kevinraar

cort nielsen niet opgesteld en geen kopman punten niet best helaas maar 96 punten gescoord helaas toch nog een stuk gestegen van 4371 naar 3864 zou de 90 procent er dan toch nog inzitten? is maar 26 punten wie weet lukt het

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ik had Majka als kopman, deze keuze verdiende zoveel meer. De mensen met allemaal opvullers in de punten steken me zelfs nog voorbij in de daguitslag.

Phoenix0000

Een van die bergetappes voor de vluchters nog en het wordt een teleurstellende editie voor de meeste klassementsmannen.

ivo001

Ik had Soren Kragh Andersen als kopman. Gelukkig wel Cort en Impey ook opgesteld.

Diede34

Fuglsang heeft idd 1/5 van mijn punten vandaag binnen gehengeld ja :|

Zwaluw

Moscon eruit na woordenwisseling!

Laatst gewijzigd
Zwaluw

Disqualificatie Moscon!

Zwaluw

GvA thuisgelaten, jammer. EBH en ook Yates probeerden het. Cort, Sagan (C) en Majka mee. Niet slecht, jammer van Edvald. Op het verkeerde moment te ver van achteren..

TimodeJ

Pfffff met Moscon ook m’n 7e uitvaller.. 😒

Starlynk

Lekker bezig Gianni...

Dumoulist

Moscon nummer 9 hier...

Pietje Precies

Dit deed ie ook echt al na 1 minuut in koers... wat een ontzettende lul. De vorige keer hing Sky de moraalridder uit met een laatste waarschuwing anders mogelijk ontslag bla bla... ik ben benieuwd of ze nu echt actie tegen hem ondernemen.

Behoorlijk vervelend qua Scorito dit!

Howson verdient overigens ook wel een diskwalificatie... :p

IL DON

Moscon uit de Tour. Zucht, de gifbeker moet kennelijk helemaal leeg.

Zwaluw

Die blijft dus gewoon in dienst van SKY.. Bij hem zit wel een draadje los...

04398

Kan sky nog een ongefundeerd rapport indienen over moscon? Dan kan ik hem namelijk gewoon opstellen voor dinsdag

pirazzi

11 uitvallers is wel het maximum want dan kun je nog 9 opstellen. Is er iemand die 11 of meer uitvallers heeft? Heb er zelf 5: Matthews, Kittel, Groenewegen, Gaviria en Bevin.

Ajvenema

Als Moscon hiervoor wordt weggestuurd kwam gaviria behoorlijk goed weg met zn kopstoot...

bakfiets

Moscon ook mn 5e uitvaller. Die had ik voor mogelijke teampunten de derde week. Ik blijf steeds rond de 95 procent staan. Dit komt denk ik ook door dezelfde uitvallers die veel mensen in hun team hebben. Voor de derde week zouden succesvolle aanvallen van majka en yates en alaphillipe mij nog kunnen laten stijgen.

1 2 ... 229 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.