Scorito Tour 2018

1 2 ... 245 ... 255 256
wesley1983

Majka en Landa lijken de betere klimmers voorop. Alhoewel je van die laatste niet weet wat het plan is van Movistar. Mag hij voor de ritwinst gaan of is Quintana terug iets van plan.

raymankapeens

Kan nu toch wel stellen dat mijn Yates en Fuglsang behoorlijke miskopen zijn

Jun Allrich

om het nog erger te maken kreeg ik deze morgen het geweldige idee om yates in de ploeg te zetten in de plaats van Majka...

Pietje Precies

Wat een gruwelijke etappe! Aan het begin van de ronde hadden we hier nu al 20 extra berichtjes gehad...

Mooie dag ook voor Scorito :)

Stuff fraai aan de leiding, hopelijk pak je de eindwinst van de algemene poule ook nog! Zoals ik laatst al zei mis je eigenlijk enkel Dan Martin...

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Team Zadelpen zakt er helemaal doorheen. Hier zijn wij echt ziek van. Slaat nergens op.

Papa Bart

Waarom? Waarom? De eerste echte blunder deze ronde: op het laatst Flipje ipv Roglic kopman gemaakt. Dan ben je best een eikel, wat?
Voor morgen denk ik dat Dumoulin nog een heel zware dobber gaat krijgen aan het behouden van zijn plekkie. Roglic is los!

Koenniiee

Als TJ er morgen nog even een wonder tijdrit uit gaat knallen dan stijg ik misschien nog, maar anders lijkt plek 5 van de WF poule het hoogst haalbare. Succes met de laatste loodjes Stuff!

Stuff

Helaas plekkie gezakt vandaag. Sta 4e nu. Verkeerde keus gemaakt met Jungles op de bank ipv Valverde of Fuglsang.

@fringale lekker bezig! Hoop dat ik nog in de buurt kan komen, wordt lastig.

@pietje precies
Had Valverde en Fuglsang willen ruilen voor Martin en Bernal. Dan was het perfect en had ik zelfs nog geld over. Maja, dat is achteraf en sta achter de keuze die vooraf gemaakt is.

Nog een leuke 2 dagen voor de boeg.

fringale

'@Stuff : ik mag hopen dat Jungels en Laporte respectievelijk morgen en overmorgen een snipperdag nemen

@Koenniiee : ik hoop het samen met je

RemcovanderMaas

Vandaag gegokt en verloren .....
Gegokt op het weg mogen rijden van een grote groep maar mocht niet zo zijn.
Als een baksteen gedaald naar 96%

Imbatido

Lekker ritje en lekkere score. En eindelijk eens de juiste kopman gekozen met Roglic. Na al die ellendige Alaphilippe ritjes waarbij ik uit de top 100 tuimelde weer terug bij de 99,9%. Majka maakt het al met al nog aardig goed de laatste week, en dankzij Sagan tikt hij toch nog zijn puntjes binnen. Helaas zat zo'n mooie opleving er voor Yates niet in.

Ohjaikdoeooknogmee

Voor morgen weer een paar lastige keuzes... Valverde, Boasan Hagen en De Gendt kunnen allemaal aardig tijdrijden. Maar zullen zij er wel voor gaan? Niet een van de drie maakt kans op de ritzege en Valverdes klassement is ook al naar de knoppen.... Denken jullie dat ze er gewoon vol voor rijden?

Rawolf

Valverde misschien nog voor ploegenklassement?

tjarkeh

Yay, voor het eerst deze tour in de top 10 van de WF poule! Wie weet zit er nog meer in!

Benieuwd naar morgen, ik ga voor roglic (c)

Maartz

Prachtige etappe vandaag! Heb er van genoten.
Op Scorito iets gestegen van plek 64 naar 40. En heb in het AK, punten en bergklassement 4 van de top 5.
Het ging ook goed op Zweeler, maar vandaag van 21 naar 57 gezakt. :(

IL DON

'@Zadelpen
We kunnen elkaar weer de hand schudden. Ik kan me herinneren dat dit al eens eerder ook het geval was.

Ik sta nog wel iets van 580e, maar vanaf nu ga ik hard zaken. Morgen met de tijdrit heb ik alleen Thomas (en dus geen Dumoulin, Roglic of Froome) en met de eindklassement punten zal ik ook hard zakken. Ik schat in dat ik ergens tussen de 1000 en 1500 zal eindigen, meer richting de 1500 vrees ik.

Best aardig, maar er zat zoveel meer in. Maar helaas zat het koersverloop weer net teveel tegen. Balen!

Lassayd

Kan flipje zo goed tijdrijden? Zie hem best hoog staan bij de bookies.

Wielerfan999

'@ohjaikdoeooknogmee

De Gendt zei al in het interview vandaag dat het op is, daarnaast is het De Gendt en voor een rit die hij niet kan winnen of waar niks voor op het spel staat zo laat in de ronde, doet hij vaak niet de moeite echt hard te rijden. Daarnaast zie ik geen reden waarom Hagen morgen alles eruit zou gooien met het oog op zondag. Dan blijft er een iemand over. Ik zou voor de zekere punten van de sprinters gaan.

kevinraar

Voor morgen roglic of dumoulin kopman?

Rob94

Opzich zou het ook leuk zijn wanneer je een dag zelf kiest en het dan ook goed hebt, beetje vertrouwen in jezelf is ook niet verkeerd ;)

Ohjaikdoeooknogmee

'@Wielerfan999

Dankje! Dat dacht ik inderdaad ook al, Hagen zal zich wel willen sparen voor de sprint en De Gendt doet alleen mee voor de winst of niet. Zal de sprinters, voor 10 schramele doch zekere puntjes maar opstellen.

hartstikkebedankt

Een armoedig stel zo morgen, met Demare en Kristoff in de gelederen

Wielerfan999

Ik hoop morgen nog wat in te halen met Roglic, TD, Froome, Thomas, Latour, Fuglsang, Jungels, Sagan en Kristoff in de gelederen. Ik houd Terpstra op de bank ten faveure van de 6 puntjes van Kristoff. Alleen nog twijfel over kopman.

Poeksel

Inderdaad Dumoulin of Roglic kopman, kevinraar.

TimodeJ

Lijkt me geen moeilijke keuze. Je hebt keuze tussen de wereldkampioen en iemand die het goed kan.

1 2 ... 245 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.