Scorito Tour 2018

1 2 ... 8 ... 255 256
Nylz

Bardet is bij mij toch wel een zekerheidje hoor, de andere 4 idd niet.

Jori

Landa is zekerheidje. Bardet wel schrikbarend weinig punten, maar kan wel goed dalen en staat er toch altijd. Porte lastig ivm ttt.
Dumoulin niet, daar geloof ik niet zo in na de giro. Quintana zie ik eigenlijk ook wel profiteren. Valverde is scorito mee doorgeslagen en niet echt veel punchetappes, wat dus enkel zijn sprintje over laat.
Froome staat er voorlopig in, maar blijf wel nieuws omtrent zijn salbutamol ed. in de gaten houden.

Groenewegen als favoriet voor etappe 1? dan zijn Kruissie en Gesink opeens ook niet meer zo gek, leuke teampunten met de grote als groenewegen wint

Phoenix0000

Bardet, Nibali etc moeten hun punten in 6 etappes gaan verdienen. Tel uit je winst...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Toch wordt daar het eindklassement opgemaakt dus als er 1 podium eindigt dan zit je alsnog goed. Bij 500K viel mij nog op Jesus Herrada, die had ik zelf op 750K of misschien 1M gezet maar alsnog heb je een goede kans dat hij bijna niks scoort.

Ragnar Lolbroek

Ik zou het leuker vinden als de prijzen van Roglic en Kruiswijk omgekeerd waren :)

hartstikkebedankt

Geen Pinot maar wel Gaudu dus aan de start voor FDJ

Dumoulist

Ik denk dat ik toch plaats moet gaan maken voor Uran.

Rutgerca

Is Uran wel in vorm dan?

Nylz

Gaudu heeft de tour de l’Avenir gewonnen 2 jaar geleden met meer dan 2:30 voorsprong op Egan Bernal. Serieuze kanshebber voor het jongerenklassement!!?1

Nylz

U-u-u-urand hard
Kwamen zie doar aangescheurd 🎶

sennevs

mijn voorlopig team: iemand suggesties ??

porte, bardet, nibali, froome, d,martin, latour, fuglsang, poels, g, martin, kung, allaphil, gaviria, sagan, groenew, matthews, demare, cavendish, colbrelli, laporte, pasqualon

Nylz

Ik zou t,martin er ook bij zetten, dan heb je ze alledrie!

pirazzi

T. Martin heeft ook al de Giro gereden ...

hupske

'@pirazzi
En wie moet Katusha dan mee nemen voor de ttt?

hartstikkebedankt

'@sennevs dit heeft niet zoveel zin natuurlijk; er zitten wat renners in die ik zou meenemen en ook wat die ik niet zou meenemen. En zo zal iedereen er over denken. Eén zinnetje dan: de balans is volgens mij aardig op orde, misschien 1 AK-man te weinig, en je hebt kennelijk geen vertrouwen in Movistar.

Jasperdewaal11

7 ak mannen te weinig ? Vraag het me af

pirazzi

'@ hupske Nils Politt

hartstikkebedankt

'@Jasper ja mwah ligt eraan hoe je het bekijkt, ik tel 6 mannen die serieus om de knikkers mee kunnen doen. In de mannen daarachter (en ook bij die 6 al eigenlijk) tel ik dus een aantal die ik waarschijnlijk niet mee zou nemen ;)

Simonhout

Quintana is wel sterker dan Valverde alleen het is toch zeker dat Valverde meer punten pakt dan Nairo. Eindigt altijd dichtbij en ook bij de punch etappes is hij erbij. Landa kan wel positief opvallen maar gaat dat goed binnen de ploeg ? Landa is beter lijkt mij dan Nairo maar krijgt niet de kans. Bardet's doel is altijd Tour op 1 dus hij zou het wel klaar spelen. En Nibali laat ook niks aan het toeval over en heeft in 2014 al laten zien dat hij de kasseien goed kan verteren in tegenstelling tot Nairo net als heel Movistar.

Valvuillerdemoz

Quintana, Uran en Porte of Froome, Nibali en Dumoulin? Zijn wel keuzes zeg! Vorig jaar ging het over Majka en Bevin of Teejay en McLay en de rest stond wel zo'n beetje vast. 🤔🤔🤔

Laatst gewijzigd
kasjaar

Hoe komt 't dat iedereen zoveel vertrouwen heeft in Uran?

Tommytom

Doordat hij vorig jaar toch best goed was, en nu in Slovenië blijk geeft weer in vorm te zijn...

Zadelpen

Uran is een stuk kauwgom wat je maar lastig uit je pedalen krijgt gepeuterd. Bovendien is Uran de Uran van dit jaar.

Heb nog een vraag mbt de zeer sympathieke Bouhanni, als die niet mee doet, wordt Laporte dan kostbaarder? Of valt dat nog te bezien?

Anticipatie is het sleutelwoord bij team Zadelpen deze rittenkoers.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Tijdens de Giro 2018 hebben Jorik112 en ik voor het eerst een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Dit is een succes gebleken met 39 deelnemers en een prijzenpot van bijna 200 euro.

Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten ook een betaalde Scorito poule te organiseren voor de Tour. De inleg is 5 euro per persoon en de uiterste dag voor aanmelding is 6 juli. De teller staat inmiddels al op meer dan 10 deelnemers.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe in de FlitsWiel-app en stuur ik de benodigde gegevens inclusief een link met meer informatie.

David Walsh

Goed initiatief!

1 2 ... 8 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.