WK voetbal 2018

1 2 ... 9 10 11 12
KJP

Inderdaad, eigenlijk worden ze beide gedwongen in een tempo te spelen dat ze helemaal niet aankunnen. Denk eerlijk gezegd dat ook James geen verschil had gemaakt nog hier, Colombia levert toch vrijwel iedere bal in als ze over de middellijn moeten komen.

theking

Volgende wedstrijd tussen engeland en zweden is toch een beetje als manchester united tegen barnsley. Als je de selecties naast elkaar legt. Dat mag Engeland natuurlijk nooit laten liggen aangezien de zweden spelen op een manier die de engelse spelers wel moet liggen

Pietje Precies

Tja, die nare Zweden met hun lelijke stijl hebben ondertussen al wel een poule met Frankrijk en Nederland overleefd. Hebben Italië in de play-off uitgeschakeld, zijn in de poule boven Duitsland geëindigd en hebben ondertussen ook Zwitserland uitgeschakeld. Hoe vervelend hun stijltje ook is, slecht zijn ze zeker niet.

skylimit

'@Pietje Precies De Zweden kunnen er geen pepernoot van. Barsten alleen van het geluk. Hadden nooit op dit WK mogen staan door het onterecht afgekeurde doelpunt van Bas Dost.

Pietje Precies

Die wedstrijd hebben ze zeker geluk gehad, maar die prestaties die ik net opnoem behaal je niet alleen met geluk. Daar heb je ook kwaliteit en een goed strijdplan voor nodig. Ik denk dat veel clubs geïnteresseerd zouden moeten zijn in de bondscoach Janne Andersson.

tendam

Precies, dit is natuurlijk geen geluk meer. Ik zie ze ook zo van Engeland winnen, zo'n geweldige ploeg is dat niet. Ik vind hun no-nonsense bondscoach een verademing, een soort Volvo in menselijke gedaante. Zet dat eens naast die clown van Argentinië.

josemanuelfuente

Bij het WK van 2026 met 48 ploegen gaan bijna alle ploegen 4-4-2 spelen, ik gruwel er nu al van .....

rennerske

Zweden is een minder kwalitatieve voetbalvariant op de Sky-trein: hoogst effectief maar killing voor de amusumentswaarde.

tendam

Met als verschil dat de methode-Sky is gebaseerd op een surplus aan talent, en de speelstijl van Zweden juist niet.

rennerske

'@tendam
Dat schrijf ik toch ook: “ minder kwalitatieve” , maar oké , jij je punt, er had beter: “ minder talentvolle” , kunnen staan.

kevinraar

2-0 voor België

KJP

Had ik totaal niet verwacht Dit, maar de Belgen spelen na de 1-0 heel erg slim.

tendam

De Belgen counteren er lekker op los. Duidelijk de Brazilianen goed bestudeerd. Doet me denken aan de Nederlanders op het vorige WK.

EddyB1958

Nog 50 minuten bibberen.

rennerske

'@tendam
Met als verschil dat de Belgen op een surplus aan talent kunnen bouwen, en Nederland destijds niet.

KJP

Sneijder, Robben, van Persie op dat moment....

KJP

Het zat de Belgen bepaald niet tegen, maar de droom aanval was wel heerlijk om te zien. De Bruyne, Hazard, Lukaku en Courtois, dat is toch wel heerlijk om te zien.

Jacco van Stierop

Prachtige wedstrijd, erg spannend.
Heel mooi voor de Belgen, genoten van met name Hasard.
Wordt een mooie pot tegen de Fransen, die ik iets hoger inschat, misschien wel het meest overtuigende team dit WK.

nickdt

Lekker België. En Damn, wat is die Neymar een baby zeg.

rennerske

'@KimJungPoel
Vlaar- deVrij- Blind-Martins Indi- deGuzman- Cillissen-Janmaat

tendam

'@rennerske
Nou, dat valt nou ook wel weer mee... Nederland had toen de beste speler van het toernooi voorin lopen.

België was vandaag niet kwalitatief beter dan Brazilië, dat mogen we toch wel concluderen? Ze hebben alle geluk van de wereld gehad. Maar dat moet je soms hebben als je wereldkampioen wilt worden.

KJP

Ja nouja wel wat minder in de linies erachter, maar je ziet vandaag dat een paar sterspelers genoeg kan zijn. Brazilië had ook een surplus aan kwaliteit, maar België heeft slim gespeeld, mazzel gehad met het scoreverloop en geen pech in de tweede helft.

Zou leuk zijn mochten ze dit kunnen herhalen tegen Frankrijk, maar ik vrees er (wederom) voor.

Laatst gewijzigd
nickdt

'@TenDam

Brazilie had mazzel dat Neymar er niet werd afgestuurd met 2x geel en Fagner had ook al veel eerder een gele kaart moeten hebben.

rennerske

'@ Kim @ tendam
Tuurlijk, België kwam goed weg, Brazilië is een absolute topploeg , maar dat poetst niet weg dat die Belgies ook op basis van kwaliteit zo ver zijn geraakt. Toch?

FDJ

Alle geluk van de wereld gehad. Voor die eigen goal moet het al 2-0 voor Brazilie zijn natuurlijk. Gelukkige eigen goal en een counter.

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.