Sportpools Vuelta 2018

« 1 2 3 4 ... 7 8
aart-sportpools

De Vueltapoule is zojuist geopend!

Ab Normaal

Dank! Lekker puzzelen. Grote vraag zal zijn: wie rijdt er om te winnen en wie als voorbereiding op het wk.

KJP

Zit in ieder geval één enorm koopje tussen. ;)

bakfiets

Leuk! Ik moet zeggen dat ik het invullen van sportpools behoorlijk lastig vind. Ik doe nu mee voor mn 7e rond geloof ik en begin steeds beter te snappen hoe ik moet selecteren. Dat maakt het leuk trouwens.

bakfiets

'@kimjungpoels. Dan denk ik dat we dezelfde op het oog hebben. Ik heb namelijk al maanden 1 naam in gedachten die ik sowieso de Vuelta mee neem en dat is idd echt een koopje.

Verder is de Vuelta altijd even afwachten nar d berichten ban renners die uiteindelijk voor een klassement willen gaan.

Silent Hill

Als jullie nu nog enkel willen zeggen over wie het gaat ?

Poeksel

Jetse Bol natuurlijk.

KJP

Nee, ik ben natuurlijk niet zo'n open boek, man.

ONCE

achternaam begint wel met een B, maar is geen Bol :P

Ab Normaal

En de kluns ook al gespot.

dvansteenis

'@KimJungPoels hahahaha ik dacht ook al aan Sven Erik Bystrøm!

pirazzi

Misleiding alert!

Ajvenema

Ja, ik heb Mn kluns ook al gevonden, mocht ik de punten nodig hebben...

hidde250

Jan Bakelants natuurlijk!

Gerrit Glomser

Waar is Brändle als je hem nodig hebt of Bookwalter of Bennati, Boom of Bohorquez...

Onbekende gebruiker

Nou, iedereen heeft de B inmiddels gespot, dat is al één renner waarop we het verschil niet gaan maken!

Gaat Sagan eigenlijk rijden, heeft hij dat aangekondigd? Of als training voor het WK?

Heeft iemand al iets gelezen over eventuele klassementsambities van Valverde? Of horen we aan het eind van Unzue dat ie 'blijkbaar' toch geen klassementsambities had?

Milanos Kateros

Valverde 4 punten is aardig duur. Of zijn er veel aankomsten voor hem? Eens ff het parcour onder de loep nemen..

KJP

Buchmann moet eigenlijk minimaal 1, maar in mijn ogen zelfs 2 punten gaan kosten. Anders is het helemaal geen keuze of je hem moet nemen.

ezequiel

De la Cruz 3 punten en mannen als Quintana, Pinot, Aru maar 2 punten kan je toch niet serieus nemen?

Milanos Kateros

Waarschijnlijk door het team en niet zozeer de renner zelf. Maar indeed, beetje vreemd.

Zojuist het parcours geanalyseerd en ik vind het echt een pain in the ass. Zoveel onvoorspelbare aankomsten.
Aankomsten waar aanvallers de kans hebben om weg te springen ten koste van sprinters..
Aankomsten waarvan je niet goed kan voorspellen of er uberhaupt sprinters overblijven, waardoor snelle mannen die aanklampen kunnen winnen
Aankomsten waar puncheurs een kans maken, maar voor hetzelfde geld ook gewoon de klassementsrenners als eerste boven zijn...

Ab Normaal

'@Milanos
Interessant dus. Ik moet het parcours nog bestuderen.
He is ook afhankelijk welke sprinters er starten.
Als bijvoorbeeld Viviani start, weet je wel zeker dat er ern ploeg is die er alles aan doet om er een sprint van te maken en is de kans groter dat zulke etappes toch een sprint opleveren.

Voor mij is er maar 1 echt belangrijke vraag: wie rijdt de Vuelta puur ter voorbereiding en wie rijdt er om te winnen.
Van De La Cruz weet je in ieder geval dat ie rijdt om zo hoog mogelijk te komen, dat is van types als Aru, Pinot en Valverde nog maar de vraag.

Sprinters hebben geen kans op het WK. Die zullen dus rijden om te winnen.

Milanos Kateros

'@Ab: Zeker interessant, ik ben benieuwd wat jij er van maakt.
De vlakke ritten vind ik toch vaak redelijk zwaar, waardoor ik pure sprinters weinig kansen toedicht (2 echte sprintritten zitten in de laatste week ook). Een Trentin en Sagan kunnen dat uiteraard wel. Dat van het WK is ook een moeilijke inderdaad. Denk je dan dat die mannen de Vuelta ook niet van plan zijn uit te rijden?

Poeksel

Als Sagan meedoet zal ie inderdaad niet van plan zijn uit te rijden.

aart-sportpools

Is al bekend wat Landa gaat doen? Hij wordt van diverse startlijsten afgehaald, alleen een bron heb ik nog niet kunnen vinden.

Imbatido

Het lijkt me bijna niet mogelijk, maar Movistar heeft het niet uitgesloten dat hij meedoet.

https://twitter.com/Movistar_Team/status/1026083743394684928

« 1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.