Scorito Tour 2018

1 2 ... 85 ... 255 256
MichielH

Het blijft een gok, maar zou inderdaad met 1.5m voor degenkolb gaan

MichielH

Sterker nog, er gaan er drie van Wanty meesprinten voor het dagklassement.

Pom titcock

colbrelli< Degenkolb?

WCEendT

Aangezien het nogmaals ter sprake kwam:

Jorik112 en ik organiseren ook voor de Tour weer een betaalde Scorito Poule. De inleg is 5 euro per persoon en de uiterste dag voor aanmelding is 6 juli. De teller staat inmiddels al op 50 betaalde deelnemers.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe in de FlitsWiel-app en stuur ik de benodigde gegevens inclusief een link met meer informatie.

klumper

Ga voor 7 sprinters, aangevuld met teampunten

Heb nu: Sagan, Gaviria, Groenewegen, Demare, Greipel, Kristoff en Laporte.

Verder 8 Ak, 1 klimmer, 1 tijdrijder en 3 aanvallers.

RemcovanderMaas

Kan iemand mij nog helpen met mijn team?
Ik mis nog 20 namen ..... verder gelukkig compleet

WCEendT

Woods + 19!

kevinraar

ik heb nu denk het goede sprint team
sagen
kittel
groenewegen
greipel
demare
cort
dupont
laporte
boudat

Fcmitch

Opnieuw kevin! Gaviria erin!

kevinraar

nee vind 5 miljoen te veel voor hem

bramverbruggen

Kevin je moet wel reageren op mij hè, niet zo lief van je dit!

Jpjedi

Fout Kevin

vasnd

WCeendT ik denk dat je zijn bewindvoerder even moet appen voor de financiële kant.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Bedankt WCeendT :-)
Ik ben eruit :p

nathancouw

Woods + Gaviria (kevin ;)) + 18

Jori

Kevinraar, wat ben je toch een vriendelijk gozer. Boudat was al zo triest dat Scorito hem 1 miljoen had gemaakt en niemand hem zou kiezen, maar nu is er toch nog iemand in heel scorito die voor hem kiest, ik denk dat hij zo blij is dat hij nu wel minstens 3x top 20 gaat sprinten!

Nvdb

Mijn sprintteam:
-Gaviria
-Sagan
-Groenewegen
-Demare
-Greipel
-Colbrelli
-John
-Laporte

WCEendT

'@Jori
Boudat is een no brainer.

nathancouw

'@WCEendT RJVR ook.

zomaareens

'@ wceendt ; http://teamsunweb.com/tdf-longlist/

Heb jij info over colbrelli? En Cort? Gaat die vlak ook meesprinten en zoja hoe schat je zijn kansen?

Koenniiee

Kittel, Kristoff, Greipel en Cav niet in goede doen. Het mooie is dat ze 8 kansen hebben maar ik zie er 3 van dit lijstje vroegtijdig afstappen. Die Noor zit weer in mijn team hoor, zonder twijfel.

Jori

'@ WCEendT: Precies, dat heeft dus te weinig uitdaging

Simonhout

Landa of Thomas ? Landa misschien we de sterkste klimmer alleen is hij in vorm ? En Thomas pakt zeker veel teampunten, in de TT en misschien op de kasseien. Blijft lastig.

WCEendT

'@Zomaar
Thanks!

Alleen dat Colbrelli in de Tirreno ook niet voor eigen kansen ging terwijl hij wel in (top)vorm was.

Cort Nielsen is in zijn eentje, gaat zich er dus gewoon tussen gooien denk ik. Fuglsang heeft andere mannen om hem voorin te houden en is nou ook weer geen Nibali of Froome.

@Simon
Wat doe je met die 500K?

Laatst gewijzigd
BlackManager

Jungels vs Mollema? Ik betwjil of Jungels hoge ogen gaat gooien in het hooggebergte. Hij heeft echter wel mogelijke teampunten met Gaviria / alaphillipe en het blijft natuurlijk een Quickstepper. Mollema lijkt me een vrij constante factor, hopen op het feit dat hij boven zichzelf uit kan stijgen. Keuzes... keuzes..

1 2 ... 85 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.