'@Ralph: ik zou kristoff doen, meeste keren meedoen lijkt me.
ik zoek nog 1 een sprinter van het type Matthews, maar dan 1 die gewoon alles sprints meedoet, mag ie best wat minder zijn. eentje die gewoon alle sprints meedoet en niet de helft laat lopen omdat ze een klassementsman in de lucht moeten houden.
welke? degenkolb(zit stuyven in de weg?) colbrelli(laat weten vol voor Nibali mee te zijn) Cort(1e tour..zie hem niet altijd meedoen) Matthews(heeft aan gegeven enkel voor moeilijkere sprints te gaan. nou zeg het maar?
Oh ik heb Kristoff, maar er is een argument voor Cort omdat hij jongeren punten kan pakken en zo een plek lager kan sprinten dan Kristoff en alsnog dezelfde punten kan pakken.
Cavendish is een pure 'Uran-gok'. Als hij goed gaat rijden hoor je de mensen die hem wel hebben, als hij gewoon verder gaat zoals hij het hele seizoen al bezig is hoor je niemand over hem. Ik ga er geen 2.5 mil aan uitgeven.
Edit:
Kristoff typisch een renner die gewoon 8x tussen plek 5 en 12 gaat eindigen.
@Zomaareens
Dat is niet wat Matthews aan heeft gegeven, hij heeft aangegeven dat groen geen doel is dit jaar.
Colbrelli of Impey zou ik dan overwegen, maar Bling is niet te vervangen.
Kristoff heeft 3 overwinningen dit jaar + 15 top 10 plaatsen in 51 wedstrijddagen
Cavedish 1 overwinning + 7 top 10 plaatsen in 36 wedstrijddagen
Cort 2 overwiningen + 15 top 10 plaatsen in 45 wedstrijddagen
Paar leuke statistiekjes doe ermee wat je wilt ik vond het wel leuk om uit te zoeken ;)
Daar ben ik ook bang voor. Ik zit overigens met dezelfde kwestie, Cav noch Kristoff vind ik te duur voor hun prestaties. Maar weinig andere sprinters rond dat bedrag waarvan je weet dat ze voor eigen sprint mogen rijden. Hagen is gewoon een enorm stabiele renner als die meesprint en kan punten pakken in heuveletappes, maar ja als. Wat als Cav ineens turbo benen heeft zoals twee jaar geleden.
Edit: Thanks 48930 (in any order) ;)
'@ WCeendt..
Matthews said: “Last year we had a perfect Tour de France with four stage wins and two jerseys. Taking the green jersey to Paris was a dream come true for me. This year my primary focus will be to support the team’s GC objective and in the uphill sprint stages I will be the team’s designated rider for the finale. We had a very good training block in Livigno and we’ll head to the Tour de Suisse on Thursday to put in the last bit of intensity before July.”
trek ik foute conclusies als ik denk dat ie vlak laat lopen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.