Scorito Tour 2018

1 2 ... 247 ... 255 256
Jori

Haha, ik snap wat je bedoelt, maar ik snap uberhaupt niet wat Sagan bij de keuze doet als je het in je hoofd haalt om Bardet voor een tijdrit te selecteren met 3 vaste punten, dan heb ik zelfs een nog betere keuze met Demare in mijn opstelling :p

Imbatido

'@Stuff: Geen vertrouwen in een mooie tijdrit van Fuglsang op dit parcours?

jsprunk

Haha, ik heb ook Sagan en geen Majka, zie ik nu. Ik zit er echt lekker in deze Tour :)

HansFuentes

Onder het mom van “regeren is vooruitkijken” besloten om met een kop koffie en op de achtergrond José en Michel een parcours analyse te maken van de Vuelta! Het water loopt me nu al de mond uit!

Al meer forumleden die stiekum een blik hebben gewaagd?

Laatst gewijzigd
Stuff

'@Imbatido

Wel vertouwen vooraf, maar hij zag er niet erg fris uit afgelopen dagen. Had hem graag opgesteld, maar toch de voorkeur gegeven aan wat zekere punten. Hopen dat dit de juiste beslissing blijkt te zijn.

Laatst gewijzigd
Imbatido

'@Stuff: Begrijpelijke keuze. Fuglsang hoeft 'maar' 17e te worden voor 8 punten, die kans zit er nog wel in denk ik. Lastig parcoursje, en zijn tijdrit was wel goed in Zwitserland. Voor mij was het wel het gokje waard boven wat zekere punten. En ergens hou ik ook wel graag vast aan keuzes vooraf.

klassikl

Yates met de snelste tussentijd op het eerste punt. Die had ik ook niet zien aankomen.

JimKro

Yates wat gaan we nou doen!?

kasjaar

Bardet en Yates hebben dus echt beter leren tijdrijden... Beide niet opgesteld en wel Latour en Fuglsang..

ditisdavid

Roglic valt een partij tegen hier, mede daardoor flink gezakt. De eindafrekening zal zeker niet beter voor me zijn, maar na een dramatisch klassiekerspel en een slechte Giro ben ik dik tevreden met een score die rond de 98% zal uitkomen.

Pietje Precies

Oef, ik daal zelfs 12 plekjes. Roglic als captain, Valverde en Latour vallen mij wat tegen. Jungels wel knap. Al met al had ik vandaag een puntje of 40 meer verwacht. Hopelijk morgen nog een mooie sprint en een leuke eindafrekening.

hartstikkebedankt

Demare voor 4 zekere punten boven beunhaas Yates gekozen, doet ie ineens dit manmanman

Maartz

Roglic vandaag kopman gemaakt op basis van de vorm die hij afgelopen dagen etaleerde. Viel behoorlijk tegen. Ik zag hem 2e worden in Parijs, flinke streep door de rekening.
Top dat Dumoulin z’n rit mee pakt!
Wanneer ik TD kopman had gemaakt i.p.v. Roglic had ik vandaag de hoogste dagscore gehad.
Toch gestegen van 40 naar 16 overal. Nog nooit zo goed gedaan en nog maar 1 dag te gaan!

Rob94

Mitchelton is toch wel de hel voor mijn poule. Impey en Yates, nooit meer

Papa Bart

Jongens ik ga afkicken. Ik heb genoten van de koers en ik heb genoten van al jullie ontzettend gewaardeerde geouwehoer. Ik zal eindigen rond 98% en dat vind Papa geweldig. Dit forum maakt het spelletje twee keer zo leuk! Ik zie jullie graag weer bij de Vuelta.

Dat gezegd hebbende, las iemand dat ook leuk vind, wellicht dat er een topic aangemaakt kan worden met: "op scorito neem ik sowieso:" of een titel van gelijkwaardige strekking. Ik kan dat niet, want als er op de wereld een groter digibeet te vinden is: ik ontmoet hem graag. Hoe dan ook je kunt er eeuwig over ouwehoeren en het lost de droogte tussendoor wat op. Bij deze een voorzet:

Kruijswijk. Omdat een mooiere combi tactische fout/ heroïsche poging niet mogelijk is en beloont moet worden.
Bernal. Het grootste talent op de weg en op scorito
Sagan. Vragen? Geen vragen!
Roglic. Als je niet van de berg flikkert, flikker je wel van het podium
Alaphillipe. Omdat die elke 21 etappes inzetbaar is. En ook wel 22
Dumoulin. Omdat hij geen ploeg heeft.
Groenewegen. Omdat hij ondanks Verhoeven toch etappes wint.

Nou ja, roep maar en tot gauw!

Rawolf

Froome, dat ovale blad is wel leuk

Porte, vlamt in de voorbereiding om je vervolgens nog harder te teleurstellen

Dan Martin, geeft nooit op

Latour, hij doet wel altijd z'n best

Gesink, de man van 2 miljoen per jaar (of toch niet)

Stuff

Valverde en Fuglsang niet opstellen achteraf de juiste keuzen. Qua dagopstelling niet beter kunnen doen. Enkel een andere kopman i.p.v. Roglic had nog gescheeld. Toch nog 1 plekkie gestegen van 4 naar 3. Al wordt het gat met @Fringale wel erg groot. Laporte voor de winst morgen, dat zou denk ik de enige kans nog zijn om eindwinnaar te worden.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Ik heb Kragh vandaag opgesteld maar zou hij niet 10 punten meer moeten krijgen voor de winst van Tom? Hij geeft alleen punten voor zijn etappe gekregen.

Sjonge Jonge

Die tellen niet bij een tijdrit....

Lassayd

Tijdrit toch wel? Bij ploegentijdrit niet. Edit: idd bij tijdrit ook niet.

Laatst gewijzigd
romanoww

'@kevinraar, onder welke scorito naam speel je eigenlijk? Ik ben heel erg benieuwd naar je team!

bakfiets

Ben vandaag iets gezakt en sta nu op ruim 96 procent. Ongeveer gelijk.met vorig jaar en dat had ik vooraf niet verwacht.

Toch wel.de mist ingegaan met froome en dumoulin. Niet verwacht dat die drie weken zo goed zouden zijn. Top prestatie van beide.

Grootste tegenvallers bij mij. Valverde en fuglsang. Vooral de laatste had ik veel meer van verwacht.

Met de eindafrekening stijg ik niet meer denk ik. Te weinig top 10 klassement terwijl ik in sprint bergen en jongerentrui nog wel wat punten pak.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 20 ***
Score:
6524
Kosten: 55,5 miljoen

SAGAN Peter
THOMAS Geraint
ALAPHILIPPE Julian
FROOME Christopher
VAN AVERMAET Greg
DUMOULIN Tom
KRISTOFF Alexander
GAVIRIA Fernando
DEGENKOLB John
MARTIN Daniel
ROGLIC Primoz
DÉMARE Arnaud
BERNAL Egan Arley
MAJKA Rafael
GROENEWEGEN Dylan
GILBERT Philippe
COLBRELLI Sonny
BARDET Romain
LAMPAERT Yves
CARUSO Damiano

kevinraar

helaas maar 189 punten gehaald 90 procent ga ik niet halen sta op 87.5 procent of kan ik die nog wel halen? heb nog wel wat sprinters maar eidklassement punten heb ik weer niet zo veel

mij naam is kevinnec20

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

Altijd hoop blijven houden! Misschien wint boudat morgen wel!
Voor 87,5 hoef je je beslist niet te schamen. Hoogste positie tot nu toe?

1 2 ... 247 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.