Sportpools Vuelta 2018

1 2 ... 5 6 7 8 »
Ajvenema

'@ Ivo inderdaad, ik had m meegenomen voor 80, maar sportpools had het bij het juiste eind:) lijkt toch meer een Meintjes te gaan worden dan een mas...

pirazzi

Tja Fraile haalde 25 punten en had wel 1 zwart punt.

Poeksel

Ik had Buchmann ook overwogen voor 1 punt, maar ik wist wel dat de kans groot zou zijn dat hij niet de bestscorende nulpunter zou worden. Dat ie ruim onder de 50 punten haalde had ik niet verwacht.

Teuns had ik overigens voor 1 punt ook genomen. Net als Benoot helaas :(

Laatst gewijzigd
kielabokki

Achteraf ja. Beetje vreemd om je gelijk te halen over deze renner. En Mas had dus heel wat duurder moeten zijn, achteraf.

Als ik je na week 1 had gevraagd dan had jij Buhmann nog even in je ploeg gezet en Mas er uit.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Wie bedoel je met “deze renner”?

kielabokki

Nee jij niet Poeksel. Maar over Buchmann.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Achteraf is het mooi wonen.
Er zijn altijd renners die beter presteren dan verwacht en renners die minder presteren dan verwacht.
Daarbij is ieder mens altijd een klein beetje subjectief en heeft dus onbewust renners die hij beter vind dan anderen en daardoor hoger aanslaat.

Ik vind dat Aart over het algemeen de zwarte punten goed uitdeelt. Ik heb tenminste vaak iets van: hmm, was ie 1 pt goedkoper, had ik ‘m zeker meegenomen, was ie 1 pt duurder dan zeker niet.

Tuurlijk is het 10 mensen, 10 meningen en laat je het door 10 invullen krijg je 10 verschillende verdelingen.

Ik vind dat Aart het prima doet.

aart-sportpools

Dank Abnormaal!

Heeft al iemand het ideale team uitgezocht?

aart-sportpools

Wat mij vooral opviel:
- 4 hele ‘goede’ klunzen.
- Enric Mas? Elke ronde zit er toch weer een puntenklapper bij die goedkoop is. Thomas en Degenkolb (Tour), Carapaz (Giro). Toch een van de charmes van deze spelletjes.
- Dylan Teuns!

aart-sportpools

En het begint er op te lijken dat Porte structureel overgewaardeerd wordt. Wat gaat die op het WK doen? Ik neig bijna naar 0 of 1 zw volgend jaar..

Ab Normaal

0 neemt iedereen 'm, 1 durven veel ook wel de gok aan.
2 lijkt me ideaal voor Porte.

Ajvenema

Zolang ie voor 3 punten met bijna 1000 mensen meegaat zou ik m gewoon lekker duur houden. Scheelt weer concurrentie. Als ie het dan ineens toch goed doet gun ik het die mensen ook wel, want die hebben waarschijnlijk al jaren een door Ritchie verpest pooltje gespeeld:)

Voor 1 neem ik m absoluut mee!

elrio

Ideale team (volgens mij):

Dylan Teuns 0 124
Benjamin King 0 97
Alessandro De Marchi 0 75
Tony Gallopin 0 65
Enric Mas 1 187
Giacomo Nizzolo 1 94
Bauke Mollema 1 90
Thibaut Pinot 2 173
Steven Kruijswijk 2 150
Rigoberto Uran 2 119
Simon Yates 3 219
Elia Viviani 3 139
Miguel Angel López 4 237
Alejandro Valverde 4 223

Kluns:
Ritchie Porte 3 0

Score 1992

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.