WK voetbal 2018

1 2 ... 9 10 11 12
Pietje Precies

'@Jun, ik begrijp inmiddels waarom Dembele de voorgaande wedstrijden op de bank zat ;)

Jun Allrich

tja ik begrijp echt niet wat jullie daar in zien...

nickdt

België terecht verloren.

Chadli op het veld. Tikkie Breed, Tikkie Terug maar diepgaan ho maar. Alles door het midden in de fuik.

tendam

Frankrijk speelde met 10 man... heeft die Giroux één bal goed geraakt? Ze waren niet zo goed als Brazilië, maar wel beter dan de Belgen, dus terecht gewonnen. Mbappé is ongelooflijk.

Laatste man

Frankrijk speelde niet beter, stond als een blok. Powerhouse verdedigen. Giroud heeft heel veel goed gedaan, alleen dan wel verdedigend. Gewoon 10 man voor Lloris en dan counteren met Griezmann en Mbappe.

Belgie net niet goed genoeg en miste wat creativiteit om er door te komen.

ti-raleigh

Lukaku was ook niet best. Er kwamen toch redelijk wat ballen goed voor de pot. Maar Lukaku was nooit in de buurt, alsof hij zich bij voorbaat al kansloos achtte. Dembele was idd een dissonant. Engeland heeft geen kans tegen dit Frankrijk, Kroatië wel. Maar hoe het morgen gaat weet ik niet.

KJP

In het systeem van Dechamps is Giroud gewoon super belangrijk inderdaad, al twee toernooien lang. Dat hij niet kan voetballen is niet eens belangrijk.

De Fransen spelen binnen hun mogelijkheden eigenlijk verschrikkelijk voetbal, maar het is echt enorm lastig om van ze te winnen. Ik zie ze de finale eigenlijk ook gewoon niet verliezen. Maar zou het prima vinden als we verrast worden.

Jacco van Stierop

Vond België sterk spelen de eerste helft, had Frankrijk iets aanvallender verwacht. Maar de Belgen misten de scherpte en creativiteit en de Fransen vormen een heel sterk collectief.
Van wat ik heb gezien zijn Hasard en Modric de spelers van wie ik het meest heb genoten dit WK.

Pietje Precies

En Giroud kan nog behoorlijk goed voetballen ook. Hij mist alleen wat snelheid.

theking

Ik vind dat Frankrijk verdiend gewonnen heeft. Hadden controle enige dat ze niet goed deden was de wedstrijd in het slot gooien. Vind de reacties van de Belgen mbt antivoetbal ook overdreven. Tegen Brazilië was hun 2e helft niet anders. De Belgen hadden samen met Engeland de makkelijkste poule dit WK. Tegen Japan goed gespeeld nadat de wonder kopbal van Vertonghen er in vloog verder zeer matig tot zeer slecht. De eerste helft tegen Brazilië zeer goed gecounterd. Volgens mij kijken ze behoorlijk met een gekleurde bril naar dit toernooi. Frankrijk was gewoon beter punt.

pirazzi

Leuk een finale Frankrijk - Engeland.

Laatste man

Engeland zwijnt al het hele toernooi. Matige poule, schijnvertoning tegen Belgie, geplaagd Colombia met penalties verslagen, matig Zweden en nu een vermoeid Kroatie. Net had het best een pingel kunnen zijn.

Pietje Precies

Het is wel vaak negatief in dit topic! Maar ze hebben zeker geluk gehad met hun schema. Ben benieuwd of ze Frankrijk partij weten te bieden.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Kroatië komt terug.

Laatste man

Negatief? Ik vind Engeland gewoon niet zo denderend dit toernooi. Het zit ze veelal mee. Tereijl ze wel wat leuke spelers hebben (Rashford??).

En nu weer, naar achteren lopen hele 2e helft. Prachtgoal Perisic!

Edit: paal! Mazzel.

Laatst gewijzigd
nickdt

Jaaaaaaaa Kroatiëee.

Laatste man

Weergaloze halve finale! Wat een hartstocht en voetbal van de Kroaten.

Modric oe la la!

Laatst gewijzigd
FDJ

Frankrijk-Kroatie prachtfinale!

En Belgie-Engeland voor plaats 3 ook een prima potje.

Wel belachelijk dat de 2 Belgen van Chelsea de Fransen anti voetbal verwijten... overigens hebben de Belgen gewoon een koekje van eigen deeg gekregen. Zij bestreden Brazilië precies zo.

Jacco van Stierop

Mooi dat we Modric in de finale zien!
Wedstrijd spannend maar kwalitatief toch een stuk minder dan die van gister.
België zou het toernooi eervol moeten kunnen afsluiten.

FDJ

'@Koel zouden ze die in Brazilië ook al gestart zijn? Of in Japan? Bestreden met eigen tactiek en dan geen plan B hebben. Accepteren en doorgaan.

En Hazard en Courtois zsm weg bij Chelsea. Dat anti voetbal daar...

leegloper

Lekker 1-0 geschwalbeld door Griezelman.

Jun Allrich

Tja de VAR....

zij maken de wereldkampioen zoals ik al eerder aangaf...

kielabokki

Worden misschien nog wat foutjes gemaakt en dingen over het hoofd gezien maar die VAR is natuurlijk wel een enorme verbetering.

Jun Allrich

dit was toch geen penalty...

KJP

Vond dit wel heel discutabel..

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.