'@WCEendT idem hier. Heb al meerdere malen op PCS de resultaten van Felline en Simion bekeken. Heeft eerstgenoemde weer iets onder de leden gezien zijn 3x DNF in 8 dagen tijd? Zijn ITT in Baskenland was daarentegen niet zó dramatisch... Simion hooguit als opvulling in een sprintetappe en hopen op een plek 10-15...
Ik denk niet dat ik Jungels neem. Hij was de voorgaande jaren hooguit goed voor de plaatsen 6 tot 10. Hij is een pak duurder geworden en hij doet niet meer mee voor het jongerenklassement ( waar hij een sloot punten scoorde). Voor de eventuele teampunten van Viviani kan ik ook Senechal of Sabatini nemen.
Vorig jaar had ik zo'n uitstekende score door een overschot aan klassementsrenners waardoor ik naarmate de Giro vorderde, de juiste allemaal had. Ik leverde iets in de sprintetappes in, maar had uiteindelijk de top 9 van het klassement. Dat geeft echt een goede boost aan het eind met die afrekening. Ik heb nu eigenlijk maar 6 renners die in de top 10 gaan eindigen en 2-4 die misschien nog top 20 halen. Het gaat dus ergens mis. Maar vorig jaar waren pareltjes als Konrad en Bilbao zo mooi geprijsd... Ik zie nu eigenlijk geen renners voor < 1 miljoen die een vergelijkbaar resultaat gaan rijden. Bij het kleine aantal dat die potentie heeft, zie ik redenen dat ze geen klassement gaan rijden.
Maar goed ik verwacht dat mijn extra inzet op aanvallers wel een goede keus gaat zijn deze Giro. Vorig jaar had ik er maar 1 of 2 en dat was toen goed voorspeld. Dit jaar gaan er vaker vluchters voorop blijven, let maar op.
'@Imbatido: Daar zijn ze bij Bardiani erg pragmatisch over:
We do not have so many calculations to do, except that of energy, to spend intelligently to achieve our goal
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.