Scorito Tour 2018

1 2 ... 82 ... 255 256
Poeksel

Maar als Froome op plek twee staat scoort hij 8 en Thomas 0. En hoewel ik Froome wel als favoriet zie voor de Tour, zal hij vast veel minder lang in het geel rijden dan vorig jaar.

Diede34

In dat geval heb ik Porte en GVA ;)

Bloedworst

Dit spel heeft een slechte invloed op me. Ik hoop regelmatig dat niet geselecteerde renners het ravijn in rijden en geblesseerd raken.

Karperdrol

hahaha, kan ik mij iets bij voorstellen!

kevinraar

Ik heb bouhani en petit eruit gedaan voor laporte en impey heb nog 1 miljoen over mollema eruit voor Thomas of yates eruit voor porte?

lucoostenbach

Denken we echt dat Impey gaat mogen sprinten?

WCEendT

Wat denk jij?

TomTriomfeertTour

Heb je dan niet meer zekerheid met een Dupont?

Ralph123

Ik zit echt te twijfelen tussen Cav, Kristoff en Cort. Wie helpt me?

Poeksel

Mollema houden Kevin, het is toch veel leuker om hem te supporteren dan Thomas of zo? Daarnaast is hij (als kopman) altijd wel goed voor zo'n 200-300 punten.

WCEendT

'@Raplh123
https://www.procyclingstats.com/

Wil vast helpen.

Ralph123

'@Wceendt je mening is ook goed hoor

zomaareens

'@Ralph: ik zou kristoff doen, meeste keren meedoen lijkt me.

ik zoek nog 1 een sprinter van het type Matthews, maar dan 1 die gewoon alles sprints meedoet, mag ie best wat minder zijn. eentje die gewoon alle sprints meedoet en niet de helft laat lopen omdat ze een klassementsman in de lucht moeten houden.

welke? degenkolb(zit stuyven in de weg?) colbrelli(laat weten vol voor Nibali mee te zijn) Cort(1e tour..zie hem niet altijd meedoen) Matthews(heeft aan gegeven enkel voor moeilijkere sprints te gaan. nou zeg het maar?

WCEendT

Oh ik heb Kristoff, maar er is een argument voor Cort omdat hij jongeren punten kan pakken en zo een plek lager kan sprinten dan Kristoff en alsnog dezelfde punten kan pakken.

Cavendish is een pure 'Uran-gok'. Als hij goed gaat rijden hoor je de mensen die hem wel hebben, als hij gewoon verder gaat zoals hij het hele seizoen al bezig is hoor je niemand over hem. Ik ga er geen 2.5 mil aan uitgeven.

Edit:
Kristoff typisch een renner die gewoon 8x tussen plek 5 en 12 gaat eindigen.

@Zomaareens
Dat is niet wat Matthews aan heeft gegeven, hij heeft aangegeven dat groen geen doel is dit jaar.

Colbrelli of Impey zou ik dan overwegen, maar Bling is niet te vervangen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Poeksel yates eruit voor porte?

j3rm14h

Bouhanni start niet :)

kevinraar

Wie is de beste sprinter van 0.75 miljoen

Apenstaartjekin

Zo vind ik Kristoff ook een aardige "gok". Rijdt al enige tijd niet bijzonder indrukwekkend rond en kan in de vlakke etappes net als Cavendish dezelfde plekken halen, maar zie hem echt geen uitschieter hebben. Boasson Hagen wellicht à la Matthews, is ook maar 1.5 ;)?

Poeksel

'@kevin: Ja, al blijft het een gok (maar de bookmakers hebben vertrouwen in Porte: https://www.nicerodds.co.uk/top3)

zomaareens

Bo hagen is idd een hele goeie, maar die gaat niet meedoen als Cav meesprint gok ik zo

La Primavera

Ben trouwens erg benieuwd hoe etappe 17 de renners gaat bevallen. Met name de sprinters. Een rit van 65km waarvan de helft klimmen en sprinters die achteraan in het peloton moeten starten, voorzie ik een waar slagveld waarin de helft van het peloton zichzelf naar huis fietst.

04398

Kristoff heeft 3 overwinningen dit jaar + 15 top 10 plaatsen in 51 wedstrijddagen
Cavedish 1 overwinning + 7 top 10 plaatsen in 36 wedstrijddagen
Cort 2 overwiningen + 15 top 10 plaatsen in 45 wedstrijddagen

Paar leuke statistiekjes doe ermee wat je wilt ik vond het wel leuk om uit te zoeken ;)

Apenstaartjekin

Daar ben ik ook bang voor. Ik zit overigens met dezelfde kwestie, Cav noch Kristoff vind ik te duur voor hun prestaties. Maar weinig andere sprinters rond dat bedrag waarvan je weet dat ze voor eigen sprint mogen rijden. Hagen is gewoon een enorm stabiele renner als die meesprint en kan punten pakken in heuveletappes, maar ja als. Wat als Cav ineens turbo benen heeft zoals twee jaar geleden.

Edit: Thanks 48930 (in any order) ;)

Laatst gewijzigd
zomaareens

'@ WCeendt..
Matthews said: “Last year we had a perfect Tour de France with four stage wins and two jerseys. Taking the green jersey to Paris was a dream come true for me. This year my primary focus will be to support the team’s GC objective and in the uphill sprint stages I will be the team’s designated rider for the finale. We had a very good training block in Livigno and we’ll head to the Tour de Suisse on Thursday to put in the last bit of intensity before July.”

trek ik foute conclusies als ik denk dat ie vlak laat lopen?

Laatst gewijzigd
zomaareens

Dus Colbrelli gaat mee maar moet zich inhouden? Matthews gaat mee en gaat zich inhouden? Hagen gaat mee en moet zich inhouden?

wie van de 3 gaat ook de vlakke etappes meesprinten? zegt u het maar

1 2 ... 82 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.