Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 11 ... 120 121
JimKro

Jungels heeft me al vaak verbaasd, maar na zo’n lang klassiekerseizoen zal hij toch niet opnieuw een topresultaat bij elkaar kunnen rijden in de Giro?

jsprunk

Lang klassiekersseizoen? Van de Omloop tot de Ronde alleen de Belgische koersen (en Parijs-Nice tussendoor). Valt op zich wel mee. Hij slaat LBL niet voor niks over: hij neemt de Giro wel serieus.

dvansteenis

'@WCEendT idem hier. Heb al meerdere malen op PCS de resultaten van Felline en Simion bekeken. Heeft eerstgenoemde weer iets onder de leden gezien zijn 3x DNF in 8 dagen tijd? Zijn ITT in Baskenland was daarentegen niet zó dramatisch... Simion hooguit als opvulling in een sprintetappe en hopen op een plek 10-15...

Jasperdewaal11

Simion ?? Als Guardini de sprinter is ?

EDIT: Guardini doet niet eens mee LOL

Laatst gewijzigd
VVCEendT

Kom allemaal in de FlitsWielwhatsappgroep. We zijn daar inmiddels met evenveel mensen als dat een schaakbord velden heeft!

Ragnar Lolbroek

Ik denk niet dat ik Jungels neem. Hij was de voorgaande jaren hooguit goed voor de plaatsen 6 tot 10. Hij is een pak duurder geworden en hij doet niet meer mee voor het jongerenklassement ( waar hij een sloot punten scoorde). Voor de eventuele teampunten van Viviani kan ik ook Senechal of Sabatini nemen.

04398

Jungels is ook nog steeds pas 26, hoe oud was Tom ook alweer voordat hij serieus mee ging doen om de knikkers?

Diede34

Heerlijk om weer te mogen puzzelen voor de grote rondes.

Weet iemand of de bergrui al uitgereikt gaat worden na de eerste (klim)tijdrit?

Sjonge Jonge

'@Diede, volgens mij voor degene die als snelste dat klimmetje op rijdt

Flop2004

'@WCEendt
Hoe kan ik mij aanmelden voor de whatsappgroep?

jsprunk

'@Diede: ik heb ergens gelezen dat de bergtrui uitgereikt wordt aan de tijdsnelste in de klimsector, maar weet niet zeker of dat klopt. Zou iets voor De Gendt zijn om 7 kilometer te freewheelen en dan de klim opknallen :D

ditisdavid

Dat is wel hoe normaal bergpunten worden uitgereikt in dit soort etappes inderdaad.

Mindless

Vorig jaar had ik zo'n uitstekende score door een overschot aan klassementsrenners waardoor ik naarmate de Giro vorderde, de juiste allemaal had. Ik leverde iets in de sprintetappes in, maar had uiteindelijk de top 9 van het klassement. Dat geeft echt een goede boost aan het eind met die afrekening. Ik heb nu eigenlijk maar 6 renners die in de top 10 gaan eindigen en 2-4 die misschien nog top 20 halen. Het gaat dus ergens mis. Maar vorig jaar waren pareltjes als Konrad en Bilbao zo mooi geprijsd... Ik zie nu eigenlijk geen renners voor < 1 miljoen die een vergelijkbaar resultaat gaan rijden. Bij het kleine aantal dat die potentie heeft, zie ik redenen dat ze geen klassement gaan rijden.

Maar goed ik verwacht dat mijn extra inzet op aanvallers wel een goede keus gaat zijn deze Giro. Vorig jaar had ik er maar 1 of 2 en dat was toen goed voorspeld. Dit jaar gaan er vaker vluchters voorop blijven, let maar op.

Stuff

'@Mindless maar heb je dan de juiste aanvallers? En stel je die in alle mogelijk vluchters-etappes op, om zo 1 of 2x een top 10 te scoren? Daar staan ook een flink aantal 0-punters tegenover waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
Connotador

'@Mindless,

De koersontwikkeling bepaalt in grote mate of er wel of niet vluchters voorop blijven in bepaalde etappes, daar kan je van tevoren niet zoveel over zeggen.

Laatst gewijzigd
Jori

De rode lantaarn is in ieder geval wel bekend: Wat is dat Bardiani toch een zwak team, zonde van de wild card. Selectie is volgens PCS al bekend

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Mister ik-kom-geen-viaduct-over is er niet bij bovendien

dvansteenis

'@jasperdewaal11 volgens pcs rijdt die niet

Aha sorry je had het ook al gelezen.. Simion nu wel interessant?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@dvansteenis

Wellicht als opvuller. Ik wil eerst is zien hoe cimolai het doet a.s. woensdag ;)

dvansteenis

Snap ik. Ik heb ze tot nu toe beiden..

Jori

Cimolai en Simion kunnen ook zomaar mooie namen zijn voor de befaamde Barbero Award/ Boy van Poppel cup ;)

Jasperdewaal11

Dat vind ik meer wat voor Sbaragli of Lobato ;)

Laatst gewijzigd
Imbatido

Simion kreeg in de Amstel Gold Race kramp op de Sibbergrubbe. Hoe kunnen ze die meenemen naar de Giro?

Laatst gewijzigd
Jori

'@Imbatido: Daar zijn ze bij Bardiani erg pragmatisch over:

Now we have a little over ten days to refine the condition. Then, we only have to lower the head and pull out everything we have to pursue the goal of the win

We do not have so many calculations to do, except that of energy, to spend intelligently to achieve our goal

Laatst gewijzigd
kevinraar

Dacht me team al klaar te hebben nu doet guardini niet mee kan ik weer opnieuw gaan puzzelen

1 2 ... 11 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.