Scorito Tour 2018

1 2 ... 83 ... 255 256
Dupoepin

Impey heeft al aangegeven dat hij er in de sprintetappes voor Yates zal zijn, maar daarom kan hij nog wel interessant zijn voor de tijdritten. Matthews heeft inderdaad aangegeven dat de omhooggaande sprints zijn prioriteit hebben, wat ik lees als de punch etappes en heuveletappes. Ik verwacht hem niet zozeer in de vlakke sprints. Bouhanni doet officieel niet mee aan de Tour, dat heeft Cofidis bekend gemaakt. Laporte is dus een leuke renner om te hebben, maar 80% van de deelnemers zullen hem wel opnemen in hun team. Daar ga je het verschil niet mee maken.

BlackManager

Valverde + Colbrelli vs Gaviria + Jungels? Wie o wie helpt me uit dit duivelse dilemma

Rawolf

Ik denk niet dat yates impey nodig heeft in de vlakke ritten als je het team bekijkt. Misschien in de wat lastigere sprintersritten dat impey meedoet.

Ik heb hem in mijn team inelkgeval

hartstikkebedankt

Nu een team bij elkaar geklikt waar ik behoorlijk tevreden over ben, alleen:
- 0 van BMC
- 0 van Quick Step
- 1 van Sky
- Slechts één renner die kans maakt op de jongerentrui (en niet de favoriet)

Denken jullie dat dit te compenseren valt?

04398

Impey reed vorig jaar ook de Tour in dienst van de broer van Yates.
Hoe vaak hij toen mee sprintte? even snel tellen, 0 keer!

04398

'@hartstikkebedankt, Als je de top 9 van iedere etappe hebt dan valt het vast te compenseren al schat ik in dat dit in etappe 3 al niet het geval zal zijn

wesselvanoers

wat verwachten jullie van het puntenpotentieel van landa? bergop echt een van de beste, maar hoe zijn zijn daalcapaciteiten..
ik twijfel tussen landa en thomas, als ik thomas kies kan ik van avermaet upgraden naar alaphilippe, waar ik ook mijn twijfels bij heb aangezien ik van avermaet vaker kan opstellen

ook heb ik iets voorbij zien komen dat de kans groot is dat wanneer froome er goed voor staat thomas alsnog moet gaan knechten na de 1e week

Laatst gewijzigd
wesselvanoers

degenkolb vs colbrelli?

kevinraar

mij klassement renners zijn bij elkaar waard 27.5 miljoen sprinter maar 22.75 miljoen

wie dan in de plaats van impey doen dupont?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Wessel Ik heb ze er net beiden uitgehaald. Colbrelli lijkt dus weinig te gaan doen en vrees toch dat Stuyven en Degenkolb af kunnen gaan wisselen (hoewel Degenkolb wel 1e sprinter lijkt). Ik heb nu Hagen er toch ingefietst. Twijfel is dan, doet hij echt niets in het vlakke of rijdt hij daar top 15 en pakt hij de echte punten in de andere ritten.

WCEendT

'@04398
Impey van vorig jaar was een andere Impey.

@Zomaareens
Prioriteit van Gaviria ligt bij de vlakke sprints, maar gaat hij de cobble etappe laten lopen?

Daarnaast komt deze quote uit een artikel van eind vorig jaar als ik mij niet vergis? Ik hecht er nul waarde aan.

@wessel
Landa viel juist bergop enorm tegen, vooral in Zwitserland.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Zullen Arndt of Kragh mee gaan sprinten?

hendrik58

Hmm sprintteam is nu Gaviria, Sagan, Matthews, Démare, Degenkolb, Boudat & Dupont. Twijfel toch erg over Matthews aangezien hij heeft gezegd niet voor het groen te gaan en de vlakke etappes een beetje te laten lopen.

Maar ja, wel goed om hem ook mee te nemen voor TTT.

kevinraar

wil iemand helpen voor mij sprint team maken voor mij voor 24.25 miljoen met sagan groenewegen kittel en 6 andere sprinters?
kom er maar niet uit

Rawolf

'@kevin Sagan, Groenewegen, Kittel, pasqualon, Smith, Dupont, impey, laporte, Cort nielsen

Rawolf

Ik heb niemand van de wielerflits pooltips, als dat maar goed gaat ;p

kevinraar

random wielerliefheber dat team hou ik nog wat geld over wil helemaal op maken wel serieus graag
ik heb nu deze sprinters kittel sagan groenewegen matthews demare degenkolb hagen en laporte heb nog 0.75 miljoen over voor 1 sprinter maar wie?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Haha, Youri noemt zo'n beetje alle favorieten voor de witte trui op in zijn pooltips.

joh78

Jungels of Alaphilippe?

ditisdavid

'@kevin
2 van Hagen, Degenkolb, Colbrelli, Stuyven 1.5
Laporte, Boudat of Pasqualon 1
Dupont, Zabel, Impey of Richeze 0.75
En dan heb je nog 6.5 over voor twee duurdere sprinters. Lijkt me niet heel ingewikkeld dus.

thewout79

Wie gaat in de sprint vaker een top 15 klassering behalen : boudat of cort

rosco

Terpstra voor deze prijs kan geen miskoop zijn. Kasseien etappe, teampunten voor Gaviria ( ik denk groene trui winnaar) en TTT.

Wat denken jullie over Terpstra??

Laatst gewijzigd
kevinraar

ditsdavid dupont is toch enegen voor 0.75 miljoen die voor eigen kansen mag aan of niet?

en is sprint team voor ruim 22 miljoen niet aan de lage kant?

Laatst gewijzigd
MichielH

'@Kevinraar:
ik zou gaan voor:
Sagan (5)
Kittel (4)
Groenewegen (4)
Demare (3)
Greipel (3)
Cavendish (2.5)
Laporte (1)
Paqualon (1)
Dupont (.75)

ditisdavid

Dat is je eigen afweging Kevin.

1 2 ... 83 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.