Scorito Tour 2018

1 2 ... 87 ... 255 256
WCEendT

'@Jori
Ook voor die is een PB richting @wielerfan999 meer dan voldoende!

Jori

'@ WCEendT: Wow das echt nice! Wat is die Wielerfan999 toch een toppertje!

Wouter van Diepen

Nibali zal er wel staan schat ik zo in, met name met zo team om hem heen. Vorig jaar Giro werd hij 3e en eindigde hij in de Tireno ook 24e.

Dus verwacht wel dat hij mee kan gaan doen. Eindoverwinning weet ik zo nog niet

Rutgerca

Ik twijfel heel erg over Nibali, zie hem nog wel scoren maar twijfel

WCEendT

Ik zie Japan twee keer scoren.

Matt89

Nibali staat er altijd!

Jun Allrich

de Belgen ook!

jsprunk

Ik denk dat Nibali zeker top 5 rijdt, maar of hij ook een goede keuze is voor Scorito heb ik meer twijfels bij.

zomaareens

Oke..nibali of landa?

WCEendT

Nibali.

basraar

hoi ik ben neefje van kevin kunnen jullie ook sprintteam voor mij maken wel graag serieus

Jun Allrich

landa

WCEendT

'@Basraar
Nibali

of

Landa

Matt89

Bas en Kevin. Jullie zijn serieus raar.

Zadelpen

Mooi, Froome speelt mee. En dan staat mijn team weer rotsvast. Mijn team is zelfs zo goed dat wij in het kader van fair play overwegen met slechts 19 man te starten.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Moeilijker dan.. nibali landa porte. 2 van de 3. Teampunten buiten beschouwing gelaten. Puur op daguitslagen welke volgorde punten halen?

Laatst gewijzigd
WCEendT

1. Nibali
2. Alle forumgebruikers
3. Porte
4. Rest van de wereld
5. Landa

davidavid

'@zomareens
Eerst de daguitslag van de eerste etappe, dan die van de tweede, vervolgens de derde enzovoort

Jori

Laatste dilemma: Chavanel of Froome?
Chavanel zal juist gesteund worden door het publiek, waar er toch wat aversie richting Froome zal zijn. Bovendien zou Chavanel nog een wonderzakje open kunnen trekken, na de hele Froome affaire zullen ze niet meer op hem letten

04398

'@jori, Chavanel gaat de tour winnen ik zou voor hem gaan

WCEendT

Hmmm ik zou voor Voeckler gaan, snap deze overweging echt niet Jori...

Thijmen1411

Wat is het toch heerlijk om dit forum te lezen af en toe, heb heel wat pagina's geskipt maar als ik nu meelees, is het enige wat ik gemist heb een grijns op mijn gezicht bij de goede sarcastische opmerkingen hier. Geen spijt, al is een grijns op m'n gezicht zo af en toe ook niet verkeerd :)

dogoe

Zakarin of fuglesang? (en dan kan ik eventueel uran "upgraden" naar thomas) en twijfel of ik landa eruit moet schoppen. 16e in zwitserland is niet echt geweldig, al is zijn opbouw anders vanwege zijm voorseizoen. Dan kan ik landa eventueel ruilen voor bardet of yates.

Daarnaast zoek ik nog iemand voor de bergtrui, majka een veilige keuze? geen super resultaten dus hopen dat hij voor die trui gaat ipv ak.

Iemand suggesties?

Jori

'@ WCEendtT: Gekke-bekken-trekkende-Voeckler? Jou kan ik ook niet serieus nemen he

hartstikkebedankt

Doet Virenque nog mee voor de bergtrui? Ik zag wel veel Franse ploegen aan de start. Daarnaast zoek ik nog naar een renner genaamd 'No Brainer'.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 87 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.