Scorito Tour 2018

1 2 ... 88 ... 255 256
04398

Na jaren puzzelen staat mijn team eindelijk. Voor zo voor het zo blijft tot zaterdag waarschijnlijk nog 100 keer veranderen en dan achteraf spijt krijgen dat je niet gewoon voor je eerste team ging.

Super Pozzovivo

Waarom nemen ze bij Bora die Ackermann niet mee, lekker naast Sagan.

fietsumerin

Wat denken jullie van zabel? Mocht kittel erg tegen vallen dat hij mischien wat puntjes zelf sprokkelt

Laatst gewijzigd
Rebellin

Kiest er hier iemand om zowel Tom als Christopher thuis te laten i.v.m. giro? Zij zijn vrijwel de enige renners die de dubbel doen. Als de combinatie door deze extra week zo goed te doen zou zijn, waarom kiezen andere teams daar dan niet voor?

Teams die andere renners opstellen:
BMC = 8
Quickstep = 8
FDJ = 8
Movistar = 8
Bora = 8
LottoSoudal = 8
AG2R = 8
Cannondale = 8
Bahrain = 7
LottoNL = 7
Mitchelton = 7
UAE = 7
Sky = 6
Astana = 6
Sunweb = 5

elstupidoloco

'@fietsumerin

Ik vermoed dat Zabel wat meer sprokkelt als kittel in vorm is. Kan daarnaast in dit deelnemersveld best wel eens naar plek 15-20 rijden, met mogelijk een keer een 10e plaats.
En gokken op uitval van kittel kan natuurlijk altijd. Dan kan hij wat regelmatiger naar plaats 10 rijden.
Ik zou Zabel altijd verkiezen boven boudat in ieder geval

Super Pozzovivo

denk aan hagen

BoogerdJ

Afgelopen week kwam ik de neef van Johnny Hoogerland tegen in een kroeg in Middelburg. Blijkt dat 'ie vol voor de bolletjestrui gaat. Gaviria out, Johnny in. Opeens 4.25M over. Iemand suggesties?

Pietje Precies

Zeker BoogerdJ, van Hummel is een koopje voor 2 miljoen!

WCEendT

Ik neem Boogerd voor de bollen, had hetzelfde van jou verwacht.

wesley1983

Ik geef de voorkeur aan Blijlevens!

Mensen is het niet gezelliger om zelf je renners te kiezen,want dit gaat pagina’s ver al de verkeerde kant uit. Is voor iedereen moeilijk en de prijzen lijken echt wel te kloppen (buiten een paar maar die zijn al volop genoemd geweest). Dus doet er gewoon toe welke renner je liefst ziet rijden of voor supportert, of van welke renner je zelf meer verwacht dan diezelfde geprijsde renner (bvb. Bardet-Nibali-Landa). Ik heb 20 renners geselecteerd in het begin en daar zijn nog altijd 18 ervan dezelfde. Enkel Laporte erin gefietst i.p.v Bouhanni en een upgrade daardoor van een AK-renner. Volg jullie eigen gevoel!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Sunweb over Matthews: “Michael has picked out stages that are highly suited to him and he will have the freedom to go for the stage result once Tom is safe in finals, but we don’t expect for the way he has prepared for this tour and his goals to go there and win bunch sprints.”

Dit laat ook een beetje open of hij wel of niet meesprint in de vlakke etappes...

vasnd

Gert Jacobs of Landa. Lastig.

Zadelpen

Opvallend dat nu het over Gert Jacobs gaat ineens iedereen wijselijk zijn mondhol gesloten houdt.

zomaareens

Haha die mattews he

Koenniiee

Ik denk dat iedereen daar wel doorheen prikt, @ quotes Matthews. Hetzelfde geldt voor onze vriendelijke Noor, die echt niet af gaat wachten of Cav 18e of 20e wordt als 'ie ziet dat het niet lekker loopt. Plaatsje op de eerste rij..

Laatst gewijzigd
mik-hail-tal

Een nieuwe dag , een nieuw vraagteken.
Barguil + Kruijswijk of Tejay + Roglic
Bolletjes barguil? Is Barguil fit ? Is 3 weken te lang en zakt Roglic door het ijs ? Heeft Kruijswijk die befaamde goede 3e week ? Tejay teamputen, TTT, eindelijk die doorbraak ?
Ja, hier ben ik wel weer een dagje zoet mee.

jsprunk

Het verschil tussen Matthews en Hagen is alleen 2M ;)

Koenniiee

Dat is zonder twijfel Tejay met Roglic. Barguil met Kruiswijk is veel te onzeker qua opstellen, maar wel iets grotere kans op bollen. Al kun je Roglic voor bollen ook wel opschrijven als hij na een mindere dag focus gaat verleggen. Teampunten zijn er voor Tejay en Roglic, bij Barguil wat onzeker, natuurlijk.

zomaareens

Ik zie Hagen nog vaker meesprinten dan. Matthews laat gewoon lopen denk ik

billykiemeney

Nibali

of

Fuglsang & Quintana / Martin & Quintana & Thomas

Abdoe

Ik zou voor Gertje gaan. Die teampunten voor Van Poppel tikken lekker aan. Mooi koppeltje toch?

Laatst gewijzigd
BoogerdJ

Thanks Pietje, dat kennie meer mis gaan

vasnd

Ik kan er niets aan doen, maar in het rijtje Quintana/Valverde/Landa zie ik de oude meester toch weer als grootste puntenverzamelaar.. Tenzij Landa het op zijn heupen krijgt en als breekijzer voor lange solo's wordt weggestuurd. Ik overweeg toch steeds meer om de Movistars te passeren, maar er staat er straks ongetwijfeld een top 5 AK. Quintana dan toch weer maar dan zonder Scorito score die de 5M waard is. Argh. De alternatieven zijn minstens zo lastig/onzeker!

zomaareens

Ik zie met de controle van sky ook landa niet een paar etappes wegrijden. quintana zal er wel 1 pakken bergop.

kevinraar

we moeten boycotten en allemaal een team maken zonder froome erbij

1 2 ... 88 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.