De kans dat Demare Parijs haalt schat ik nog steeds niet heel hoog in ;) Zeker die etappe woensdag gaat heel lastig worden.
En ik kan niet voor Diede spreken, maar ik had zeker Fuglsang opgesteld gezien de immer onontkoombare teampunten! :D Had vandaag alleen Martinez in de punten en die had ik niet opgesteld, maar goed, die 6 extra punten (of 10 als ik hem captain had gemaakt :p) maken het verschil ook niet. Ondanks alles maar een paar plekjes gezakt. Hopelijk gaan de klassementsmannen wat meer van voren eindigen in de laatste week!
Dit deed ie ook echt al na 1 minuut in koers... wat een ontzettende lul. De vorige keer hing Sky de moraalridder uit met een laatste waarschuwing anders mogelijk ontslag bla bla... ik ben benieuwd of ze nu echt actie tegen hem ondernemen.
Behoorlijk vervelend qua Scorito dit!
Howson verdient overigens ook wel een diskwalificatie... :p
Moscon ook mn 5e uitvaller. Die had ik voor mogelijke teampunten de derde week. Ik blijf steeds rond de 95 procent staan. Dit komt denk ik ook door dezelfde uitvallers die veel mensen in hun team hebben. Voor de derde week zouden succesvolle aanvallen van majka en yates en alaphillipe mij nog kunnen laten stijgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.