'@Stuff: Begrijpelijke keuze. Fuglsang hoeft 'maar' 17e te worden voor 8 punten, die kans zit er nog wel in denk ik. Lastig parcoursje, en zijn tijdrit was wel goed in Zwitserland. Voor mij was het wel het gokje waard boven wat zekere punten. En ergens hou ik ook wel graag vast aan keuzes vooraf.
Roglic vandaag kopman gemaakt op basis van de vorm die hij afgelopen dagen etaleerde. Viel behoorlijk tegen. Ik zag hem 2e worden in Parijs, flinke streep door de rekening.
Top dat Dumoulin z’n rit mee pakt!
Wanneer ik TD kopman had gemaakt i.p.v. Roglic had ik vandaag de hoogste dagscore gehad.
Toch gestegen van 40 naar 16 overal. Nog nooit zo goed gedaan en nog maar 1 dag te gaan!
Jongens ik ga afkicken. Ik heb genoten van de koers en ik heb genoten van al jullie ontzettend gewaardeerde geouwehoer. Ik zal eindigen rond 98% en dat vind Papa geweldig. Dit forum maakt het spelletje twee keer zo leuk! Ik zie jullie graag weer bij de Vuelta.
Dat gezegd hebbende, las iemand dat ook leuk vind, wellicht dat er een topic aangemaakt kan worden met: "op scorito neem ik sowieso:" of een titel van gelijkwaardige strekking. Ik kan dat niet, want als er op de wereld een groter digibeet te vinden is: ik ontmoet hem graag. Hoe dan ook je kunt er eeuwig over ouwehoeren en het lost de droogte tussendoor wat op. Bij deze een voorzet:
Kruijswijk. Omdat een mooiere combi tactische fout/ heroïsche poging niet mogelijk is en beloont moet worden.
Bernal. Het grootste talent op de weg en op scorito
Sagan. Vragen? Geen vragen!
Roglic. Als je niet van de berg flikkert, flikker je wel van het podium
Alaphillipe. Omdat die elke 21 etappes inzetbaar is. En ook wel 22
Dumoulin. Omdat hij geen ploeg heeft.
Groenewegen. Omdat hij ondanks Verhoeven toch etappes wint.
Nou ja, roep maar en tot gauw!
Valverde en Fuglsang niet opstellen achteraf de juiste keuzen. Qua dagopstelling niet beter kunnen doen. Enkel een andere kopman i.p.v. Roglic had nog gescheeld. Toch nog 1 plekkie gestegen van 4 naar 3. Al wordt het gat met @Fringale wel erg groot. Laporte voor de winst morgen, dat zou denk ik de enige kans nog zijn om eindwinnaar te worden.
Ben vandaag iets gezakt en sta nu op ruim 96 procent. Ongeveer gelijk.met vorig jaar en dat had ik vooraf niet verwacht.
Toch wel.de mist ingegaan met froome en dumoulin. Niet verwacht dat die drie weken zo goed zouden zijn. Top prestatie van beide.
Grootste tegenvallers bij mij. Valverde en fuglsang. Vooral de laatste had ik veel meer van verwacht.
Met de eindafrekening stijg ik niet meer denk ik. Te weinig top 10 klassement terwijl ik in sprint bergen en jongerentrui nog wel wat punten pak.
*** Scorito's optimale team na etappe 20 ***
Score: 6524
Kosten: 55,5 miljoen
SAGAN Peter
THOMAS Geraint
ALAPHILIPPE Julian
FROOME Christopher
VAN AVERMAET Greg
DUMOULIN Tom
KRISTOFF Alexander
GAVIRIA Fernando
DEGENKOLB John
MARTIN Daniel
ROGLIC Primoz
DÉMARE Arnaud
BERNAL Egan Arley
MAJKA Rafael
GROENEWEGEN Dylan
GILBERT Philippe
COLBRELLI Sonny
BARDET Romain
LAMPAERT Yves
CARUSO Damiano
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.