In 2018 hebben Jorik112 en ikzelf tijdens de drie grote rondes een betaalde Scorito poule georganiseerd onder de naam 'FlitsWiel'. Met 81 deelnemers afgelopen Vuelta a España en een prijzenpot van ruim 400 euro was dit weeral een overduidelijk succes.
Aanstaande Giro d'Italia organiseren wij dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule. De inleg is 5 euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.
Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten... en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!
Indien interesse in de betaalde FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
P.S.
Bij interesse is het dus NIET de bedoeling dat je 'VVCEendT' een PM doet. Als je wilt deelnemen aan de poule, dan moet de aanmelding via mij verlopen i.v.m. gegevens noteren etc.
Jorik & Thomas
Zonder direct ieders hele Scorito strategie te willen weten, ga ik toch een vraag stellen. Wat is (globaal) jullie manier om de 100 per miljoenregel bij te houden bij het bouwen van een team?
Maken jullie een overzicht van de verwachte top 10/20 voor elke etappe? Of een overzicht van de verwachte klassering per renner per etappe? Ben benieuwd of iemand hier enigszins antwoord op wil geven.
Ik heb echt bewondering voor mensen die bij vrijwel iedere grote ronde 95% of zelfs 99% scoren!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.