Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 12 ... 120 121
Jasperdewaal11

dat jij al denkt dat jij jouw team al klaar hebt terwijl er nog definitieve selecties moeten worden bekend gemaakt is iets te voorbarig niet ? ;)

kevinraar

Welke zouden jullie doen
Sbaragili en formolo
Mareczko en Woods
8 of 7 sprinters?

Jasper wist wel dat er nog renners bij komen dacht alle kopmannen wel bekend zijn en alleen de knechten nog niet

Laatst gewijzigd
Diede34

sowieso Woods Kevin!

jelle013

Mareczko zou ik nooit meenemen is snel maar ook wat zwaar vind ik... bij mij een absolute no go!

arturo

Ik voorspel Kevin dat je team met Mareczko en Woods ook nog niet compleet is.

Karperdrol

Ik verbaas mij toch elke keer weer over onze Kev.

kevinraar

Ik heb dan me team compleet

Jasperdewaal11

Fijn en dan niet meer aankomen he!

kevinraar

Dat weet ik niet zeker de meeste renners blijven er zeker in

ben_pronk

Woods rijdt niet eens, opnieuw Kevin!!!!

WCEendT

In 2018 hebben Jorik112 en ikzelf tijdens de drie grote rondes een betaalde Scorito poule georganiseerd onder de naam 'FlitsWiel'. Met 81 deelnemers afgelopen Vuelta a España en een prijzenpot van ruim 400 euro was dit weeral een overduidelijk succes.

Aanstaande Giro d'Italia organiseren wij dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule. De inleg is 5 euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten... en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de betaalde FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

P.S.
Bij interesse is het dus NIET de bedoeling dat je 'VVCEendT' een PM doet. Als je wilt deelnemen aan de poule, dan moet de aanmelding via mij verlopen i.v.m. gegevens noteren etc.

Jorik & Thomas

kevinraar

als woods niet meedoet word de keuze makkelijker neem ik sbaragili en formolo

VVCEendT

Zie bovenstaande bericht.

Met vriendelijke groet,
VVCEendT

hartstikkebedankt

Ik zou Sbaragli nooit nemen kevin

Jori

Sbaragli uit de vuelta zou ik graag hebben hoor.

kevinraar

harstikebedankt waarom niet?

WCEendT

Wanneer was die Vuelta? 1997?

Jori

https://www.youtube.com/watch?v=Q-mr4Tm8dOI

steefje9

'@WCEend ik heb je een pb gestuurd!

jsprunk

Gaan we nou weer allemaal Kevin helpen? Ik denk dat het tijd wordt dat hij zelf keuzes maakt. Laat hem lekker een team samenstellen met Mareczko en Sbaragli, wie weet heeft hij het geluk aan zijn zijde.

WCEendT

'@Steefje
Idem.

@jori
Dat zeg ik 1997.

@jsprunk
Misschien zijn Mareczko en Sbaragli wel no-brainers en helpen we Kelvin juist helemaal niet.

kevinraar

ik heb de rest van mij team echt zelf gekozen alleen de laatste keuzes niet

marconeuvel

Zonder direct ieders hele Scorito strategie te willen weten, ga ik toch een vraag stellen. Wat is (globaal) jullie manier om de 100 per miljoenregel bij te houden bij het bouwen van een team?

Maken jullie een overzicht van de verwachte top 10/20 voor elke etappe? Of een overzicht van de verwachte klassering per renner per etappe? Ben benieuwd of iemand hier enigszins antwoord op wil geven.

Ik heb echt bewondering voor mensen die bij vrijwel iedere grote ronde 95% of zelfs 99% scoren!

foqu1ta

'@kevin

Ik denk dat je voor deze laatste keuzes wellicht beter even kan afwachten op wat selecties. Straks zet je er 1 in en moet je vervolgens het weer veranderen omdat deze renner of niet mee gaat of totaal niet gaat rijden zoals je dacht.

Stuff

'@Marcoo

Die hele regel is bullshit. Met budget van 46 miljoen en die regel kom je op 4600 punten. Dan sta je ergens in de middenmoot. 6000+ punten is wel nodig om in de top te eindigen.

1 2 ... 12 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.