Scorito Tour 2018

1 2 ... 253 254 255 256
mschuts

'@ben_pronk mijn fout dat ik dan geen eerdere posts van je heb gelezen. Had verder niks met jaloezie te maken hoor. 23e is gewoon een zeer nette eind ranking.
@bramverbruggen ik ben iemand die al jaren dit forum graag leest en ook regelmatig posts plaatst. Jij ook succes met de vuelta hoor.

wesley1983

Dit gaat inderdaad helemaal de verkeerde kant uit, bedtijd gastjes!
Weet gewoon dat er op bendevorming zware straffen staan 😂

Mollemaestro

Ach als je je bende gewoon onderbrengt als politieke partij (zoals vvd heeft gedaan) dan is er niks aan de hand. Dan worden alleen de individuen soms gestraft.

mschuts

'@wesley1983 Hahaha

Dumoulist

Ik had ook een paar foutjes, maar nog wel net weten te handhaven in de top 12.000.

ben_pronk

'@elstupidoloco 'Dus ben, graag zou ik voorafgaand aan de Vuelta een paar van je overpeinzingen willen lezen, i.p.v. wat verheven gelul achteraf'

Dit vind ik een zinnige opmerking en ik zal me daarom ook niet verstoppen. Ik ben helaas geen slechte winnaar, want ik ben GEEN WINNAAR!?!. Ik heb gewoon stomme keuzes gemaakt omdat er 22 beter waren. Om even terug te grijpen op de koers; Nieve mag zich ook nummer 23 noemen. Ga maar vragen of die blij is........ Wat een baalkoers had die zeg, op 100 meter worden gepasseerd, niks gewonnen maar wel 23e.

(Ik weet dat er bij Scorito meer meedoen, maar het gaat om het idee he).

Het forum lijkt me verder zeer nuttig, vooral vooraf van de koers, samen weet je vaak meer dan alleen. Flitswiel is wel van een ander kaliber hoor. Daar proef je de liefde voor het wielrennen, voor, tijdens en verrrr na de koers..

Tot de Vuelta!

Starlynk

Kunnen we nog ff een overzicht krijgen van alle leden van de Flitswiëlite? Dan weten wij gewone stervelingen wie we niet tegen moeten spreken als we niet de hele bende over ons heen willen hebben :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ben_pronk
Stomme vraag misschien, maar wat is flitswiel? Dat ken ik niet.

Wielerfan999

Ik zit erin en op enkelingen na zijn het allemaal doodnormale heren.

@Ab
Groepje opgericht voor de Giro om een betaalde poule te houden, wat is uitgelopen in heel wat meer.

Ab Normaal

Ah, van WC Eendt en Jori!
Leek me wel interessant maar ik word al gek van alle berichten in al die whattsapp groepjes, vandaar.
In wat is het uitgelopen? Discussie groep?

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Daar kan je maar op 1 manier achterkomen.

Timeas

Regel 1 van Flitswiel: Minder lullen, meer zuipen!

Kijk maar wat je er mee doet. En oja, ik ben ook ergens op een plek geëindigd met de Tour.

kielabokki

1st rule: You do not talk about Flitswiel.

Ajvenema

'@benpronk, je bent geëindigd bij het beste procent. In de Tour zou dat zijn plek 1 of 2. Daar zou Nieve behoorlijk blij mee moeten zijn. Als je jezelf zou zien als de Nieve van de wielerclubs-poul zou je dus blij moeten zijn. Blijkbaar zie je jezelf echter eerder als een type Froome/Quintana/nibali die alleen blij zijn met het allerhoogste. Aangezien men je hier blijkbaar niet echt kende is het een beetje verwarrend voor mensen om ineens een type-Froome tegen te komen waarvan ze het bestaan nog niet kenden:) een beetje alsof roglic zwaar teleurgesteld zou zijn over zn prestatie deze Tour;) ik vind het overigens allemaal prima hoor...

nasibal

Kunnen we nog ff een overzicht krijgen van alle leden van de Flitswiëlite? Dan weten wij gewone stervelingen wie we niet tegen moeten spreken als we niet de hele bende over ons heen willen hebben

Je verwoord hier meer dan prima waarom ik me daar niet voor opgegeven heb (y)

WCEendT

'@Starlynk
Ik zou zeggen probeer de Vuelta eens uit, inmiddels grote gezellige groep van 60+ man die (af en toe) over wielrennen lullen.

@Ajvenema
Persoonlijk zet ik Ben zelfs nog boven de types Froome van de wereld.

@Nasibal
Is dat de reden? :thinking:

Laatst gewijzigd
wesley1983

Met zijn eerdere uitslagen in het klassiekerspel en de Giro lijkt Ben me eerder iemand die doping genomen heeft om deze Tour zo goed te presteren :-p

Laatst gewijzigd
Matti

'@WCEendT: zijn er nog toelatingseisen voor die groep? Bijvoorbeeld minimaal 99% anders tel je niet mee haha

nasibal

@nasibal
Is dat de reden? :thinking:

Geen idee waar je op doelt. Wel vind ik het gedrag en met name ook de toon (ook in pm's) van enkelen (inclusief jou) duidelijk verandert sinds dat flitswielclubje is opgericht. Misschien zien anderen dat anders, maar ik hoef er in ieder geval geen onderdeel van te zijn.

Als je denkt dat ik andere redenen heb: Ik kwam nogal wat namen in je team tegen waarover je mij notabene van te voren nog affakkelde in pm's. Ben je ook top 100 geëindigd?

@Ben-Pronk-gate:
Al is Ben de laatste tijd niet zo van het posten, ik ken absoluut de eerdere toevoegingen in deze topics van Ben Pronk en volgens mij is het een goede gozer. Daarbij ook nog eens vrij goed in het spelletje. Maar hoe vaardig en leuk je ook bent, als je op een openbaar forum zet dat je 'maar 23e' bent geworden dan doe je, bedoeld of onbedoeld, uit de hoogte. En dat is jammer, want dat doet enorm af aan de daadwerkelijke boodschap van de post, welke in mijn ogen 100% waar is.

Laatst gewijzigd
bramverbruggen

Ach wat wordt er moeilijk gedaan over hoe Ben dat brengt. Hij baalt gewoon dat hij geen eerste is geworden en dan ben je idd maar 23e geworden. Dat jullie er zo lang over door kunnen lullen zegt meer over jullie dan over hem. Wat Flitswiel betreft vind ik het vreemd dat zelfbenoemde kenners op dit forum niet mee willen strijden om de poen en de eer in die poule tijdens de Giro, Tour en Vuelta. Die app is een leuk tijdsverdrijf tijdens de grote rondes. Ik denk eerder dat jullie angstig zijn om op je bek te gaan in de poule en in de app en dat jullie daarom lekker in je ivoren toren blijven zitten, beetje jammer en laf wat mij betreft! Maar hee, lol hebben we zeker ook zonder jullie en de azijn die hier in de aanbieding was wordt daar minder genuttigd! Joe, prettige wedstrijd!

Dekenner01

Ewan gaat de Vuelta niet rijden trouwens

Malathion

Wij Nederlanders zijn goed in oordelen. En in wij-zij. En we kunnen al helemaal niet tegen mensen die uitspreken dat ze voor het hoogste willen gaan.

nasibal

Hoi Bram

Ik denk eerder dat jullie angstig zijn om op je bek te gaan in de poule en in de app en dat jullie daarom lekker in je ivoren toren blijven zitten, beetje jammer en laf wat mij betreft!

Je pikt uit alle denkbare redenen, welke je onmogelijk per individu met zekerheid kan weten, juist díe reden die wat negatiefs zou zeggen over de niet-deelnemer. Deze aanname van hen die wél meedoen over hen die liever níet meedoen, zegt natuurlijk al voldoende. Ingroup, outgroup. Google maar. Het is basispsychologie en door de inmiddels 253 pagina's van dit topic heen fantastisch te merken.

jij ook prettige wedstrijd en veel plezier in de vuelta!

Laatst gewijzigd
Malathion

Beste Nasibal,

Heel eerlijk: je bedient jezelf ook van behoorlijk wat basispsychologie in je antwoorden. Sterker: in je reactie hierboven scheer je ook een hele groep mensen over een kam.

Kunnen we gewoon met z’n allen een streep zetten onder dit gekissebis?

Ciao!

Pietje Precies

Welke 'echte kenners' zitten er in die groep als ik vragen mag?

En 60+ mensen in de app, dat kan mijn telefoon niet meer aan :p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 253 254 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.