Lukaku was ook niet best. Er kwamen toch redelijk wat ballen goed voor de pot. Maar Lukaku was nooit in de buurt, alsof hij zich bij voorbaat al kansloos achtte. Dembele was idd een dissonant. Engeland heeft geen kans tegen dit Frankrijk, Kroatië wel. Maar hoe het morgen gaat weet ik niet.
In het systeem van Dechamps is Giroud gewoon super belangrijk inderdaad, al twee toernooien lang. Dat hij niet kan voetballen is niet eens belangrijk.
De Fransen spelen binnen hun mogelijkheden eigenlijk verschrikkelijk voetbal, maar het is echt enorm lastig om van ze te winnen. Ik zie ze de finale eigenlijk ook gewoon niet verliezen. Maar zou het prima vinden als we verrast worden.
Ik vind dat Frankrijk verdiend gewonnen heeft. Hadden controle enige dat ze niet goed deden was de wedstrijd in het slot gooien. Vind de reacties van de Belgen mbt antivoetbal ook overdreven. Tegen Brazilië was hun 2e helft niet anders. De Belgen hadden samen met Engeland de makkelijkste poule dit WK. Tegen Japan goed gespeeld nadat de wonder kopbal van Vertonghen er in vloog verder zeer matig tot zeer slecht. De eerste helft tegen Brazilië zeer goed gecounterd. Volgens mij kijken ze behoorlijk met een gekleurde bril naar dit toernooi. Frankrijk was gewoon beter punt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.