Sportpools Vuelta 2018

1 2 3 4 ... 7 8
Ajvenema

Toch neig ik nu sowieso eerder richting Quintana dan Landa in mn selectie:)

Ab Normaal

Maar als ie meedoet zal het niet om de knikkers zijn. AK knikkers welteverstaan.

Milanos Kateros

Dan zal Landa wel meegaan om Quintana te ondersteunen toch?
Wie neemt Bahrain mee als kopman eigenlijk?

Poeksel

Ongetwijfeld één of meer van de broers (niet Antonio).

Laatst gewijzigd
Filipo

Lijkt me toch echt sterk dat Landa meedoet. En als hij meedoet, verwacht ik niet dat hij de sterren van de hemel gaat rijden.

pirazzi

Rehabilitatie komt wat vreemd over in dit verband, gelukkig zijn er 13 betekenissen van: http://www.encyclo.nl/begrip/rehabilitatie

Xill

Weet iemand waarom ik geen deelnemers uit mijn eigen subleague kan verwijderen? Ik krijg alleen 'Het verwijderen van de subleague leden is niet gelukt' te zien.

niek53

'@Xill Misschien heb je het scherm open staan, maar ben je niet ingelogd? De oplossing zou in dit geval opnieuw inloggen zijn.

Ik ben maar gestart met het aanmaken van een spreadsheet en het parcours verkennen. De tour was een mislukking met volledig vertrouwen in de drie van Movistar en Froome. Dezekeer een poging te vertrouwen op de cijfers!

Gerrit Glomser

'@Milanos
De Izagirres kunnen wel redelijk klassement rijden in de middelgrote ronden dus die zullen wel de kopmannen zijn.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Met "Ongetwijfeld één of meer van de broers" bedoelde ik niet alleen de broers Izagirre...

Gerrit Glomser

Is nog niet bekend of Vincenzo deel gaat nemen.

Poeksel

Daarom.

Milanos Kateros

De Izagirres staan inderdaad al op de startlijst, maar hebben toch ook al een Tour gereden.. en Nibali met zn rug een groot vraagteken. Ben erg benieuwd.

Poeksel

Maar ze reden de Tour als knecht/aanvaller, dat is toch anders dan 'm als kopman rijden.

Phoenix0000

Yates en Yates ook samen de Vuelta?

mschuts

Verwacht A. Yates niet in de Vuelta.

ONCE

Adam Yates is al bevestigd voor de Colorado Classic, dus ik verwacht dat hij de Noord Amerikaanse route (Quebec en Montreal daarna) gaat afleggen richting het WK.

aart-sportpools

Al iets bekend over Vincenzo Nibali? Ik zie hem op diverse startlijsten verschijnen..

pirazzi

Ja hij gaat van start in de Vuelta maar zonder klassementsambities. Meer als voorbereiding op het WK.

Laatst gewijzigd
aart-sportpools

Nibali reed in 2013 een ijzersterke Vuelta in voorbereiding op het WK en deed dat WK serieus mee om de knikkers. Lastig inschatten wat waar is van de uitspraken die renners vooraf doen. Ik denk dat ie precies het tegenovergestelde doet. Volle bak voor een klassement dus.

hill

Zal dus vooral weer afwegen worden tussen Vuelta en wk ambities per renner. Dit jaar dus met name een wk waar (ras) sprinters niet eerder naar huizen moeten? Ook nog parcours goed bekijken of er voldoende sprint etappes aan het einde zijn. Trui is meestal niet niet oververtegenwoordigd met sprintertjes pur sang...

Super Pozzovivo

Visconti is trouwens ook best in vorm tijdens rondje van Oostenrijk

Super Pozzovivo

Verwacht van Nibali dat hij wat etappes pakt om zijn vorm te vinden.

Super Pozzovivo

Weet iemand hoe het momenteel met Tiesj Benoot is gesteld, heb na zijn ongelukkige tour de France niets meer vernomen.
Wel een interessante renner in mijn ogen voor de Vuelta dit jaar.

pirazzi

Hij heeft 1 zwart punt en staat op de startlijst. Doet ook mee voor het jongerenklassement.

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.