Scorito Tour 2018

1 2 ... 86 ... 255 256
WCEendT

'@blackmanager
500K... 500K...

Jori

Jungels en Mollema zijn even duur hoor ;)

nathancouw

'@Simonhout, 100% Mollema!

Cerebral36

'@WC Welke 500k ? Zijn allebei 2.5 mil toch ? Of hint je naar de andere QSer :)

BlackManager

'@WCEendT ?

WCEendT

Is Mollema 2500K? Waarom zou je die dan ooit overwegen?

Moet je nagaan, Mollema staat niet eens in mijn reserve 120.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ik vind Jungels Mollema ook moeilijk. Heb op de een of andere manier niet veel vertrouwen in Mollema. Jungels heeft zoveel potentiele punten maar ja gaat dat ook gebeuren. EN in hoeverre kan hij in de bergen echt mee ? Zijn uitslagen zijn niet echt bemoedigend voor een goed AK.

Simonhout

'@WCEendt had die over door Laporte voor Stuyven in te wisselen maar zou nu Matthews voor Kittel kunnen inwisselen of Moscon voor EBH, Kwiat of Sonny inwisselen

nathancouw

En ze zijn allebei zaad.

WCEendT

'@Simonhout
Vooruit...

"This will be Jasper Stuyven’s second Tour de France where he will be a key lead-out for John Degenkolb."

Dit moet je wel onderweg helpen met je 500K upgrade keuze denk ik :).

duimp30

Begin toch steeds meer te twijfelen aan nibali, dauphiné was behoorlijk slecht. Alleen milaan-sanremo was goed. Had afgelopen giro ook zo'n gevoel bij aru en dat is niet goed afgelopen...

RemcovanderMaas

Duip30, ik heb Nibali net ingeruild.
Zijn resultaten zijn gewoon slecht, ik durf het niet met hem aan. Hoewel het parcours voor hem gemaakt is

Jori

Mollema was in 2016 de beste klimmer, op die legendarische berg waar Froome geen fiets nodig had en gewoon maar verder ging rennen.
Viel alleen later in een afdaling en toen was alles weg. Maar heeft sterke punch, trekt sprintje, is niet vies van wat aanvallen.
Ik heb eigenlijk bijzonder veel vertrouwen in Mollema, ongezond eigenlijk en zie hem gewoon 6e plek ak halen + veel puntjes door relatief veel vooraan in groepjes te eindigen. Enige waar ik nog beetje voor vrees is dat hij in een afdaling weer valt :(

duimp30

Remco
Dat klopt helemaal daarom twijfel ik ook zo, anders had ik helemaal niet geselecteerd.

Jasperdewaal11

Jeetje is het de hype je sprintteam te laten maken hier of al te laten zien voor de deadline ?

Het is toch de kunst je eigen keuzes te maken..... ;) soms zit het mee soms zit het tegen

WCEendT

'@Jasper
Typisch de Tour, geniet ervan!

Jun Allrich

'@ Jori

over welke Mollema heb jij het? Dit is volgens mij de slechtste 2,5 miljoen die je kan uitgeven aan 1 renner...

Wielerfan999

'@WCEendT zou je voor mij alle interviews van alle sprinters willen opsturen, zodat ik mijn sprintteam kan maken?

thewout79

Wie gaat vaker een top 15 klassering behalen.
Cort of toch laporte

Stuff

Cort 4x, Laporte 3x.

WCEendT

'@Wielerfan999
Dat kan ik zeker, bij deze gedaan.

Als andere interesse hebben in deze interviews gewoon even een PB naar @wielerfan999 sturen!

Cerebral36

Haha ga stuk hier :)

Koenniiee

Klein beetje off:

''Dopingexpert Douwe de Boer staat achter het besluit van de UCI. Hij is het eens met de beslissing van de wielerbond. "Het is een logische verklaring en ik zou deze ook willen onderschrijven. De wetenschappelijke onderbouwing van de 1.200 nanogram salbutamol per milliliter, de maximale toegestane hoeveelheid, is zeer slecht. Hierdoor is het makkelijker voor Froome om deze aan te vechten." (NOS)

Ik snap de conclusie niet. Wat is er nu precies slecht volgens deze expert? Slechts de minimale toegestane hoeveelheid innemen en dan wielrennen?

Primavoormij

Van wat ik begreep is de test in de Vuelta niet afgenomen en/of de gebruikte methode niet betrouwbaar.

Jori

'@ WCEendT: mwoa, of mensen de intentie hebben of ze gaan sprinten of niet, heb ik ook niks aan. Doe mij maar gewoon de uitslag van etappe 1, 9, 12 en 16.

@Jun Allrich: De Mollema waarvan jij straks spijt hebt dat hij niet in je team zit! De Mollema die classica San Sebastian won, die tevreden naar Zwitserland keek en concludeerde dat hij precies stond waar hij wou staan, die nog wat extra aan zijn tijdrit positie heeft gesleuteld, die 6e is geworden in Waalse Pijl, Mollema die Nederland in vuur en vlam zette de laatste tour dat hij voor klassement reed.
Alleen Parijs Nice was hij echt slecht en bij LBL miste hij toen gewoon net de aansluiting.

@koenniee: Methode bepaalt wat er uit het lichaam komt, ipv wat er in gaat. Normaal gesproken zijn die redelijk gelijk, maar onder omstandigheden zoals veel zweten, hoge lichaamsintensiteit en zelfs ziekte lopen deze waardes nogal uiteen (in Froomes geval inhaleerde hij zeg maar het medicijn al iets als 17 dagen en had het lichaam daar het nodige van opgeslagen, om vervolgens een grote dosis los te laten. Dat is iig zijn verhaal). De methode is dus onbetrouwbaar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 86 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.