Sportpools Vuelta 2018

1 2 3 4 ... 7 8
Ab Normaal

Ja, hier ook hoor. Sportpools is sneller up to date dan Scorito :D

Milanos Kateros

Alleen Cofidis stelt maar 7 renners op?

ivo001

Vreemd, ik zag straks bij een aantal ploegen maar 5 renners staan, maar nu zie ik inderdaad de renners die ik miste!

Edit: Denk dat ik in de war was omdat ik had gefilterd op renners zonder zwarte punten ;)

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Ik schijt nou wel een beetje in mijn broek vanwege het feit dat ik Porte in mijn team heb..

Aru, Uran of Kruiswijk erin fietsen en een punt overhouden beter?

Ab Normaal

Ik heb nog plek voor één nul punt sprinter.
ZIt te denken aan Aberasturi of als alternatief Sarreau of Consonni.
Iemand nog iets specifieks vernomen over 1 van deze heren of een briljante ingeving?

Silent Hill

Ik zag ergens passeren dat je Soto (wie ?) moet selecteren.
Schijnt heel veel punten te zullen pakken.

Silent Hill

En nog even terug gekeken naar vorig jaar: Van Asbroeck pakte toen 64 ptn.
Dit staat nu op Sporza:

Een van die knechten is Tom Van Asbroeck, de "snelste man" van de selectie volgens sportief directeur Juanma Garate. "Hij weet dat hij de ploeg moet helpen, maar hij zal zeker zijn kansen krijgen, zeker in een uitgedunde sprint", zegt Garate.
"Ik wil graag wat mooie resultaten behalen in de sprint", bevestigt Van Asbroeck. "Misschien zelfs een overwinning boeken. Mijn conditie en voorbereiding zijn perfect, dus alles is mogelijk."

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ja, heb het gezien, maar zijn resultaten zijn allerbelabberdst dit jaar, dus geloof nooit dat hij die prestatie van vorig jaar gaat herhalen. Soto heeft het bij mij afgelegd in de vergelijking met Aberasturi, net als Gibbons.

Silent Hill

In het voorjaar moest hij knechten voor Sep, in rittenkoersen en Giro gingen ze voor Modolo. Nu krijgt hij zijn eigen kans. Een beetje te vergelijken met De La Cruz: een heel jaar in functie van, nu mag hij het bewijzen. Of hij dat kan, dat is nu aan hem.

Met de vorm zit het wel goed. Die laatste ritten in BBT waren niet bepaald voor doetjes, en daar zat hij er toch nog mooi bij. Ik heb net zelf in mijn team gepraat :p

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Aart!!! Waar blijft die verdomde "maak definitief"-knop?

Onbekende gebruiker

Ok, zo lang we nog idiote last minuten wijzigingen aan kunnen brengen gooi ik de knuppel hier maar in het hoenderhok.

Kluns:
Nibali vs Porte vs DLC voor 3 punten
Sagan vs Valverde voor 4 punten.

Nibali, Valverde en Sagan trainen voor WK maar rijden waarschijnlijk wél uit, Porte heeft nooit meer dan 84 punten gehaald maar kan uitvallen, DLC heeft nog nooit echt gepresteerd.

Wat vinden jullie?

JapieJapo

ik had al moeite om alle punten op te krijgen dus ik heb een 0 punter als kluns....

Ab Normaal

Nibali en Sagan zou ik nooit doen.
Ik twijfel tussen DLC en Valverde, waarvan DLC een punt of 60 haalt verwacht ik. Valverde kan minder, maar ook zomaar 150. Vind je dat risico waard? Wat ga je met dat ene extra punt doen?

Bij mij zou ik van Kwiat Pinot maken.

elrio

Ik zou nooit van Kwiat Pinot maken, dan zou ik nog liever een extra zwart punt niet gebruiken...

stievun

'@SammySosa,

Ik zat zo ongeveer met dezelfde kluns twijfel en heb nu toch maar gekozen voor een betrekkelijk veilige twee punts kluns en Martin verruild voor een aardige nulpunter.

Heb overigens nog nooit zo vaak m'n sportpools selectie gewijzigd als deze week. Gewoon teveel leuke 0 en 1 punters en veel 2+ punters die onzeker zijn...

Onbekende gebruiker

Nou, ik had Rolland, maar dat vond ik op zichzelf al een risico. Ik heb Hart vervangen door Kelderman. Die zie ik met een beetje geluk podium rijden. Is nog de vraag, Sagan of Valverde. Normaal zeg ik, nooit een sprinter nemen als kluns, maar voor de Vuelta geldt misschien nog wel meer, nooit een puncheur nemen als kluns.

Ik twijfel nog.

Laatst gewijzigd
aart-sportpools

Handig voor op de keukentafel / salontafel: https://www.sportpools.net/startlijst-vuelta-2018.pdf

pirazzi

Dat is een mooie startlijst. Daar staat Michael Storer met de vlag van Australië op maar in de rennerslijst van de Vuelta pool staat bij hem de vlag van Albanië.

kielabokki

Hee Aart, zal niet snel zeuren over prijzen.. maar Buchmann 0? Wat was daar de gedachte achter?

Ab Normaal

Zijn historie waarschijnlijk.
Is ook niet echt een puntenpakker.

kielabokki

Een Egan Bernal al helemaal niet. 0 punten he, niet 1 of 2. 0.

ajvs

Zitten sws vrij veel goeie 0 punters tussen deze Vuelta

berggie1987

Wie denken jullie dat meer punten gaat halen? Dennis/Teuns of een tweederangssprinter als Sarreau/Walscheid/Consonni/Aberasturi?

kielabokki

Ja ik heb zoveel punten over dat ik moet kiezen welke 0-punters ik meeneem ipv andersom. Bizar.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Dito, of nouja, ik heb er één thuisgelaten die ik eigenlijk wel had willen nemen.

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.