Sportpools Vuelta 2018

1 2 3 4 ... 7 8
MauRisico

Doe graag mee!
Hoe kan ik me aanmelden voor de subleague?

Onbekende gebruiker

Wachtwoord is volgens mij: lippuner

Vazilii

Hopelijk bij de Vuelta de uitslag update weer iets sneller dan nu met Hamburg voor de Eendagskoersen ;P

Milanos Kateros

Iemand al DE ultieme kluns gezien? Ik tast nog in het duister

OliverNaesen

Juist bij de renners met veel zwarte lijst punten valt nu wel iets te halen, aangezien een aantal de Vuelta rijden als voorbereiding op het WK

Ab Normaal

Ik vind het een zeer, zeer interessant parcours, heb het eens uitgebreid bestudeerd.
Aart, wat heb je Sagan ruk geprijsd. Pfff, voor 5 was ie zeker thuis gebleven en met 3 ging ie zeker mee.
Ik breek echt mij hoofd over Sagan.

Is uitstekend in het pieken naar zijn doelen en kan ook rustig zijn voorbereidingskoersen anoniem meedraaien.
Maar wat is nu zijn doel? Hij kan toch niet serieus denken dan hij kans maakt op het WK? En andere doelen zie ik niet, ja, een parcours dat op zijn maat gemaakt is!
Aan de ander kant: als hij er zelf echt van overtuigd is dat hij kans op het WK heeft, kan hij ook gewoon de halve Vuelta lekker in de buik van het peloton blijven.....

Ajvenema

Moet Buchmann niet ook meedoen voor de jongerentrui?

Onbekende gebruiker

Carapaz 2 punten, toe maar!

bakfiets

Het jongerenklassement is ook bij sportpools het combinatieklassement toch?

Ab Normaal

Nee, echt het jongerenklassement.

ivo001

'@Ajvenema
Date of birth: 18th November 1992 (25)

Jongerenklassement is voor renners geboren op of na 1 januari 1993.

Ajvenema

'@ivo001 oja, ik dacht eerder bij Formolo wel een zwarte jongeren stip te zien terwijl die ietsjepietsje ouder is, maar die is nu ook weggehaald...

bakfiets

Dankjewel. Goed om te weten dat het het jongerenklassement is;-)

Vazilii

Sagan had ik in de Tour niet mee. Dat heb geweten. Staat er voorlopig op, al zal die de Vuelta anders beginnen allicht. Was er in Hamburg nog niet klaar voor in ieder geval. Toch weer twijfelgeval

aart-sportpools

'@Abnormaal

Graag gedaan!

Bergbeklimmer

'@Sammysosa: vind je dat veel voor Carapaz ja?

Bergbeklimmer

'@Sammysosa: vind je dat veel voor Carapaz ja?

Milanos Kateros

Hoeveel sprinters nemen jullie mee? Heb er nu 3, waaronder Trentin. Voor de rest veel klassementsmannen en puncheurs.. opnieuw kan ik Porte op de één of andere manier niet links laten liggen voor 3 punten..

Ab Normaal

Ik denk slechts twee sprinters.
Het hebben van veel sprinters is me in de Tour zeer slecht bevallen.

Blijf wel twijfelen over Sagan...

ivo001

Ik heb er nu 3, maar begin nu te twijfelen om Nizzolo en G Bennett maar in te ruilen voor Porte + Walscheid.

Ab Normaal

Walscheid? Die is veel te zwaar. Dan zou ik eerder Sarreua overwegen.

elrio

Ik heb 4 sprinters, doordat Viviani meedoet is de waarde van de andere 2de rij sprinters omhoog gegaan, want als QS wil dat het een sprint wordt dan gebeurt dat ook meestal. Heb dus Viviani + 1 1pt sprinter en 2 0pt srpinters. En als ik het parcours bekijk zie ik meer sprintkansen dan ik oorspronkelijk gedacht had.

Onbekende gebruiker

'@Bergbeklimmer: ik vind dat teveel voor Carapaz ja.

ivo001

Ik heb geen Porte en geen Trentin, maar weet niet zo goed waar ik de punten vandaan moet halen. Zou Zakarin kunnen vervangen door een van hun, en eventueel G Bennett eruit, maar dan zou ik Nizzolo moeten downgraden naar een 0 punter. (Teuns/Van Asbroeck/Walscheid oid)

Het duurt trouwens wel lang tot de laatste renners uit de definitieve selecties worden toegevoegd.

aart-sportpools

'@ivo001 We zijn al 2,5 week volledig up-to-date :-)

Helpt Ctrl+F5?

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.